AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #1 Skrevet 8. juni 2022 Nok engang har en parfyme favoritt gått ut av produksjon og er ikke å oppdrive mer. Jeg er så lei av det! Nå må jeg gå over til de litt dyrere klassikerene som ikke kommer til å forsvinne. Å trenger derfor tips til en god ordentlig parfyme Som kan kunne brukes daglig uten at den blir for tung. (bruker alltid kun bittelitt parfyme, en liten dusj sky som jeg går gjennom) Er søt og mild Noen gode tips?? Hvilke parfyme klassikere vil aldri gå ut av produksjon? Jeg er vanedyr og trenger kun en parfyme jeg kan trives med Anonymkode: 31426...1e4
Djungelvrål Skrevet 8. juni 2022 #2 Skrevet 8. juni 2022 Hva het den du brukte? Litt lettere å gi deg tips om vi vet det. 3
Avstand Skrevet 14. juni 2022 #3 Skrevet 14. juni 2022 Versace diamond. Den rosa. Den er populær og nøytral. Jeg selv synes ikke jeg passer til den, men den lukter godt.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #5 Skrevet 14. juni 2022 Det samme skjedde meg, så gikk over til Coco Mademoiselle. Mulig den er litt tung for deg? Jeg liker den godt i hvert fall. Anonymkode: b2c63...990
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #6 Skrevet 14. juni 2022 Dra på et parfymeri og be om ulike vareprøver. Når du finner en favoritt så kjøper du et par flasker om gangen. De tåler å stå lenge uåpnet. Anonymkode: 2ee63...18f
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #7 Skrevet 14. juni 2022 MY WAY fra Georgio Armani er supergod, synes jeg! Anonymkode: de6db...c5b
Peanut Skrevet 15. juni 2022 #8 Skrevet 15. juni 2022 Jeg pleier å sjekke ut: https://www.fragrantica.com/ingredients-search/ for å se hvilke parfymer som innehar hvilke duftnoter og så ta det derfra. 1
Magnifique Skrevet 17. juni 2022 #9 Skrevet 17. juni 2022 Versace Bright crystal 🤍 Elsker den! En søt, men samtidig veldig frisk og god duft. Ikke tung, lett og fin.
Djungelvrål Skrevet 17. juni 2022 #10 Skrevet 17. juni 2022 Jeg har nettopp kjøpt denne og liker den veldig godt...bedre og bedre. https://fredrikoglouisa.no/produkt/daisy-love-skies-edt-50ml/?gclid=Cj0KCQjwzLCVBhD3ARIsAPKYTcRQOdl6p-ehtGjRHzuOMufDn462gQYMRUzMnPEJhNknOpngxbeCDZYaAlLlEALw_wcB
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #11 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 8.6.2022 den 22.43): Nok engang har en parfyme favoritt gått ut av produksjon og er ikke å oppdrive mer. Jeg er så lei av det! Nå må jeg gå over til de litt dyrere klassikerene som ikke kommer til å forsvinne. Å trenger derfor tips til en god ordentlig parfyme Som kan kunne brukes daglig uten at den blir for tung. (bruker alltid kun bittelitt parfyme, en liten dusj sky som jeg går gjennom) Er søt og mild Noen gode tips?? Hvilke parfyme klassikere vil aldri gå ut av produksjon? Jeg er vanedyr og trenger kun en parfyme jeg kan trives med Anonymkode: 31426...1e4 Chanel Eu Fraiche er frisk, holdbar, og holder med én spray man går gjennom 😍 Anonymkode: 6861b...1c2
Maestro Skrevet 19. juni 2022 #12 Skrevet 19. juni 2022 Fikk Marc Jacobs parfyme av typen når han var ute og reiste. Den beste jeg har hatt til nå ☺️☺️
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #13 Skrevet 19. juni 2022 Maestro skrev (10 minutter siden): Fikk Marc Jacobs parfyme av typen når han var ute og reiste. Den beste jeg har hatt til nå ☺️☺️ Hvilken da? Det finnes sikkert 30 forskjellige Anonymkode: 3606b...72a 1
Maestro Skrevet 19. juni 2022 #14 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilken da? Det finnes sikkert 30 forskjellige Anonymkode: 3606b...72a Skal se når jeg våkner ☺️ gidder ikke og gå utav sengen 🤭
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #15 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilken da? Det finnes sikkert 30 forskjellige Anonymkode: 3606b...72a Jeg har "daisy" den er veldig fresh men søt Anonymkode: d15f7...fc2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #16 Skrevet 19. juni 2022 Jeg synes Versace som er anbefalt over lukter tax free. I likhet med mye annet du får kjøpt der. Legg heller litt mer i kvalitet. Undersøk merker som Byredo, for eksempel Mojave Ghost. Jo Malone har mange søte og lette dufter. Tom Ford Posetanio er også veldig sommerlig og fin. Anonymkode: 8bfaf...6d8
kaledonia Skrevet 19. juni 2022 #17 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg synes Versace som er anbefalt over lukter tax free. I likhet med mye annet du får kjøpt der. Legg heller litt mer i kvalitet. Undersøk merker som Byredo, for eksempel Mojave Ghost. Jo Malone har mange søte og lette dufter. Tom Ford Posetanio er også veldig sommerlig og fin. Anonymkode: 8bfaf...6d8 Hva kan man lukte på dette forumet ? Man kan ikke lukte som en mann her, og ikke tax free heller. 😄
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #18 Skrevet 19. juni 2022 kaledonia skrev (4 minutter siden): Hva kan man lukte på dette forumet ? Man kan ikke lukte som en mann her, og ikke tax free heller. 😄 Er ei venninne av meg som bruker denne. Og det lukter som da man går gjennom parfymeavdelingen på Gardermoen. I likhet med det meste man får kjøpt der. Det er ikke uten grunn at "lukte som billig parfyme" er et kjent begrep. Anonymkode: 8bfaf...6d8
kaledonia Skrevet 19. juni 2022 #19 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er ei venninne av meg som bruker denne. Og det lukter som da man går gjennom parfymeavdelingen på Gardermoen. I likhet med det meste man får kjøpt der. Det er ikke uten grunn at "lukte som billig parfyme" er et kjent begrep. Anonymkode: 8bfaf...6d8 Du vet ikke hva billig parfyme betyr. Også vet du ikke hva nisje parfymer betyr og at det er ikke for alle. TS: sjekk her Bright Crystal Versace perfume - a fragrance for women 2006 (fragrantica.com) 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #20 Skrevet 19. juni 2022 kaledonia skrev (27 minutter siden): Du vet ikke hva billig parfyme betyr. Også vet du ikke hva nisje parfymer betyr og at det er ikke for alle. TS: sjekk her Bright Crystal Versace perfume - a fragrance for women 2006 (fragrantica.com) Jeg vet hva billig-parfyme lukter Denne er et typisk eksempel på det...typisk parfyme for 1 av 5 jenter på videregående, som har vært på sydentur med foreldrene. Når man er voksen velger man noe mer klassisk. Anonymkode: 8bfaf...6d8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå