AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #1 Skrevet 8. juni 2022 Ei venninne betrodde meg at hun har vært utro mot mannen sin. Ikke sex, kun kyssing og flørting over ei tid. Jeg vet at hun og mannen ikke har hatt det så bra sammen den siste tiden. De har et barn sammen. Så da tenker jeg på om jeg skal fortelle ham det? Jeg kjenner ham også, vi ble kjent gjennom henne. Anonymkode: 24274...d39
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #2 Skrevet 8. juni 2022 Jeg tenker at jeg ville gitt personen et ultimatum først. Enten så sier du det selv eller så gjør jeg det typ. For alle parter tror jeg det er best. Anonymkode: 827af...dd0 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #3 Skrevet 8. juni 2022 Det angår ikke deg. La det være. Anonymkode: 82531...8dd 6 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #4 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ei venninne betrodde meg at hun har vært utro mot mannen sin. Ikke sex, kun kyssing og flørting over ei tid. Jeg vet at hun og mannen ikke har hatt det så bra sammen den siste tiden. De har et barn sammen. Så da tenker jeg på om jeg skal fortelle ham det? Jeg kjenner ham også, vi ble kjent gjennom henne. Anonymkode: 24274...d39 Ultimatum til henne og at slikt ønsker ikke du å vite med mindre hun selv tenker å fortelle han det. Men det kan skape en vanvittig uhygge for deg. Anonymkode: 5441f...b44
Løvejenten Skrevet 9. juni 2022 #5 Skrevet 9. juni 2022 Egentlig er jeg for at utroskap kommer frem, men i denne situasjonen ville jeg avstått fra å si noe, for det er ikke mitt ansvar. Du kan risikere å miste en venninne. Men jeg ville oppfordret henne til å fortelle det selv, om ikke så ville jeg bedt henne om å tie, om det skulle skje fler lignende episoder.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #6 Skrevet 9. juni 2022 Løvejenten skrev (24 minutter siden): Egentlig er jeg for at utroskap kommer frem, men i denne situasjonen ville jeg avstått fra å si noe, for det er ikke mitt ansvar. Du kan risikere å miste en venninne. Men jeg ville oppfordret henne til å fortelle det selv, om ikke så ville jeg bedt henne om å tie, om det skulle skje fler lignende episoder. Jeg er enig i at dette har man ikke noe med. Men om min venninne holdt på slik, så er hun ikke noe for meg. For meg handler det om hvilke mennesker man omgås, folk som er utro liker jeg ikke. Det er såpass ille i mine øyne, så kunne fint droppet henne som venninne da. Utroskap er ikke holdbart. Anonymkode: 06696...f54 3
DrueSmoothie Skrevet 9. juni 2022 #7 Skrevet 9. juni 2022 Jeg har vært i akkurat samme situasjon for en del år siden. En venninne hadde vært utro og på datingside for "sidesprang". Jeg kjente de begge godt, ble kjent med han igjennom henne og de hadde ett barn sammen. Jeg valgte å ikke si noe. Det er ikke opptil meg å ødelegge ett forhold, med de konsekvenser det vi få, også for deres uskyldige barn. Og hadde jeg sagt noe, hadde jeg, i mine øyne, gått bak ryggen på min gode venninne, til fordel for hennes mann, og da også mistet en god venninne. Dette er en sak dem i mellom. Og jeg tenker at om en venninne ikke kan snakke med, og betro seg til, en annen god venninne med den tillitt det innebærer, så er det heller ikke ett godt vennskap! Men, jeg sa helt klart i fra til min venninne hva jeg synes om det da hun fortalte det, og ba henne tenke seg om hva hun risikerte. 1 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #8 Skrevet 9. juni 2022 Hva slags venninne er du? Hun betrodde seg til deg, og hun har problemer i forholdet. Hva med å heller stille opp for henne, råde henne til å avslutte dette og ha mer selvrespekt f.eks. Det virker jo ikke som at hun har det greit, og så skal du kaste henne under bussen? Ting er ikke alltid så svart hvitt som du tror og som du får høre på KG. Kanskje hun betrodde seg til deg som et rop om hjelp? Anonymkode: 72241...7a4 1 5
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #9 Skrevet 9. juni 2022 I og med at du er venner med begge, syns jeg det er dårlig gjort av henne å putte dette på deg, sånn at du må bære det sammen med henne. Forstår godt at folk er utro, og dømmer ingen for det. Har vært det selv også, mange ganger. Men i det minste bør man da vise partneren sin såpass respekt at man er 100% diskret, og ikke forteller noen om det. Det holder at den man er utro med vet det. Trenger ikke drite ut partneren for andre i tillegg. Anonymkode: b30cd...4c1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #10 Skrevet 9. juni 2022 Hvorfor vil du fortelle det? Sikler du etter mannen hennes? Anonymkode: 5ae96...438 2 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #11 Skrevet 9. juni 2022 Ikke fortell. Har selv kontakt med menn som er delvis utro og det er deres sak, ikke min. Du mister ei venninne som trodde hun kunne stole på deg. Anonymkode: 2da80...ceb
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #12 Skrevet 11. juni 2022 Takk for alle tilbakemeldinger. Nå er det slik at jeg er egentlig hun som var utro og betrodde meg til venninna mi; Og hun fortalte det til mannen min. Jeg hadde snakket med henne tidligere om at jeg og mannen ikke hadde det så bra sammen, og følte jeg kunne lufte hodet mitt litt til henne. Med det samme jeg fortalte henne om at jeg hadde vært utro, så angret jeg. Jeg skulle ikke satt henne i denne posisjonen. Men gjort var gjort, og hun gav egentlig ikke så mye tilbakemelding til meg på det. Ikke da, og heller ikke neste gang jeg snakket med henne. Men så ringte hun mannen min og fortalte det. Jeg vet at det jeg har gjort var feil, jeg har aldri prøvd å si noe annet. Jeg og mannen min har hatt en skikkelig oppvask og har funnet ut at vi vil komme oss gjennom dette. Vi har fått ordnet opp angående så mye som skurret i forholdet, så kanskje kan det fungere. Det vil tiden vise. Kanskje var det en ordentlig smell vi trengte. Det som plager meg nå er forholdet til venninna mi. Og tatt i betraktning de tilbakemeldingene jeg har fått her, så er det kanskje ikke så rart at jeg føler meg sveket av henne. Jeg føler meg som en dritt som sviktet mannen min ved å være utro, og satte venninna mi i en veldig vanskelig posisjon. Men jeg føler meg også veldig sviktet av venninna mi som gikk bak ryggen min når jeg hadde det veldig vanskelig. Forholdet vårt blir nok aldri det samme igjen. Ts Anonymkode: 24274...d39
Kate Upton Skrevet 11. juni 2022 #13 Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 8.6.2022 den 22.19): Ei venninne betrodde meg at hun har vært utro mot mannen sin. Ikke sex, kun kyssing og flørting over ei tid. Jeg vet at hun og mannen ikke har hatt det så bra sammen den siste tiden. De har et barn sammen. Så da tenker jeg på om jeg skal fortelle ham det? Jeg kjenner ham også, vi ble kjent gjennom henne. Anonymkode: 24274...d39 Kanskje du ikke skal være ei sladrefitte.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #14 Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk for alle tilbakemeldinger. Nå er det slik at jeg er egentlig hun som var utro og betrodde meg til venninna mi; Og hun fortalte det til mannen min. Jeg hadde snakket med henne tidligere om at jeg og mannen ikke hadde det så bra sammen, og følte jeg kunne lufte hodet mitt litt til henne. Med det samme jeg fortalte henne om at jeg hadde vært utro, så angret jeg. Jeg skulle ikke satt henne i denne posisjonen. Men gjort var gjort, og hun gav egentlig ikke så mye tilbakemelding til meg på det. Ikke da, og heller ikke neste gang jeg snakket med henne. Men så ringte hun mannen min og fortalte det. Jeg vet at det jeg har gjort var feil, jeg har aldri prøvd å si noe annet. Jeg og mannen min har hatt en skikkelig oppvask og har funnet ut at vi vil komme oss gjennom dette. Vi har fått ordnet opp angående så mye som skurret i forholdet, så kanskje kan det fungere. Det vil tiden vise. Kanskje var det en ordentlig smell vi trengte. Det som plager meg nå er forholdet til venninna mi. Og tatt i betraktning de tilbakemeldingene jeg har fått her, så er det kanskje ikke så rart at jeg føler meg sveket av henne. Jeg føler meg som en dritt som sviktet mannen min ved å være utro, og satte venninna mi i en veldig vanskelig posisjon. Men jeg føler meg også veldig sviktet av venninna mi som gikk bak ryggen min når jeg hadde det veldig vanskelig. Forholdet vårt blir nok aldri det samme igjen. Ts Anonymkode: 24274...d39 Helt ærlig, for ei møkkavenninne! Hadde aldri tilgitt henne… Anonymkode: f8446...49a
Gjest O.G. Skrevet 11. juni 2022 #15 Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 8.6.2022 den 22.19): Ei venninne betrodde meg at hun har vært utro mot mannen sin. Ikke sex, kun kyssing og flørting over ei tid. Jeg vet at hun og mannen ikke har hatt det så bra sammen den siste tiden. De har et barn sammen. Så da tenker jeg på om jeg skal fortelle ham det? Jeg kjenner ham også, vi ble kjent gjennom henne. Anonymkode: 24274...d39 Ikke legg deg opp i det.
Gjest O.G. Skrevet 11. juni 2022 #16 Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Takk for alle tilbakemeldinger. Nå er det slik at jeg er egentlig hun som var utro og betrodde meg til venninna mi; Og hun fortalte det til mannen min. Jeg hadde snakket med henne tidligere om at jeg og mannen ikke hadde det så bra sammen, og følte jeg kunne lufte hodet mitt litt til henne. Med det samme jeg fortalte henne om at jeg hadde vært utro, så angret jeg. Jeg skulle ikke satt henne i denne posisjonen. Men gjort var gjort, og hun gav egentlig ikke så mye tilbakemelding til meg på det. Ikke da, og heller ikke neste gang jeg snakket med henne. Men så ringte hun mannen min og fortalte det. Jeg vet at det jeg har gjort var feil, jeg har aldri prøvd å si noe annet. Jeg og mannen min har hatt en skikkelig oppvask og har funnet ut at vi vil komme oss gjennom dette. Vi har fått ordnet opp angående så mye som skurret i forholdet, så kanskje kan det fungere. Det vil tiden vise. Kanskje var det en ordentlig smell vi trengte. Det som plager meg nå er forholdet til venninna mi. Og tatt i betraktning de tilbakemeldingene jeg har fått her, så er det kanskje ikke så rart at jeg føler meg sveket av henne. Jeg føler meg som en dritt som sviktet mannen min ved å være utro, og satte venninna mi i en veldig vanskelig posisjon. Men jeg føler meg også veldig sviktet av venninna mi som gikk bak ryggen min når jeg hadde det veldig vanskelig. Forholdet vårt blir nok aldri det samme igjen. Ts Anonymkode: 24274...d39 Den kjerringa er ei som liker å lage bråk og legge seg opp i ting hun ikke har noe med. Kutt henne ut.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #17 Skrevet 11. juni 2022 Herregud du virker rett og slett som et grusomt menneske. Du sier venninnen din er venn med både deg og mannen din. Likevel setter du henne i denne situasjonen. Og ikke nok med det. Du er sur på henne fordi hun gjorde det eneste rette, når du burde ha forståelse for at hun ikke har samvittighet til å gå å bære på dette. Mannen din vil prøve å tilgi deg. Men du klarer ikke å tilgi henne, enda det er du som har gjort noe galt i denne historien. Du klarer jo ikke en gang å være ærlig med oss anonyme her på internett i HI. Anonymkode: 53278...b8b 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #18 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 8.6.2022 den 22.19): Ei venninne betrodde meg at hun har vært utro mot mannen sin. Ikke sex, kun kyssing og flørting over ei tid. Jeg vet at hun og mannen ikke har hatt det så bra sammen den siste tiden. De har et barn sammen. Så da tenker jeg på om jeg skal fortelle ham det? Jeg kjenner ham også, vi ble kjent gjennom henne. Anonymkode: 24274...d39 Du har ikke noe med det å er ikke ditt sted til å fortelle heller. La vennina de fortelle det. Anonymkode: 0ca71...c7b
Gjest O.G. Skrevet 12. juni 2022 #19 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Herregud du virker rett og slett som et grusomt menneske. Du sier venninnen din er venn med både deg og mannen din. Likevel setter du henne i denne situasjonen. Og ikke nok med det. Du er sur på henne fordi hun gjorde det eneste rette, når du burde ha forståelse for at hun ikke har samvittighet til å gå å bære på dette. Mannen din vil prøve å tilgi deg. Men du klarer ikke å tilgi henne, enda det er du som har gjort noe galt i denne historien. Du klarer jo ikke en gang å være ærlig med oss anonyme her på internett i HI. Anonymkode: 53278...b8b Man har lov til å tenke sitt om hva som foregår, men nei, vet du meg hva, det rette er å passe egne saker.
askjiir Skrevet 2. juli 2023 #20 Skrevet 2. juli 2023 On 6/8/2022 at 11:11 PM, AnonymBruker said: Det angår ikke deg. La det være. Anonymkode: 82531...8dd Jeg leste en tråd på kg der flertallet sa de ønsket å få vite om det hvis deres partner var utro selv om informasjonen kom fra en venn eller bekjent. Samtidig leser jeg tråder der folk skriver om en venns utroskap og der rådet flertallet iimot å si ifra til vedkommendes partner. Jeg stusser litt over dette, man ønsker at andre skal gjøre det man ikke vil gjøre selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå