AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #1 Skrevet 8. juni 2022 Hei dere, jeg trenger noen gode råd! Helst fra de i 20 årene. Jeg har nå snakket med en mann i omtrent to måneder. Først matchet vi på tinder, men siden han alltid var så stille og jeg aldri hørte noe fra han ga jeg opp. Han pleide og sende snapper av seg selv bare. Etter to uker tok han opp kontakten igjen men var fortsatt bare snapping av seg selv. Men så starta han og skrive når jeg sendte bilder av meg selv «så pen» «faen du er så fin» også snakka vi en gang på telefonen og jeg merker veldig at denne gutten er rolig og forsiktig. Han sa da «du er faktisk det fineste menneske jeg har sett» også begynte vi og snakke om alt og ingenting. Han fortalte meg da at han hadde vært i fem forskjellige forhold opp igjennom årene men at de hadde slått opp med han fordi han var for snill. Han spurte ofte om vi skulle møtes og til slutt valgte jeg og gjøre det, selvom jeg ikke følte meg klar. Jeg var redd han skulle gi slipp da. Så en fredagskveld fikk jeg han til og hente meg på byen da jeg var veldig full. Jeg gjorde verdens dårligste første inntrykk. Jeg angrer veldig men var veldig full og lukta røyk. Men jeg tørte bare da fordi jeg er redd for sånt. Denne mannen bor på brakke, så da vi kom til han ble det litt kyssing og etterhvert sex. Han dro på jobb klokken 06 dagen etterpå så jeg bare gikk ut døren selv. Og reide opp sengen og dro. Når jeg kom hjem spurte han meg «så du har sjekket ut» også svarte jeg «ja» og da skrev han «du lukket døren godt igjen». osv. Videre var det kun vanlige snapper igjen til jeg valgte og spørre hva han tenkte. Han skrev at han syntes det gikk bra og at det kunne bli noe mere. Han sa også at han mente alt han sa. Noen dager gikk og fortsatt det samme. Når han kom ned igjen på denne brakken fikk jeg melding og lurte på om jeg hadde reid opp sengen og at jeg var flink. Dagene gikk og fortsatt det samme. Da spurte jeg igjen fordi jeg mente jeg fortjente sannheten. Da sa han at han «likte meg». Dagene gikk og det samme gamle skjedde helt til jeg var hos en kompis. Da åpna han kun snappen noe han aldri pleier og gjøre, men aner ikke om han ble sjalu jeg. Så spurte jeg om det samme og da skrev at vi kunne møtes og ta ting derifra. Men det samme skjedde igjen og igjen. Til slutt satt jeg ned foten og sa at dette gidder jeg ikke. Og da skrev han at han skjønte det. Og at «jeg vil ha deg». Samme gamle skjedde og da ble jeg forbanna og at skrev bare seriøst og hva som var greia og da skrev han at han skulle legge seg etter en lang dag på jobb. Da tok det lang tid før jeg sendte han noe. 23 timer og da jeg sendte snap var det litt snapping før han åpna den og nå har vi ikke snakket på 3 dager. Jeg vet det høres helt sykt ut, men jeg vil så gjerne at det kan funke. Jeg vet han er veldig stille og forsiktig og helt elendig på og prate om alt og ingenting. Men jeg må ha litt hjelp. Jeg vil ikke gi slipp på han. Er det ikke noe mulighet for at han kan være interissert eller er alt løgn? Anonymkode: 70850...8b2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #2 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei dere, jeg trenger noen gode råd! Helst fra de i 20 årene. Jeg har nå snakket med en mann i omtrent to måneder. Først matchet vi på tinder, men siden han alltid var så stille og jeg aldri hørte noe fra han ga jeg opp. Han pleide og sende snapper av seg selv bare. Etter to uker tok han opp kontakten igjen men var fortsatt bare snapping av seg selv. Men så starta han og skrive når jeg sendte bilder av meg selv «så pen» «faen du er så fin» også snakka vi en gang på telefonen og jeg merker veldig at denne gutten er rolig og forsiktig. Han sa da «du er faktisk det fineste menneske jeg har sett» også begynte vi og snakke om alt og ingenting. Han fortalte meg da at han hadde vært i fem forskjellige forhold opp igjennom årene men at de hadde slått opp med han fordi han var for snill. Han spurte ofte om vi skulle møtes og til slutt valgte jeg og gjøre det, selvom jeg ikke følte meg klar. Jeg var redd han skulle gi slipp da. Så en fredagskveld fikk jeg han til og hente meg på byen da jeg var veldig full. Jeg gjorde verdens dårligste første inntrykk. Jeg angrer veldig men var veldig full og lukta røyk. Men jeg tørte bare da fordi jeg er redd for sånt. Denne mannen bor på brakke, så da vi kom til han ble det litt kyssing og etterhvert sex. Han dro på jobb klokken 06 dagen etterpå så jeg bare gikk ut døren selv. Og reide opp sengen og dro. Når jeg kom hjem spurte han meg «så du har sjekket ut» også svarte jeg «ja» og da skrev han «du lukket døren godt igjen». osv. Videre var det kun vanlige snapper igjen til jeg valgte og spørre hva han tenkte. Han skrev at han syntes det gikk bra og at det kunne bli noe mere. Han sa også at han mente alt han sa. Noen dager gikk og fortsatt det samme. Når han kom ned igjen på denne brakken fikk jeg melding og lurte på om jeg hadde reid opp sengen og at jeg var flink. Dagene gikk og fortsatt det samme. Da spurte jeg igjen fordi jeg mente jeg fortjente sannheten. Da sa han at han «likte meg». Dagene gikk og det samme gamle skjedde helt til jeg var hos en kompis. Da åpna han kun snappen noe han aldri pleier og gjøre, men aner ikke om han ble sjalu jeg. Så spurte jeg om det samme og da skrev at vi kunne møtes og ta ting derifra. Men det samme skjedde igjen og igjen. Til slutt satt jeg ned foten og sa at dette gidder jeg ikke. Og da skrev han at han skjønte det. Og at «jeg vil ha deg». Samme gamle skjedde og da ble jeg forbanna og at skrev bare seriøst og hva som var greia og da skrev han at han skulle legge seg etter en lang dag på jobb. Da tok det lang tid før jeg sendte han noe. 23 timer og da jeg sendte snap var det litt snapping før han åpna den og nå har vi ikke snakket på 3 dager. Jeg vet det høres helt sykt ut, men jeg vil så gjerne at det kan funke. Jeg vet han er veldig stille og forsiktig og helt elendig på og prate om alt og ingenting. Men jeg må ha litt hjelp. Jeg vil ikke gi slipp på han. Er det ikke noe mulighet for at han kan være interissert eller er alt løgn? Anonymkode: 70850...8b2 Du ødela det med å sende bilde at du var hos en kompis. Er d mulig? Herregud Anonymkode: 2b741...b67 1 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #3 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du ødela det med å sende bilde at du var hos en kompis. Er d mulig? Herregud Anonymkode: 2b741...b67 Og det er kanskje litt drama og spørre hva han tenker etter kun ett møte? Anonymkode: c09fd...512 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #4 Skrevet 9. juni 2022 Du virker litt desperat, skjønner at han ble skremt. Anonymkode: 681d9...bf6 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #5 Skrevet 9. juni 2022 Det høres ut som du stresser ham enormt og er litt aggressiv/utrivelig i måten du kommuniserer. Ut fra din egen forklaring er det vel helt naturlig at han som er litt forsiktig og snill, ikke møter deg med konflikt tilbake når du peser om "hva som er greia" og at du "ikke gidder", ikke gidder hva? Det høres ut som han bare prøver å holde god tone og ha det hyggelig. Hva med å la ting gå fremover på en naturlig og laidback måte? Om dere har følelser for hverandre så er det helt unødvendig å presse sånn. Han høres ut som en fin fyr. Her tror jeg du må roe ned og være greiere.. ikke så dramatisk. Anonymkode: 95fc9...a98 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #6 Skrevet 9. juni 2022 Jeg skjønner ikke helt hvorfor du spør om hva han tenker etter et møte i fylla? Folk har ikke gjort seg opp en mening så raskt. Og når du tenker deg om, så kjenner jo ikke du han heller. Du hadde vel ikke tenkt at han feks skulle reagerer sånn av bildet du sendte? Jeg har is i fryseren som har vært med meg lengre enn det du har truffet han. Ro ned 40 hakk, du legger veldig opp til å bli såret. Det er nemlig ikke uvanlig når man dater at det ikke blir noe videre kontakt etter en stund. Anonymkode: a767c...c67 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #7 Skrevet 9. juni 2022 Hadde blitt livredd en fyr som ble sjalu på en kompis etter ett møte. Men du må også roe ned ti hakk for folk blir skremt av intens oppførsel tidlig Anonymkode: 71d28...1a2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #8 Skrevet 9. juni 2022 Hva var det som skjedde igjen og igjen? Skjønte ikke. Jeg tror du merker at han ikke er så giret, og så blir du litt besatt i å få han til å bli mer interessert. Det gjør at du tror at du trenger denne personen/er forelsket. Det fører videre til vonde følelser. Har opplevd det samme. Prøv å ikke kontakte han på en stund. Er 23 timer det lengste du har ventet? Anonymkode: 1b7ab...9df 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #9 Skrevet 9. juni 2022 Du var full, han fikk sex med en gang. Han ser at du er hos andre menn, kanskje han tviler på om du er et godt valg... Anonymkode: 729e8...b06 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #10 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du var full, han fikk sex med en gang. Han ser at du er hos andre menn, kanskje han tviler på om du er et godt valg... Anonymkode: 729e8...b06 Altså hva skjer med folk om dagen. Dette er en kompis jeg har hatt i mange år, aldri skjedd noe mellom oss. Anonymkode: 70850...8b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå