Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Sønnen min har hatt feber i 5 dager. Han blør neseblod , hodepine, har vondt i halsen og hoster. Hvor lenge pleier en influensa å vare hos barn? Vurderer å ta han til legen imorgen dersom feberen ikke går ned, men ville gjerne høre her inne om noen har hatt barn med samme symptom og eventuelt hvor lenge barnet var sykt.

Anonymkode: bf0f1...181

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tatt han med til legen 3 dager siden..har han blød neseblod i 5 dager? Og hodepine?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da vi hadde influensa i april, starta det med 6åringen. når han hadde hatt feber i 4 dager, fikk jeg beskjed av legevakt at dersom han fortsatt etter 1 uke hadde feber, skulle jeg kontakte legen. Han hadde heldigvis feber kun 4 dager. influensaen satt ganske hardt i, så selv etter feberdagene var det tungt. etter 2 uker var barna klare for barnehagen. jeg ble skikkelig dårlig, verre enn barna. kan ikke huske å ha vært så dårlig før. God bedring ❤️ 

Anonymkode: 95321...b9e

AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (6 minutter siden):

Jeg hadde tatt han med til legen 3 dager siden..har han blød neseblod i 5 dager? Og hodepine?

Han har hatt feber i 5 dager ja og hatt hodepine siden feberen startet. Tror det er ganske vanlig å ha det når tempen er høy. Når det gjelder neseblod har han hatt det symptomet siden igår. Kan hende slimhinnene er irriterte eller noe.

Skrevet

Har dere tatt korona test? Eventuelt ta med til legen og ta crp test imorgen

AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (1 minutt siden):

Har dere tatt korona test? Eventuelt ta med til legen og ta crp test imorgen

Nei har ikke tatt test. Hører han hoster en del inne i senga si nå, høres ut som det rasper i lungene hans. Er det vanlig ved influensa eller er det mer likt en lungebetennelse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...