AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #1 Skrevet 8. juni 2022 Er det lov med flere brukere på KG? Anonymkode: 7240a...abf
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #2 Skrevet 8. juni 2022 Ja, men det er ikke lov å diskutere med seg selv, f.eks sitere sitt eget innlegg og si "helt enig, du har skjønt det du" eller lignende. Noe en skal være litt koko for å gjøre uansett. *Det er ikke lov å diskutere med seg selv, eller utgi seg for å være flere personer i en tråd.* https://forum.kvinneguiden.no/guidelines/ Anonymkode: 971df...d9f
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #3 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, men det er ikke lov å diskutere med seg selv, f.eks sitere sitt eget innlegg og si "helt enig, du har skjønt det du" eller lignende. Noe en skal være litt koko for å gjøre uansett. *Det er ikke lov å diskutere med seg selv, eller utgi seg for å være flere personer i en tråd.* https://forum.kvinneguiden.no/guidelines/ Anonymkode: 971df...d9f Ok, men er det lov å skrive i samme tråd uten å sitere da? Anonymkode: 7240a...abf
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #4 Skrevet 8. juni 2022 Du kan ha 100 brukere om du vil. Ingen som kan hindre deg. Anonymkode: 37dd3...933 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #5 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok, men er det lov å skrive i samme tråd uten å sitere da? Anonymkode: 7240a...abf Du får lese reglene. Det står jo ganske greit hva som er lov og ikke. Anonymkode: 971df...d9f
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #6 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok, men er det lov å skrive i samme tråd uten å sitere da? Anonymkode: 7240a...abf Er jo bare å gjøre det. Hva er du redd skal skje? Anonymkode: 37dd3...933
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #7 Skrevet 8. juni 2022 hva om noen for eksempel sitter med en KG-bruker hjemme hos seg selv. og så sitter man en annen KG-bruker på jobben deres. og kanskje man har en tredje bruker, hvis man sitter på for eksempel toget eller bussen til og fra arbeidsplassen også? i så fall kan man selvfølgelig bruke flere forskjellige brukere nesten hver dag. Samtidig som ingen her på forumet kan vite at dette faktisk er snakk om samme person. Anonymkode: d8188...38e
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #8 Skrevet 9. juni 2022 Jeg har forskjellige brukere for hvert underforum Anonymkode: d2ba1...e62 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #9 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har forskjellige brukere for hvert underforum Anonymkode: d2ba1...e62 Da må vel du ha en drøss med e-post adresser? Anonymkode: 7240a...abf 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #10 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 8.6.2022 den 20.57): Ok, men er det lov å skrive i samme tråd uten å sitere da? Anonymkode: 7240a...abf Nei Anonymkode: d4be5...a95
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #11 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 8.6.2022 den 20.57): Ok, men er det lov å skrive i samme tråd uten å sitere da? Anonymkode: 7240a...abf Nei, i teorien ikke. Men du kan gjøre det, det blir aldri plukka opp. Hilsen en som gjør det ofte. Anonymkode: a3066...4e1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #12 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, i teorien ikke. Men du kan gjøre det, det blir aldri plukka opp. Hilsen en som gjør det ofte. Anonymkode: a3066...4e1 Tro meg det blir det Anonymkode: d4be5...a95
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #13 Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 8.6.2022 den 20.57): Ok, men er det lov å skrive i samme tråd uten å sitere da? Anonymkode: 7240a...abf Nei. Jeg fikk advarsel umiddelbart etter å ha postet både innlogget og med AB i samme tråd, selv om det var flere sider mellom innleggene. Mulig trynefaktor og type tråd/underforum også spiller inn. Anonymkode: fa8a5...756
MorTil2 Skrevet 11. juni 2022 #14 Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 8.6.2022 den 21.12): hva om noen for eksempel sitter med en KG-bruker hjemme hos seg selv. og så sitter man en annen KG-bruker på jobben deres. og kanskje man har en tredje bruker, hvis man sitter på for eksempel toget eller bussen til og fra arbeidsplassen også? i så fall kan man selvfølgelig bruke flere forskjellige brukere nesten hver dag. Samtidig som ingen her på forumet kan vite at dette faktisk er snakk om samme person. Anonymkode: d8188...38e Hvorfor skal man ha ulike brukernavn avhengig av hvor man befinner seg? Hvis jeg svarer i en tråd jeg har deltatt i noen dager, så er jeg den samme, om jeg svarer hjemme eller på jobb. Men at man kan ha ulike navn er sikkert mulig. Men så engasjert i KG er ihvertfall ikke jeg.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #15 Skrevet 14. juni 2022 MorTil2 skrev (På 11.6.2022 den 13.25): Hvorfor skal man ha ulike brukernavn avhengig av hvor man befinner seg? Hvis jeg svarer i en tråd jeg har deltatt i noen dager, så er jeg den samme, om jeg svarer hjemme eller på jobb. Men at man kan ha ulike navn er sikkert mulig. Men så engasjert i KG er ihvertfall ikke jeg. hvis noen faktisk ønsker seg flere forskjellige brukere her inne, så skader det vel ikke å ha en spesifikk bruker avhengig av hvor man befinner seg. 0g dermed slipper man selvfølgelig å bekymre seg for at samtlige brukere man har blir slettet, dersom gjengen som styrer og steller med forumet her mener at folk har tråkket over streken på en eller annen måte. Anonymkode: d8188...38e
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #16 Skrevet 16. juni 2022 Jeg spurte en moderator om dette for en stund tilbake og her er omtrent svaret jeg fikk: [quote]Det er lov å ha flere kontoer på KG. Det som ikke er greit er at man diskuterer med seg selv i samme tråd for å f.eks skape drama eller lignende.[/quote] Anonymkode: bfb3f...dee
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #17 Skrevet 16. juni 2022 Huh, måtte teste, den måten å legge inn en quote på funka ikke her😂 Anonymkode: bfb3f...dee
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #18 Skrevet 16. juni 2022 30 minutter siden, AnonymBruker said: Huh, måtte teste, den måten å legge inn en quote på funka ikke her😂 Anonymkode: bfb3f...dee Ingen problemer med å sitere andre også her - bare lag to tomme linjer i svarfeltet, klikk på Quote-boksen, og skriv noe i linjen under boksen. Anonymkode: a67cc...a48
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #19 Skrevet 16. juni 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ingen problemer med å sitere andre også her - bare lag to tomme linjer i svarfeltet, klikk på Quote-boksen, og skriv noe i linjen under boksen. Anonymkode: a67cc...a48 Eller man kan lage et eget sitatfelt ved å klikke på " til venstre for øyet i menylinjen, og skrive eller lime inn det man ønsker der: Quote Det er lov å ha flere kontoer på KG. Det som ikke er greit er at man diskuterer med seg selv i samme tråd for å f.eks skape drama eller lignende. Hvis man vil unngå at det blir en tom linje under sitatfeltet, klikker man på Delete; vanlig slettetast fungerer ikke akkurat her. Anonymkode: a67cc...a48
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #20 Skrevet 16. juni 2022 18 hours ago, AnonymBruker said: Eller man kan lage et eget sitatfelt ved å klikke på " til venstre for øyet i menylinjen, og skrive eller lime inn det man ønsker der: Hvis man vil unngå at det blir en tom linje under sitatfeltet, klikker man på Delete; vanlig slettetast fungerer ikke akkurat her. Anonymkode: a67cc...a48 Ja vet om det. Ville bare sjekke om det funka å skrive rett i tekstfeltet. Anonymkode: bfb3f...dee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå