AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #1 Del Skrevet 9. juni 2022 Jeg er for tiden i en veldig vanskelig situasjon og i ren desperasjon så spurte jeg min avdøde far om han kunne vise att han var der å passet på meg og kunne vise att jeg valgte rett i min situasjon. Greia er att dagen etter så var jeg på jobb i butikk og der ser jeg en person som hadde helt lik bekledning som min far. Min far hadde en spesiell klesstil. Alt var likt bortsett fra ansiktet. Kan dette være et realt tegn eller er det bare ønsketenkning fra min side? Anonymkode: 085c7...359 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 9. juni 2022 #2 Del Skrevet 9. juni 2022 Jeg tror, ikke at det har noen sammenheng. Tror mer på at, hadde faren din komt og trøstet deg så hadde du merket det ved fornemmelse av hans nærvær. Er min tanke ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #3 Del Skrevet 9. juni 2022 Det er klart noe du bare har i hodet, men det er på ingen måte ubetydelig av den grunn! Hjernen din har selv gitt deg det du ønsket, hjernen gjør "mirakler" på egenhånd ❤️ Anonymkode: dfb1e...c54 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluedot Skrevet 9. juni 2022 #4 Del Skrevet 9. juni 2022 Om dette var spesielt for deg, så ta det som et tegn ja. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #5 Del Skrevet 10. juni 2022 Jeg kjente det i hele kroppen når jeg møtte han. Et sug i magen og det føles som et tegn. Føler meg samtidig litt dum som føler det slik, men i den situasjonen jeg er akkurat nå føles det godt. Ts Anonymkode: 085c7...359 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 11. juni 2022 #6 Del Skrevet 11. juni 2022 Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #7 Del Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 10.6.2022 den 6.59): Jeg kjente det i hele kroppen når jeg møtte han. Et sug i magen og det føles som et tegn. Føler meg samtidig litt dum som føler det slik, men i den situasjonen jeg er akkurat nå føles det godt. Ts Anonymkode: 085c7...359 Da synes jeg du skal ta det som et tegn. Du trengte en slags trøst, og fant den. Ta vare på godfølelsen. Anonymkode: dbdc0...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå