Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg venter barn, og har fra de forrige graviditetene slitt med bekkenløsning, foran og bak😬, mye vann i kroppen og vekt ( mest vann). 

Fikk bekkenløsning ca uke 25 sist, så gruer meg nå. 

Det blir en vond sirkel, da det ble så vondt at jeg vraltet som en hjulbeint gås, ble mer inaktiv og følte meg flodhest til slutt. ( gikk greit tilbake i vekt etter fødsel) gikk litt på krykker på slutten. 

Råd for å klare meg best mulig i dette svangerskapet? Øvelser? Kosthold? Kosttilskudd? 

Vil stå i jobb lengst mulig, men ser jo at den må tilrettelegges en del. Kjedelig å vralte hjemme. 

Anonymkode: d7a28...b66

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trening, trening og trening vil jeg si! 
Hvis du ikke er vant til å trene sjekk denne.
https://www.adlibris.com/no/bok/frisk-graviditet-9788293428145?gclid=CjwKCAjwtIaVBhBkEiwAsr7-c0YJhZ2gzawDjRbzrTzQbCxQkDhIfXMcCG_UzkOiunbkCKzonXyx5xoC0yMQAvD_BwE

Ta hvertfall folat som anbefalt og gjerne gravid vitaminer. Eller spis mye råvarer og lite ultraprosessert mat:) 

Lykke til😊

Anonymkode: be5cb...6bf

AnonymBruker
Skrevet

Snakk med en fysioterapeut og spør om det er øvelser som kan forebygge og lette plager for deg.

Anonymkode: 6d2f5...748

AnonymBruker
Skrevet

Støtter forslaget om fysioterapeut! Jeg fikk både hjelpemidler (f.eks. støttebelte), tilpassede øvelser, og trening i basseng gjennom graviditeten, og det gjorde en verden av forskjell!

Anonymkode: 43ecb...fc8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...