Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nok engang har en parfyme favoritt gått ut av produksjon og er ikke å oppdrive mer. Jeg er så lei av det! 

Nå må jeg gå over til de litt dyrere klassikerene som ikke kommer til å forsvinne. Å trenger derfor tips til en god ordentlig parfyme 

Som kan kunne brukes daglig uten at den blir for tung. (bruker alltid kun bittelitt parfyme, en liten dusj sky som jeg går gjennom) 

Er søt og mild

Noen gode tips?? 

Hvilke parfyme klassikere vil aldri gå ut av produksjon? Jeg er vanedyr og trenger kun en parfyme jeg kan trives med

Anonymkode: 31426...1e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva het den du brukte?  Litt lettere å gi deg tips om vi vet det.

• Liker 3
Skrevet

Versace diamond. Den rosa. Den er populær og nøytral. Jeg selv synes ikke jeg passer til den, men den lukter godt.

Skrevet

Den heiter vel Versace Bright Crystal

AnonymBruker
Skrevet

Det samme skjedde meg, så gikk over til Coco Mademoiselle. Mulig den er litt tung for deg? Jeg liker den godt i hvert fall. 

Anonymkode: b2c63...990

AnonymBruker
Skrevet

Dra på et parfymeri og be om ulike vareprøver. Når du finner en favoritt så kjøper du et par flasker om gangen. De tåler å stå lenge uåpnet.

Anonymkode: 2ee63...18f

AnonymBruker
Skrevet

MY WAY fra Georgio Armani er supergod, synes jeg!

Anonymkode: de6db...c5b

Skrevet

Versace Bright crystal 🤍 Elsker den! En søt, men samtidig veldig frisk og god duft. Ikke tung, lett og fin.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.6.2022 den 22.43):

Nok engang har en parfyme favoritt gått ut av produksjon og er ikke å oppdrive mer. Jeg er så lei av det! 

Nå må jeg gå over til de litt dyrere klassikerene som ikke kommer til å forsvinne. Å trenger derfor tips til en god ordentlig parfyme 

Som kan kunne brukes daglig uten at den blir for tung. (bruker alltid kun bittelitt parfyme, en liten dusj sky som jeg går gjennom) 

Er søt og mild

Noen gode tips?? 

Hvilke parfyme klassikere vil aldri gå ut av produksjon? Jeg er vanedyr og trenger kun en parfyme jeg kan trives med

Anonymkode: 31426...1e4

Chanel Eu Fraiche er frisk, holdbar, og holder med én spray man går gjennom 😍

Anonymkode: 6861b...1c2

Skrevet

Fikk Marc Jacobs parfyme av typen når han var ute og reiste. Den beste jeg har hatt til nå ☺️☺️

AnonymBruker
Skrevet
Maestro skrev (10 minutter siden):

Fikk Marc Jacobs parfyme av typen når han var ute og reiste. Den beste jeg har hatt til nå ☺️☺️

Hvilken da?  Det finnes sikkert 30 forskjellige

Anonymkode: 3606b...72a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skal se når jeg våkner ☺️ gidder ikke og gå utav sengen 🤭

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har "daisy" den er veldig fresh men søt :) 

Anonymkode: d15f7...fc2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Versace som er anbefalt over lukter tax free. I likhet med mye annet du får kjøpt der. Legg heller litt mer i kvalitet. 

Undersøk merker som Byredo, for eksempel Mojave Ghost. Jo Malone har mange søte og lette dufter. Tom Ford Posetanio er også veldig sommerlig og fin. 

Anonymkode: 8bfaf...6d8

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg synes Versace som er anbefalt over lukter tax free. I likhet med mye annet du får kjøpt der. Legg heller litt mer i kvalitet. 

Undersøk merker som Byredo, for eksempel Mojave Ghost. Jo Malone har mange søte og lette dufter. Tom Ford Posetanio er også veldig sommerlig og fin. 

Hva kan man lukte på dette forumet ? Man kan ikke lukte som en mann her, og ikke tax free heller. 😄

AnonymBruker
Skrevet
kaledonia skrev (4 minutter siden):

Hva kan man lukte på dette forumet ? Man kan ikke lukte som en mann her, og ikke tax free heller. 😄

Er ei venninne av meg som bruker denne. Og det lukter som da man går gjennom parfymeavdelingen på Gardermoen. I likhet med det meste man får kjøpt der. Det er ikke uten grunn at "lukte som billig parfyme" er et kjent begrep. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er ei venninne av meg som bruker denne. Og det lukter som da man går gjennom parfymeavdelingen på Gardermoen. I likhet med det meste man får kjøpt der. Det er ikke uten grunn at "lukte som billig parfyme" er et kjent begrep. 

Du vet ikke hva billig parfyme betyr. Også vet du ikke hva nisje parfymer betyr og at det er ikke for alle. 

TS: sjekk her

Bright Crystal Versace perfume - a fragrance for women 2006 (fragrantica.com)

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
kaledonia skrev (27 minutter siden):

Du vet ikke hva billig parfyme betyr. Også vet du ikke hva nisje parfymer betyr og at det er ikke for alle. 

TS: sjekk her

Bright Crystal Versace perfume - a fragrance for women 2006 (fragrantica.com)

Jeg vet hva billig-parfyme lukter ;)

Denne er et typisk eksempel på det...typisk parfyme for 1 av 5 jenter på videregående, som har vært på sydentur med foreldrene. 

Når man er voksen velger man noe mer klassisk. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...