AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #1 Skrevet 9. juni 2022 Hvert sammen i snart 3 år, Jeg elsker han men jeg kjeder meg sykt i forholdet og er nesten like ensom som og være singel.... Men jeg klarer faen ikke og gå... Jeg HATER og være singel, men skjønner jeg ikke kan ha det slik. Alt JEG vil gjøre, må jeg gjøre alene, han blir ikke med til familien min eller på ting og tang jeg liker. Ikke gidder han og bli med på smålige ting som kino, tusenfryd osv.... Ikke har han noen venner og savner ingen venner... Ikke vil han sove med meg i senga og ikke har vi sex.... ( han vet ikke hvordan han tenner meg engang) Vi har KUN sex de få gangene han vil i hans komfortsone SOFAEN,med TVen på... Jeg kan bare drite i og prøve meg.... Det er sykt sårt og vondt 😪😪😪😪 Eneste han gjør er ting han ønsker... Det vil si, våkne opp på sofaen og se å tv i flere timer og "lade" til og trene for så og komme hjem til og se tv eller spille til langt på morran så sover han på sofaen igjen på morrakvisten ..... På sommeren vasker han bilen sin... Det er liksom det vi gjør sammen..... Han finnes ikke sosial og tenker kun på tv, spilling, trening og scrolle på den jævla tlf sin.. Jeg sliter med angst og depresjon og det og være sammen med han gjør meg egentlig ingen ting godt, jeg føler meg som ei som bor i kollektiv.. Der man bor sammen men ikke sover i samme seng og ikke har sex.. Hvordan skal jeg få motet til meg og dra for godt!? Jeg går og er sur og grinette nesten hele tiden og masse negative tanker om at jeg må flytte.... Men jeg er så redd for og være alene som singel igjen.... Jeg blir psykisk og fysisk dårlig av og være alene.. Ikke vite når neste kjæreste kommer inn i livet mitt.... Kom med positive tanker til meg... 😪 Anonymkode: 24e85...418
Maestro Skrevet 9. juni 2022 #2 Skrevet 9. juni 2022 Du har jo ikke en mann. Du har jo en tenåring. Nei, der der hadde ikke jeg brukt min tid på 🫣 4
Maestro Skrevet 9. juni 2022 #3 Skrevet 9. juni 2022 Og det er bedre og være ensom alene, enn ensom med partner. Tror til og med at det er verre enn alene. 7
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #4 Skrevet 9. juni 2022 Maestro skrev (Akkurat nå): Du har jo ikke en mann. Du har jo en tenåring. Nei, der der hadde ikke jeg brukt min tid på 🫣 Ja det er trist... Ikke blir han med på matlaging heller.. Bare sitter og scroller under pleddet i sofaen og ser på tv. Når maten er klar så forsyner han seg. Skjønner ikke hva han skal ha dame etter... Jeg er så utrolig lei meg om dagen. Det har hvert sånn i 3 år og han har skjerpet seg på små ting... Savner og ha en kjæreste som er kåt på meg og vil ha meg ofte... Og en som vet hva som tenner meg... Bare der hadde jeg jo blitt mye blidere... Og sove i senga til en litt mer vettu tid... Han kommer til og sove på sofaen i natt også fordi jeg er så "sur" som han sier... Det der er jo grunnen til at jeg blir sur... Det er normalt når man elsker hverandre og sove i samme seng hver natt og ligge og kose... Men han mener det ikke er normal og ligge og kose og skravle i sengen når msn skal sove. Det er heller ikke normalt og sex når man legger seg sier han, 😪😅 vist faen er det det... Jeg har nå hvert i 2 forhold og 2 fuck friends før Anonymkode: 24e85...418
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #5 Skrevet 9. juni 2022 Maestro skrev (8 minutter siden): Og det er bedre og være ensom alene, enn ensom med partner. Tror til og med at det er verre enn alene. Sant det... Har ikke noe sex uansett heller så er ikke det som holder meg igjwn. Jeg føler meg utrolig stygg!! Og jeg er ikke stygg.... Anonymkode: 24e85...418
Maestro Skrevet 9. juni 2022 #6 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja det er trist... Ikke blir han med på matlaging heller.. Bare sitter og scroller under pleddet i sofaen og ser på tv. Når maten er klar så forsyner han seg. Skjønner ikke hva han skal ha dame etter... Jeg er så utrolig lei meg om dagen. Det har hvert sånn i 3 år og han har skjerpet seg på små ting... Savner og ha en kjæreste som er kåt på meg og vil ha meg ofte... Og en som vet hva som tenner meg... Bare der hadde jeg jo blitt mye blidere... Og sove i senga til en litt mer vettu tid... Han kommer til og sove på sofaen i natt også fordi jeg er så "sur" som han sier... Det der er jo grunnen til at jeg blir sur... Det er normalt når man elsker hverandre og sove i samme seng hver natt og ligge og kose... Men han mener det ikke er normal og ligge og kose og skravle i sengen når msn skal sove. Det er heller ikke normalt og sex når man legger seg sier han, 😪😅 vist faen er det det... Jeg har nå hvert i 2 forhold og 2 fuck friends før Anonymkode: 24e85...418 Ja, skjønner greia. Jeg og har alltid vært vandt med og ha tid til prat og kos, eventuelt sex før søvn i sengen. Helt til min kjæreste nå, ikke er vant til det 😂 Er ikke alltid vi legger oss samtidig da, da jeg ikke er i arbeid mens han er og er mer trøtt om kveldene enn meg..og at han er A menneske og jeg B menneske. Litt krasj der da.. men når vi legger oss sammen, så tok det kjempe lang tid før jeg fikk han til og skravle litt og sånn. Fordi jeg maste 😂 Nei helt ærlig, jeg hadde tatt tingene mine og flytta. Men det er nok fordi jeg er veldig bevisst på hva jeg ønsker i et forhold. Og det er lov og sette krav og forskrifter til dette menneske. Jobber han ikke? Er han noe deprimerte? Hva sier han når di ønsker mer tid sammen, som og lage mat etc? 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #8 Skrevet 9. juni 2022 Maestro skrev (1 minutt siden): Ja, skjønner greia. Jeg og har alltid vært vandt med og ha tid til prat og kos, eventuelt sex før søvn i sengen. Helt til min kjæreste nå, ikke er vant til det 😂 Er ikke alltid vi legger oss samtidig da, da jeg ikke er i arbeid mens han er og er mer trøtt om kveldene enn meg..og at han er A menneske og jeg B menneske. Litt krasj der da.. men når vi legger oss sammen, så tok det kjempe lang tid før jeg fikk han til og skravle litt og sånn. Fordi jeg maste 😂 Nei helt ærlig, jeg hadde tatt tingene mine og flytta. Men det er nok fordi jeg er veldig bevisst på hva jeg ønsker i et forhold. Og det er lov og sette krav og forskrifter til dette menneske. Jobber han ikke? Er han noe deprimerte? Hva sier han når di ønsker mer tid sammen, som og lage mat etc? Han er også deprimert tog har angst personlighetsforstyrrelse og ADHD.... OFFF.... takler ikke folk med adhd, de er så spesielle i tanke gangen.... Da sier han bare at han ikke liker og lage mat.... Vel det gjør ikke jeg heller sier jeg men mat må man faktisk ha hver eneste dag... (begge er uføre) så derfor mener jeg at vi begge skal hjelpe til i hjemmet... Han er faktisk den som går hjemme hele tiden... Jeg mååå vekk og se folkle litt og prate om andre ting enn trening og hva som kommer på tv appene . 🤢🤢🤢 Anonymkode: 24e85...418
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #9 Skrevet 9. juni 2022 Maestro skrev (3 minutter siden): Forventninger!! Ååårg, tlf altså 😂 Tlf? Har jeg skrevet feil IGJEN? 😅 Anonymkode: 24e85...418
Maestro Skrevet 9. juni 2022 #10 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han er også deprimert tog har angst personlighetsforstyrrelse og ADHD.... OFFF.... takler ikke folk med adhd, de er så spesielle i tanke gangen.... Da sier han bare at han ikke liker og lage mat.... Vel det gjør ikke jeg heller sier jeg men mat må man faktisk ha hver eneste dag... (begge er uføre) så derfor mener jeg at vi begge skal hjelpe til i hjemmet... Han er faktisk den som går hjemme hele tiden... Jeg mååå vekk og se folkle litt og prate om andre ting enn trening og hva som kommer på tv appene . 🤢🤢🤢 Anonymkode: 24e85...418 Du takler ikke en med ADHD, så bor du med en?😂 Har ADHD selv 🫣 Har ei venninne med ADHD og borderline. Hun er liksom rolig, men holde leiligheten sin ryddig og rent, der stryker hun med glans 🫣😂 Hva med og lage en ukesliste? Og fordele oppgaver som SKAL gjøres av den som har ansvar for at det blir gjort? Om så dere gir stjerner pr oppgave og får premie etter 10 stjerner. Så lenge det kan fungere. Ha gjerne en felles premie? Kino? Ut og spise? Date hjemme? Kanskje ha kvelder der tv og mobil er skrudd av. Hør musikk, prat, spill kort eller brettspill.
Maestro Skrevet 9. juni 2022 #11 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tlf? Har jeg skrevet feil IGJEN? 😅 Anonymkode: 24e85...418 Hahaha neeei, er min tlf som bare elsker autokorrekt. 😂☹️ Selvom jeg trykker på det ordet jeg skal ha, så kommer det opp noe heeelt annet 🤭
Rosagodis Skrevet 9. juni 2022 #12 Skrevet 9. juni 2022 Han der ikke poenget med og sitte og prate... Og kino vil han ikke på... For mye folk... Ikke hvert på kino på 10 år sa han i går... Jeg får ikke med han på en dritt... Han skal bare være hjemme og se på tv og scrolle mobil... Heeeeeele dagen... For et liv... Ja for og si det sånn det blir ikke noe adhd gutt til. Dette er 2 gang jeg har hvert i forhold med en sånn.. Jeg sliter med utmattelse og migrene og det er ike så lett og få slappet av da. Når han alltid er hjemme
Rosagodis Skrevet 9. juni 2022 #13 Skrevet 9. juni 2022 Maestro skrev (2 minutter siden): Hahaha neeei, er min tlf som bare elsker autokorrekt. 😂☹️ Selvom jeg trykker på det ordet jeg skal ha, så kommer det opp noe heeelt annet 🤭 I know the stuggle!!! Hehehe
Maestro Skrevet 9. juni 2022 #14 Skrevet 9. juni 2022 Rosaullteppe skrev (2 minutter siden): Han der ikke poenget med og sitte og prate... Og kino vil han ikke på... For mye folk... Ikke hvert på kino på 10 år sa han i går... Jeg får ikke med han på en dritt... Han skal bare være hjemme og se på tv og scrolle mobil... Heeeeeele dagen... For et liv... Ja for og si det sånn det blir ikke noe adhd gutt til. Dette er 2 gang jeg har hvert i forhold med en sånn.. Jeg sliter med utmattelse og migrene og det er ike så lett og få slappet av da. Når han alltid er hjemme Dere er jo helt forskjellige! Og det er ikke meningen at unge(?) Folk Skal kun være hjemme? Viss han vil kaste bort livet sitt på dette, Javel! Men du trenger og må ikke draes ned i den livsstilen. Hadde aldri orka. Jeg har som sagt ADHD selv, å ELSKER og finne på ting! Samtidig så ELSKER jeg og scrolle på tlf og ikke gjøre noe stort. Men, han jeg er med har mindre sosialt behov. Og er ikke turvandt, som meg som elsker og gå turer. Heldigvis blir han med når jeg spør om han kunne tenkt seg en tur. Sier sjelden nei til ting, men spørs sjelden selv 🤭 da han og trives hjemme best. Hadde han derre typen din gjort det samme, hadde nok vært bedre for deg ihvertfall.
Maestro Skrevet 9. juni 2022 #15 Skrevet 9. juni 2022 Jeg bodde med en før, som er fra en plass på landet 10 min fra bygda mi. Flytta inn til han, for han virka sosial og sånn og likte å finne på ting. (Flytta ikke til han bare pga det altså😂) Ikke var han med i en 50 års dag eller 60 års dag. Ikke likte han og gå på bar for noen pils. Eller være med på fest med mine venner, kun den gjengen han kjente. Alt utenfor der han bodde, var utenfor hans komforsone. Som 60 års dagen til pappa, så hadde han migrene. Kom hjem etter feiring, da hadde han både vært i verkstedet og attpå sitti og hatt pils med noen i familien. Ja, DA var jeg sur! Makan😂😩 nei, noen ganger er det faktisk best og være alene, mestre og klare seg sjøl. Mannfolk dukker jo opp en eller annen gang. Kan ikke være sammen med noen, bare for og være sammen. Ihvertfall ikke når det går utover helsen
Maestro Skrevet 9. juni 2022 #16 Skrevet 9. juni 2022 Og skjønner godt at du blir deprimerte av han derre altså. Nei, kom deg vekk..
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #17 Skrevet 9. juni 2022 Kan du prøve å komme deg litt i jobb? (Selv om du er ufør.) Eller jobbe litt som frivillig? Finne aktive ting å bruke dagene på. Trene, gå på en tidkrevende hobby/kurs. Deltidsstudium eller lære et språk. Sjekk ut muligheter for å bo i kollektiv. Gå til psykolog eller annen terapeut. Fyll dagene dine, gjør noe for andre, finn sosiale lommer og faste avtaler i hverdagen. Kom deg vekk fra idéen om at du MÅ ha en kjæreste!!!! Anonymkode: aa512...d12
emilie123 Skrevet 9. juni 2022 #18 Skrevet 9. juni 2022 Jeg er mindre ensom nå enn da jeg var gift. Så det går an å ha det bedre som singel. Vil du ha det slik du har det nå? Prøv å se for deg flere år fram i tid. Kommer det til å bli noe forandring? Hvis du går nå, kan du bygge deg opp et nytt liv. Et liv med mening. Da vil du forhåpentligvis begynne å smile mer også. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #19 Skrevet 9. juni 2022 Like interessant hver gang noen begynner en tråd med "jeg elsker ham", og resten av tråden er et eneste langt "men". Greit at du har vært forelsket en gang, men hva i dette forholdet er det som har gitt grobunn for kjærlighet? Du virker bare redd for å være alene. Anonymkode: a788b...e1e 1
Rosagodis Skrevet 9. juni 2022 #20 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Like interessant hver gang noen begynner en tråd med "jeg elsker ham", og resten av tråden er et eneste langt "men". Greit at du har vært forelsket en gang, men hva i dette forholdet er det som har gitt grobunn for kjærlighet? Du virker bare redd for å være alene. Anonymkode: a788b...e1e Jeg er redd for og være alene.... Livredd faktisk... Men ja jegelsker han også... Men han gir meg ikke en dritt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå