AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #1 Skrevet 9. juni 2022 Hvor viktig er kyssing for deg, og hvordan liker du å bli kysset? Tenker ikke på i forbindelse med sex her, men kan jo "touche" innom det også 😗 Anonymkode: ae572...2bf
Maestro Skrevet 9. juni 2022 #2 Skrevet 9. juni 2022 Liker alt av kyss som ikke innebærer tunge 👅 Takler ikke tunger 😩 Ble helt trauma av det i tenåra.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #3 Skrevet 9. juni 2022 Overrasket over mangelen på interesse for dette temaet. Det er tross alt veldig viktig, men særlig for kvinner. Kanskje det bekrefter mistanken min om at det stort sett er menn som poster her nå, og det er gjerne en del "rare" ting? (M41 btw) Tunger bør man være litt forsiktig med ja, og høres ut som du har fått besøk av en tarmslikker eller tre :D Det kan være spennende hvis det gjøres mer sensitivt, men selvsagt ikke noe man bør kødde med i første kyss. Anonymkode: ae572...2bf
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #4 Skrevet 9. juni 2022 Elsker å kysse! Min tidligere samboer hatet det så det var et stort savn. Nå har en truffet en som også elsker å kysse så vi kysser ganske mye🙈 Et godt kyss skal være passe fuktig, ikke lang spiss tunge men myk og deilig. Med kysset er det ekstra deilig hvis han holder i ansiktet mitt eller hode. Åh herregud at jeg kunne være i et forhold i flere år uten å kysse! Aldri igjen for å si det sånn😉 Anonymkode: f27b2...de0 1
Måneskinn Skrevet 9. juni 2022 #5 Skrevet 9. juni 2022 Kyssing er utrolig viktig, selv liker jeg godt å kysse. Har truffet på et par stk som ikke liker det - vi var ingen match for å si det sånn... Et godt kyss er som en dans. Man starter forsiktig, lener seg inn i det hele, mot hverandre, tungen skal forsiktig introduseres for deretter å trekkes tilbake. Når ting begynner å bli opphetet, f.eks forspill er det ok med mer tunge, men man skal passe seg litt allikevel. Han må gjerne holde rundt meg, eller stryke på kinnet eller holde hodet mens vi kysser. Fryktelig mange der ute som gaper utrolig når man skal kysse - det er ikke nødvendig. Jeg er ikke en burger du skal spise... så ha igjen munnen og vær myk, og bruk tid. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #6 Skrevet 9. juni 2022 Elsker å kysse, elsker også tunge. Sug gjerne på leppene mine, små bit, hold hodet fast. Anonymkode: f9217...7f8 1
Blåjojo Skrevet 9. juni 2022 #7 Skrevet 9. juni 2022 Elsker å kysse. Må helst være med tunge, litt mykt, litt vått. Avpasse bruken av tunge slik at det matcher partners. Menn som avviker stort fra dette har vært no go for meg. 1
Gjest Smeltemann Skrevet 9. juni 2022 #8 Skrevet 9. juni 2022 Første gang dere kysser diskutere dere hvordan dere skal kysse? Er det innafor?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #10 Skrevet 9. juni 2022 Aldri likt å kysse, men med samboer nå så liker jeg det veldig godt. Kanskje fordi det endelig føles riktig. Anonymkode: 1dea4...43c
Gjest Drigo Skrevet 9. juni 2022 #11 Skrevet 9. juni 2022 Vi kysser stort sett hver dag. Om ikke alltid tungekyss, så iallfall kyss på kinn. Fruen liker myke kyss i halsgropen og på øyelokk. Vi tungekysser alltid under et elskov. Kysser gjerne nedover kroppen, via bryst til redet. Kyss hører alltid med☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå