AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #1 Skrevet 8. juni 2022 Dere som har tilgitt utroskap hvordan klarte dere det? Anonymkode: dfb15...da7
EinarVv Skrevet 8. juni 2022 #2 Skrevet 8. juni 2022 jeg prøvde, jeg klarte det ikke.. satt konstant å tenkte på det.. nå er det over å nå kan hora gjøre som hu vill.. det er deilig å tenke på.. ikke godta det! gå videre, finnes alltids noe bedre der ute 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #3 Skrevet 8. juni 2022 Det kan ikke glemmes uansett hvor mye du prøver. Det går bare ikke. Jeg prøvde også, men det forsvant ikke ut av tankene mine. Jeg fikk ikke vite om det før ett år senere, idioten mente at det var jo et år siden så det var lenge siden og ikke forsto hvorfor jeg reagerte som jeg gjorde. Dust, det var nytt for meg der og da. Det ble slutt etterhvert, jeg angrer kun på at jeg ikke endte det umiddelbart. Vond tid. Bedre å ta kjærlighetssorgen med en gang og få det overstått enn å ha det vondt i lang tid før det uansett blir slutt. Anonymkode: faafd...3b8 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #4 Skrevet 9. juni 2022 EinarVv skrev (4 timer siden): jeg prøvde, jeg klarte det ikke.. satt konstant å tenkte på det.. nå er det over å nå kan hora gjøre som hu vill.. det er deilig å tenke på.. ikke godta det! gå videre, finnes alltids noe bedre der ute Veldig umodent å kalle henne hore. Anonymkode: dfb15...da7 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #5 Skrevet 9. juni 2022 24 minutter siden, AnonymBruker said: Veldig umodent å kalle henne hore. Anonymkode: dfb15...da7 Er like greit å kalle en spade for en spade. Anonymkode: cf5c5...aee 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #6 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det kan ikke glemmes uansett hvor mye du prøver. Det går bare ikke. Jeg prøvde også, men det forsvant ikke ut av tankene mine. Jeg fikk ikke vite om det før ett år senere, idioten mente at det var jo et år siden så det var lenge siden og ikke forsto hvorfor jeg reagerte som jeg gjorde. Dust, det var nytt for meg der og da. Det ble slutt etterhvert, jeg angrer kun på at jeg ikke endte det umiddelbart. Vond tid. Bedre å ta kjærlighetssorgen med en gang og få det overstått enn å ha det vondt i lang tid før det uansett blir slutt. Anonymkode: faafd...3b8 Egentlig verst at han holdt det skjult i ett år. Anonymkode: 9de81...2ab 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #7 Skrevet 9. juni 2022 Det krevde en ekstrem vilje fra oss begge. Jeg gikk igjennom alle stadier av sorg, sinne, usikkerhet, utrygghet, mistillit og tvil. I en periode var også sexlivet vårt helt vanvittig. Har aldri utagert og testet så mye som i månedene etterpå (sammen med han). Ble på mange måter aggressivt fra min side, og det tok tid før vi kunne "elske" igjen. Det som hjalp veldig var at jeg fikk lov å ha disse følelsene. Han tok aldri ifra meg min opplevelse av situasjonen, men var hele veien tilstede, hørte på, lot meg rope og skrike, trøstet og elsket meg. Selv etter ett år kunne jeg få sterke reaksjoner, men heller ikke da sa han at nå måtte vi være ferdig med det. Samtidig ble det veldig viktig for meg at han "markerte" plassen min i forholdet utad. Nå er det snart fem år siden,og vi har det stort sett veldig bra ilag. Innimellom kan det dukke opp situasjoner som får minnene og følelsene tilbake, men det blir bare sjeldnere og sjeldnere og vi har gode strategier for å handtere det. Anonymkode: c134e...aff
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #8 Skrevet 9. juni 2022 EinarVv skrev (17 timer siden): jeg prøvde, jeg klarte det ikke.. satt konstant å tenkte på det.. nå er det over å nå kan hora gjøre som hu vill.. det er deilig å tenke på.. ikke godta det! gå videre, finnes alltids noe bedre der ute Ser dette har du bearbeidet fint. Anonymkode: b81d6...3eb
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #9 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er like greit å kalle en spade for en spade. Anonymkode: cf5c5...aee En hore er ei som selger seg for penger. Sykt kor misbrukt det ordet blir. Anonymkode: dfb15...da7
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #10 Skrevet 9. juni 2022 Er der at jeg fortsatt vurderer om jeg skal akseptere det eller ikke. Tilgi vil jeg aldri gjøre, men muligens akseptere at gjort er gjort. Så jeg vet ikke. Han la seg paddeflat, har latt meg føle det jeg trenger men vil ikke i parterapi. Så jeg er usikker selv. Anonymkode: ab5e8...c51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå