AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #1 Skrevet 8. juni 2022 Jeg var på visning i kveld og når jeg kom var jeg den eneste potensielle kjøperen akkurat dag Selgeren var også til stede og det har jeg vel nesten aldri opplevd før, og med en gang jeg kom inn i leiligheten satte megler og selger i gang å snakke, og de snakket og snakket og nesten i munnen på hverandre, så jeg ble helt surrete i hodet. Når jeg er på visning så liker jeg å gå omkring i mitt eget tempo og ta inn inntrykkene av leiligheten, sjekke trykket på vann, åpne under kjøkkenskap og kikke inn, sjekke vinduer og dører og så til slutt spørre megler om det jeg lurer på. Hvis jeg har folk over meg som går å snakker til meg hele tiden, klarer jeg ikke å få med meg hverken hvordan det ser ut eller husker å sjekke ting. Jeg måtte be de være stille slik at jeg kunne lytte til om man kunne høre trafikken inn i leiligheten og da var det stille 10 sekund før de begynte å snakke igjen, men lavt. Da jeg gikk hjem fra visningen kom jeg på at jeg ikke hadde sjekket trykket på vannet, ei heller kikket under oppvasken eller andre ting man må sjekke på visning. Snakk om å ha korte antenner. Hvorfor i alle dager var selgeren med? Anonymkode: c2081...97f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå