AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #1 Skrevet 8. juni 2022 Blir så provosert, menn der ute lyver og bedrar om alt mulig. Den ene hadde nokså flat rumpe, ingen bilder som viste det! Den andre mannen hadde bare ansiktsbilder og et bilde med vinterklær. Sier han liker trening. Så dukker han opp - og fyren har smale armer uten mandig biceps. Joda, han trener….sykling langdistanse og jogging. Dette er lureri, jeg forventet en muskuløs og deilig mann 🤷♀️ For ikke å glemme fyren som hadde ett nærbilde med caps på - så viser det seg at han synlige viker. Fy fader altså. De går jo inn for å lure kvinner 🤬 Anonymkode: d4565...faa
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #2 Skrevet 8. juni 2022 Og jeg har møtt opp på date med to kvinner som viste seg å ha høy grad fedme, uten at dette kom fram på profilene. Dem skjulte seg bak filter, klær, sminke, lyssetting og alt mulig hva dem manipulerte seg selv med. Anonymkode: 17e2a...570 6
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #3 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Blir så provosert, menn der ute lyver og bedrar om alt mulig. Den ene hadde nokså flat rumpe, ingen bilder som viste det! Den andre mannen hadde bare ansiktsbilder og et bilde med vinterklær. Sier han liker trening. Så dukker han opp - og fyren har smale armer uten mandig biceps. Joda, han trener….sykling langdistanse og jogging. Dette er lureri, jeg forventet en muskuløs og deilig mann 🤷♀️ For ikke å glemme fyren som hadde ett nærbilde med caps på - så viser det seg at han synlige viker. Fy fader altså. De går jo inn for å lure kvinner 🤬 Anonymkode: d4565...faa Må ikke stole på alle bilder. Noen er flinke til å redigere. Noen ser stygge ut på bilder men fine irl, og eller omvendt. Møtt menn som har jugd om alderen sin, vært i forhold Anonymkode: 65828...c83 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #4 Skrevet 8. juni 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Og jeg har møtt opp på date med to kvinner som viste seg å ha høy grad fedme, uten at dette kom fram på profilene. Dem skjulte seg bak filter, klær, sminke, lyssetting og alt mulig hva dem manipulerte seg selv med. Anonymkode: 17e2a...570 Jada, men nå handler denne tråden om menn som lyver på bilder. Anonymkode: 0af4f...07c
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #5 Skrevet 8. juni 2022 Menn som ikke har med toppen av hodet på noen bilder eller kun har bilder med lue eller caps på gidder ikke jeg å sveipe høyre hvert fall. Tydelig at de har lite eller ikke noe hår. Blitt hatfished før jeg, så det gjør jeg ikke igjen! 😅 Anonymkode: 56588...1fa 5
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #6 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Menn som ikke har med toppen av hodet på noen bilder eller kun har bilder med lue eller caps på gidder ikke jeg å sveipe høyre hvert fall. Tydelig at de har lite eller ikke noe hår. Blitt hatfished før jeg, så det gjør jeg ikke igjen! 😅 Anonymkode: 56588...1fa Hatfished😂😂😂👏🏻👏🏻👏🏻 Anonymkode: a4040...06e 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #7 Skrevet 8. juni 2022 Noen ble triggered av den her ser jeg. Anonymkode: 302a9...b37 5
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #8 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Og jeg har møtt opp på date med to kvinner som viste seg å ha høy grad fedme, uten at dette kom fram på profilene. Dem skjulte seg bak filter, klær, sminke, lyssetting og alt mulig hva dem manipulerte seg selv med. Anonymkode: 17e2a...570 Makan!!! Jeg opplevde å møte en med gull blingbling smykke på bilde men han var fattig!!! 🤬 Anonymkode: 39c53...cc3
Flintis Skrevet 8. juni 2022 #9 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Menn som ikke har med toppen av hodet på noen bilder eller kun har bilder med lue eller caps på gidder ikke jeg å sveipe høyre hvert fall. Tydelig at de har lite eller ikke noe hår. Blitt hatfished før jeg, så det gjør jeg ikke igjen! 😅 Anonymkode: 56588...1fa En må være mann for sin hatt....
Flintis Skrevet 8. juni 2022 #10 Skrevet 8. juni 2022 Det optimale tinderbildet så langt må være å parkere bilen på en fjelltopp, posere foran den i bar overkropp eller singlet samtidig som en flekser litt biceps med en liter øl i den ene hånda og en cigar eller sigarett i den andre iført caps og solbriller. 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #11 Skrevet 8. juni 2022 49 minutter siden, AnonymBruker said: Jada, men nå handler denne tråden om menn som lyver på bilder. Anonymkode: 0af4f...07c Kjønn i dag er jo flytende. Å starte en tråd om bare menn er så snevert. Hvorfor ikke ta sats og lage en tråd som er inkluderende istedenfor å prøve å være morsom og provoserende? Anonymkode: afc38...0c0 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #12 Skrevet 8. juni 2022 Oi, noen ble fornærmet av en barnslig tråd på KG, og tenkte at; "nei, vettu hva, dette kan jeg gjøre bedre!". Anonymkode: 4c4f0...655 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #13 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Blir så provosert, menn der ute lyver og bedrar om alt mulig. Den ene hadde nokså flat rumpe, ingen bilder som viste det! Den andre mannen hadde bare ansiktsbilder og et bilde med vinterklær. Sier han liker trening. Så dukker han opp - og fyren har smale armer uten mandig biceps. Joda, han trener….sykling langdistanse og jogging. Dette er lureri, jeg forventet en muskuløs og deilig mann 🤷♀️ For ikke å glemme fyren som hadde ett nærbilde med caps på - så viser det seg at han synlige viker. Fy fader altså. De går jo inn for å lure kvinner 🤬 Anonymkode: d4565...faa Jeg møtte en mann som brukte veeeldig gammle bilder. Anonymkode: 2bc90...504 2
Rosagodis Skrevet 9. juni 2022 #14 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Blir så provosert, menn der ute lyver og bedrar om alt mulig. Den ene hadde nokså flat rumpe, ingen bilder som viste det! Den andre mannen hadde bare ansiktsbilder og et bilde med vinterklær. Sier han liker trening. Så dukker han opp - og fyren har smale armer uten mandig biceps. Joda, han trener….sykling langdistanse og jogging. Dette er lureri, jeg forventet en muskuløs og deilig mann 🤷♀️ For ikke å glemme fyren som hadde ett nærbilde med caps på - så viser det seg at han synlige viker. Fy fader altså. De går jo inn for å lure kvinner 🤬 Anonymkode: d4565...faa Vi kvinnfolk lurer dem å.... Vi sminker oss masse og tar på filter... Legger ut gamle bilder av oss selv fordi da var vi slankere osv osv.... Mnafe mannfolk får sjokk når de ser damene på date.... Hehe.... Men er enig med deg sånne dating greier er bare noe piss.. Pule app. Det er det det er 🤢 4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #15 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg møtte en mann som brukte veeeldig gammle bilder. Anonymkode: 2bc90...504 Ikke unormalt😁 Lurer på om de faktisk tror at de ikke har endra seg på 25 år😁? Aldring er for damer, liksom Anonymkode: 700cf...8d9 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #16 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg møtte en mann som brukte veeeldig gammle bilder. Anonymkode: 2bc90...504 Så eksen på tinder. Vi gjorde det slutt for ti år siden. Han brukte bilder fra vi var sammen.. Anonymkode: 56588...1fa
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #17 Skrevet 9. juni 2022 Rosaullteppe skrev (15 timer siden): Vi kvinnfolk lurer dem å.... Vi sminker oss masse og tar på filter... Legger ut gamle bilder av oss selv fordi da var vi slankere osv osv.... Mnafe mannfolk får sjokk når de ser damene på date.... Hehe.... Men er enig med deg sånne dating greier er bare noe piss.. Pule app. Det er det det er 🤢 Endelig en kvinne her inne som kan påpeke feil hos andre kvinner. Forfriskende. Upvote. Anonymkode: eb27f...9c2 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #18 Skrevet 9. juni 2022 Flintis skrev (18 timer siden): Det optimale tinderbildet så langt må være å parkere bilen på en fjelltopp, posere foran den i bar overkropp eller singlet samtidig som en flekser litt biceps med en liter øl i den ene hånda og en cigar eller sigarett i den andre iført caps og solbriller. Men hva med kroppspress???? Anonymkode: 29e24...4c7
Meltzer Skrevet 9. juni 2022 #19 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Menn som ikke har med toppen av hodet på noen bilder eller kun har bilder med lue eller caps på gidder ikke jeg å sveipe høyre hvert fall. Tydelig at de har lite eller ikke noe hår. Blitt hatfished før jeg, så det gjør jeg ikke igjen! 😅 Anonymkode: 56588...1fa Hatshaming... 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #20 Skrevet 9. juni 2022 Meltzer skrev (8 minutter siden): Hatshaming... Mulig det, men alle kan ikke like alle og alle har ikke samme preferanser. Kunne sikkert blitt sammen med en som ikke har hår, men da måtte jeg blitt kjent med han i virkeligheten og falt for han på tross av manglende hår, ikke på grunn av det. Det er liksom ikke helt det jeg liker best. Jeg foretrekker hår. Anonymkode: 56588...1fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå