AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #1 Skrevet 8. juni 2022 Jeg får alltid hodepine når jeg prøver å slanke meg eller begynner å trene. Noen som vet hva det skyldes, og vil det gå over? Jeg drikker nok vann Anonymkode: da7e0...226
Sofakona Skrevet 8. juni 2022 #2 Skrevet 8. juni 2022 Får du i deg nok mat? Trener du for hardt? Hvor ofte prøver du å slanke deg? Og trene?
Hensatt Skrevet 8. juni 2022 #3 Skrevet 8. juni 2022 Får du i deg nok salt? Vann alene kan gi hodepine. 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #4 Skrevet 8. juni 2022 Får i meg nok mat og trener veldig lite, derfor jeg synes det er rart. Kanskje salt ja. Noen anbefalinger til drikke da? Anonymkode: da7e0...226
Teyla Skrevet 9. juni 2022 #5 Skrevet 9. juni 2022 Kutter du ut sukker du vanligvis spiser? Det kan gi hodepine i starten. Samme gjelder hvis du f.eks. drakk koffeinholding drikke før, men ikke under slankingen? Hvor lenge varer hodepinen? Kan kanskje være lurt å snakke med lege og få målt at du ikke får mangler mens du slanker 4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #6 Skrevet 9. juni 2022 14 hours ago, AnonymBruker said: Jeg får alltid hodepine når jeg prøver å slanke meg eller begynner å trene. Noen som vet hva det skyldes, og vil det gå over? Jeg drikker nok vann Anonymkode: da7e0...226 Jeg slanket meg hele 54 kg for noen år siden, slankingen gikk egentlig ganske kjapt med trening og sunnere mat, kuttet ut alt av søtsaker og brus.. Endte med ekstrem hodepine som har gått over til kronisk,ser litt ut til å følge syklus, har ikke fått konkrete svar av leger, men vi tror det kan ha sammenheng med slankingen.. Jeg vet ikke om jeg gjorde noe galt i slankeprosessen heller.. 😬 Nå må jeg bare leve med det 😩 Anonymkode: 6b6e8...4ad
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #7 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg slanket meg hele 54 kg for noen år siden, slankingen gikk egentlig ganske kjapt med trening og sunnere mat, kuttet ut alt av søtsaker og brus.. Endte med ekstrem hodepine som har gått over til kronisk,ser litt ut til å følge syklus, har ikke fått konkrete svar av leger, men vi tror det kan ha sammenheng med slankingen.. Jeg vet ikke om jeg gjorde noe galt i slankeprosessen heller.. 😬 Nå må jeg bare leve med det 😩 Anonymkode: 6b6e8...4ad Åj, det var leit å lese. Takk for at du deler. Håper du finner ut av det og blir bedre med tiden! Ikke gi deg! TS. Anonymkode: da7e0...226 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #8 Skrevet 9. juni 2022 Ikke uvanlig. Alle endringer i kosthold kan føre til slike symptomer. Da jeg kuttet ut sukker i fjor hadde jeg daglig hodepine i flere uker, helt til det stabiliserte seg. For meg var det et tydelig tegn på at kroppen var avhengig av noe som ikke var bra for meg. Når jeg faktisk fikk abstinenser av å spise sunt. Anonymkode: 2f6f4...716
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå