Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det ble brudd i dag.

Jeg har vært sammen med dette mennesket i halvannet år, i løpet av disse månedene så har jeg blitt kaldt stygg, blitt slått med hammer, slått tilbake med åpen hånd, blitt sparket og sparket tilbake, blitt anklagd for å ha besøk i min samboers leilighet mange ganger, da personen kommer med "bevis" på anklagelsen kommer personen med sitt eget undertøy og anklager meg for å ha hatt noen andre på besøk, dette har også skjedd med munnbind,vinglass,hånkdlær,såpe,vanndråper i dusjen,lukket eller åpent vindu,hva som har blitt sett på på tv, etc etc.. utrolig vanskelig, i tillegg har moren til denne personen sendt stygge meldinger i gode seks måneder før jeg dro på døra til foreldrene til personen å sa ifra at nå holder det, etter det ble det stille. så takk for det.

dette mennesket sendte også meldinger til min mor, og min mor ber meg ta avstand, da jeg fortalte hun i dag at vi har hatt sex uten prevansjon i mange måneder ble hun sur på meg å ba meg ta meg sammen, hun sa : "du må finne deg noen du kan være med, før du gjør sånne ting, ikke vær like dum som broren din"

søker ikke hjelp eller svar her. Ville bare få ut noen ting fra hjertet.

btw. personen er sinnssyk. h*n har en hjerneskade. ='( dette er grunnen til at jeg ikke har forlatt h*n, jeg var der for å hjelpe. prøvde å se en fremtid med mennesket, jeg er optimistisk til alt, selvom ting går ut av hånd enkelte ganger..

tydeligvis tok jeg feil, når man er sinnsyk å skylder på sykdommen sin og ikke vil forandre på det så er man i limbo.. lykke til

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva leste jeg nå?

Du trenger å lære deg å kontrollere deg selv og sette grenser. Du SLÅR ALDRI NOEN. Slår de deg forlater du .

Anonymkode: fd2a4...e9e

AnonymBruker
Skrevet

ser ut som at du har problemer å kontrollere deg selv. Ingen mann slår en dame UANSETT omstendigheter. Du er ingen ordentlig mann. 
slår hun deg først, så drar du. 

Anonymkode: 04da3...9cf

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

ser ut som at du har problemer å kontrollere deg selv. Ingen mann slår en dame UANSETT omstendigheter. Du er ingen ordentlig mann. 

For noe vås. Damer som slår har sagt ifra seg privilegiet sitt om å bli behandlet som en kvinne.

Anonymkode: 26f2c...eca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

slår ikke damer? nei greit nok det, slår noen deg med hammer? hva gjør du? ta å tenk litt før du uttaler deg..

det er ikke greit å slå damer, nei. heller ikke greit å slå menn, har ikke damer slåss om likestilling siden tidenes morgen? bør da være likestilling til alt da? eller? ikke bare stemmerett og i jobbsammenheng?

Anonymkode: 49d29...010

AnonymBruker
Skrevet

godt noen står opp for seg selv.. at damer kan slå med våpen er liksom helt innafor, om en mann tar igjen..?! da blir det kaos "omg man slår ikke kvinner" ta å åpne øya for faen

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du slår tilbake så er du ikke noe bedre en henne.

Anonymkode: b6dac...7d9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

godt noen står opp for seg selv.. at damer kan slå med våpen er liksom helt innafor, om en mann tar igjen..?! da blir det kaos "omg man slår ikke kvinner" ta å åpne øya for faen

Fordi damer er mye mindre sterk fysisk en menn? Legit dere kan legge henne i bakken å gå.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva med om en dame slår først da, er ikke det selvforsvar? Snakk om vold som om det er ille fra begge parter og ikke bare en slik du gjør her

Anonymkode: 0fc03...5c1

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Fordi damer er mye mindre sterk fysisk en menn? Legit dere kan legge henne i bakken å gå.

Hun veier 103kg. Jeg veier 60kg. Hun bør ha mer styrke enn meg da eller? Og hun slo med en hammer mot meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...