Gå til innhold

Hva synes du om denne utsikten fra stuen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Man ser rett inn i nabohusene, men hvis man står ved vinduet ser man litt av sjøen mellom husene til høyre.

Anonymkode: 898a3...451

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Man ser rett inn i nabohusene, men hvis man står ved vinduet ser man litt av sjøen mellom husene til høyre.

Screenshot_20220608-225610.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke vært før meg si.

Anonymkode: 19d73...ee6

AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke definert det som utsikt..

Anonymkode: 9b956...74e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

«Utsikt» er jo relativt. Sammenlignet med utsikten jeg har hatt i ulike boliger de siste ti årene, er ikke det der noen utsikt i det hele tatt. Ville følt meg litt fanget om jeg skulle bodd slik her i den middels store/lille byen jeg bor i nå. Sentralt i Oslo, derimot, har jeg hatt langt verre «utsikt» enn dette, og ville også akseptert dårligere utsikt ettersom det må veies opp mot andre faktorer som størrelse, beliggenhet, standard, planløsning, innsyn osv. og pris.

Anonymkode: 3646a...15a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

«Utsikt» er jo relativt. Sammenlignet med utsikten jeg har hatt i ulike boliger de siste ti årene, er ikke det der noen utsikt i det hele tatt. Ville følt meg litt fanget om jeg skulle bodd slik her i den middels store/lille byen jeg bor i nå. Sentralt i Oslo, derimot, har jeg hatt langt verre «utsikt» enn dette, og ville også akseptert dårligere utsikt ettersom det må veies opp mot andre faktorer som størrelse, beliggenhet, standard, planløsning, innsyn osv. og pris.

Anonymkode: 3646a...15a

Dette er Bergen litt utenfor sentrum.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

hvis man setter sofa inntil veggen til venste på bilde, som jeg antar man skal. Og fra den sofaen ser ut i vinduet, hva ser man da? Ser rett i trær? ikke så ille i så fall. Hvis man ser rett inn i stua til naboer, så verre. 

Anonymkode: 40e62...51a

AnonymBruker
Skrevet

Utsikten i front ser jo super ut. Man venner seg raskt til at et og annet vindu er tett på. Og skjermer ved behov. 

Anonymkode: 1bbac...a65

AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Dette er Bergen litt utenfor sentrum.

Ts

Bor og rett utenfor Bergen, rettere sagt laksevåg med helt fantastisk usjenert sjøutsikt ❤️de i første etg her synes jeg mer synd i, de har samme utsikt som deg 😬 jeg hadde nok sikkert hatt gardinene trekt for hele tiden med tanke på at jeg skulle se rett inn til naboene og de skulle kunne se rett inn til meg 😒

Anonymkode: 2de1a...b5f

AnonymBruker
Skrevet

Ti ganger finere enn «utsikten» som jeg har…

Anonymkode: b2efb...499

AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig utsikt i en by, det der. 

Anonymkode: aabb1...1c5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bor og rett utenfor Bergen, rettere sagt laksevåg med helt fantastisk usjenert sjøutsikt ❤️de i første etg her synes jeg mer synd i, de har samme utsikt som deg 😬 jeg hadde nok sikkert hatt gardinene trekt for hele tiden med tanke på at jeg skulle se rett inn til naboene og de skulle kunne se rett inn til meg 😒

Anonymkode: 2de1a...b5f

Det er faktisk helt nederst i Stadionveien men ingen utsikt utover fjorden, kun fjordgløtt hvis man står inntil vinduet og ser ned mot fjorden.

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har sett verre. Ikke alle er sitter å ser ut av vinduene. Kan ikke si jeg gjør det så ofte, heller. 

Anonymkode: 1e009...9a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...