Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært såpass uheldig at jeg har klart å miste jobbnøkkelen min. Har hørt at man må betale for å skifte låsen og de nye nøklene til alle de ansatte. Er det noen som har noe erfaring med det, og eventuelt som vet hva det koster? 

Står ikke noe spesifikt i arbeidskontrakten min om hva som skjer når man mister nøklene. Kjenner jeg er veldig bekymret for å måtte betale dette da som det sikkert ligger på noen fine tusenlapper :/ som student er liksom ikke det helt aktuelt 

Takk for svar!

Anonymkode: 71f58...272

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hos oss ligger det på 17k om man mister nøkkelen, men ikke 17k på vedkommende, jobben fikser det, men du og alle får en finfin påminnelse om viktigheten av å ta vare på nøkkelen🥵😅

Anonymkode: 591b1...bc8

• Liker 1
Skrevet

Forhåpentligvis har arbeidsgiveren din nøkkelforsikring.

• Liker 2
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Hos oss ligger det på 17k om man mister nøkkelen, men ikke 17k på vedkommende, jobben fikser det, men du og alle får en finfin påminnelse om viktigheten av å ta vare på nøkkelen🥵😅

Anonymkode: 591b1...bc8

!7000 🥶 da krysser jeg fingrene for at jobben fikser! 

Skrevet

Alle jobbnøkler burde ha en sporingsbrikke fast i de som du kan bruke mobilen til å spore de opp med (GPS nøkkelring). 

Skrevet
10 hours ago, Knoot said:

Alle jobbnøkler burde ha en sporingsbrikke fast i de som du kan bruke mobilen til å spore de opp med (GPS nøkkelring). 

Helt enig! Hadde gjort livet mitt litt lettere i alle fall 😅

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg har vært såpass uheldig at jeg har klart å miste jobbnøkkelen min. Har hørt at man må betale for å skifte låsen og de nye nøklene til alle de ansatte. Er det noen som har noe erfaring med det, og eventuelt som vet hva det koster? 

Står ikke noe spesifikt i arbeidskontrakten min om hva som skjer når man mister nøklene. Kjenner jeg er veldig bekymret for å måtte betale dette da som det sikkert ligger på noen fine tusenlapper :/ som student er liksom ikke det helt aktuelt 

Takk for svar!

Anonymkode: 71f58...272

Bare å si at du mistet den i havet/at den fulgte med i en jakke som ble kastet el.lign. Da slipper de skifte lås, og du slipper kostnad. 

Anonymkode: c2745...6f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er arbeidsgiver, og dette er noe arbeidsgiver må ta ansvar for, selv om det så klart er en kjedelig ting. Nøkkelforsikring er vel helt vanlig hos de fleste😊

Anonymkode: 869f6...8ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...