Gå til innhold

Han har ikke svart meg på 5 timer, og har ikke vært pålogget på 5 timer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Meg og min mann har aldri gått så lenge uten å gi fra oss lyd. Vi tekster i blant på jobb, under studietiden, og ingen av oss jobber natt heller. Vi er begge studenter, og jobber derfor ikke. Dette er seriøst første gangen vi går så lenge uten å skrive til hverandre, bortsett fra når vi sover. Jeg har sendt han et par meldinger, og prøvd å ringe han siden vi etablerer oss på nytt i studiebyen, og har spørsmål om hva jeg skal ta med til han. Er ligg bekymret 

Anonymkode: b336b...495

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han sover? Det er midnatt. 

Anonymkode: 443de...246

• Liker 5
Skrevet

Han sover eller er ute med noen. Hvis jeg ikke kunne gå fem timer uten at noen ble «bekymret» for meg så hadde jeg fått fnatt!!!

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Dere tekster iblant på jobb, dere jobber ikke natt og dere jobber ikke fordi dere studerer? 

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
MapleSirup skrev (1 minutt siden):

Han sover eller er ute med noen. Hvis jeg ikke kunne gå fem timer uten at noen ble «bekymret» for meg så hadde jeg fått fnatt!!!

Glad jeg ikke har et forhold der jeg må telle timer for å sende melding til mannen min hvert fall😆

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
TinaChristina skrev (2 minutter siden):

Dere tekster iblant på jobb, dere jobber ikke natt og dere jobber ikke fordi dere studerer? 

Han jobber nå som det er sommer, men ellers aldri under studietiden. Han er under arbeid i hele sommerferien, og selv da tekster han

AnonymBruker
Skrevet

Hva er du bekymret for? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kanskje han sover? Det er midnatt. 

Ja, nå er det midnatt. Men jeg sendte meldingen klokken 17, og har enda ikke fått svar. Men jaja

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er du bekymret for? 

Han sliter med klasehodepine, og er redd noe kan ha skjedd han. Vanligvis er jeg rundt når slikt skjer. Sist jeg ikke var hjemme hadde han havnet på sykehuset, og er redd han kan ha bært i trafikken eller noe lignende. I all hovesak den hodepinen 

AnonymBruker
Skrevet

Vært* 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han sliter med klasehodepine, og er redd noe kan ha skjedd han. Vanligvis er jeg rundt når slikt skjer. Sist jeg ikke var hjemme hadde han havnet på sykehuset, og er redd han kan ha bært i trafikken eller noe lignende. I all hovesak den hodepinen 

Kanskje han ikke tekster fordi han har veldig vondt 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bor dere sammen?

Anonymkode: 9213c...ab5

Skrevet

Viss typen min og ikke hadde gitt lyd fra seg, så hadde jeg og blitt bekymret. 

Kan du ringe noen han kjenner?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det????

Anonymkode: acc9d...2e3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lurer også på hvordan det gikk. 😕

Anonymkode: 9213c...ab5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her er det noen som trenger en hobby.

Anonymkode: c7df9...76a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.6.2022 den 0.09):

Kan du ringe akutten/sykehuset? Er du oppgitt som nærmeste pårørende?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slapp av, det kan lett gå godt. 

Anonymkode: aee91...88a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror dere må øve dere på å ikke ha så mye kontakt i løpet av en dag. Helt normalt å ikke være «på» og tilgjengelig hele tiden.

Hadde blitt gal om mannen min forventet det.

Anonymkode: 60d97...b05

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.6.2022 den 23.55):

Meg og min mann har aldri gått så lenge uten å gi fra oss lyd. Vi tekster i blant på jobb, under studietiden, og ingen av oss jobber natt heller. Vi er begge studenter, og jobber derfor ikke. Dette er seriøst første gangen vi går så lenge uten å skrive til hverandre, bortsett fra når vi sover. Jeg har sendt han et par meldinger, og prøvd å ringe han siden vi etablerer oss på nytt i studiebyen, og har spørsmål om hva jeg skal ta med til han. Er ligg bekymret 

Dette tror jeg er en ren trolletråd.

Om dette er sant, så er det på tide å slappe av litt. Dette er sykelig.

Anonymkode: 4bc4c...928

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...