AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #1 Skrevet 8. juni 2022 Det er slutt mellom typen og meg. Jeg føler jeg har kastet bort et halvannet år. og nå er ting bare vondt. ting var sjeldent bra mellom oss. Jeg er blitt kalt all mulig slags negative ting oppigjennom. Blitt hånlig gjort og gjort narr av. Nå tok det kaka på at han pirket på hvordan jeg kler meg. Jeg følte meg fin i dag, hadde på meg en bukse og en bluse jeg syntes var fin og sommerlig. istede for å si noe fint ble jeg møtt med «hvorfor pynter du deg» «kler seg som en pensjonist😂». På en stygg måte. Før har jeg blitt kalt barnlig og gjort narr av for å kle meg som en «Ungdom». Jeg kunne heller aldri pynte meg..... for å pynte seg betyr at man vil ha oppmerksomhet av andre menn. Kunne ikke gå med utringning eller skjørt. følte han aldri likte den jeg var. Alt var feil. Jeg kledde meg som «hore»... jeg kledde meg som «pensjonist». Jeg er «feit» jeg er «dum» og «retard». Jeg elsket denne personen. Men vet nå at jeg må holde meg unna for mitt eget beste. Er lei av å være deprimert. Jeg er deprimert med han, men også uten han. hvordan kommer man seg videre? Anonymkode: 1ee93...2d3 3
cerruti Skrevet 8. juni 2022 #2 Skrevet 8. juni 2022 Ved å kutte kontakten og ta tiden til hjelp. 3 1
Carrot Skrevet 8. juni 2022 #3 Skrevet 8. juni 2022 Deprimert uten han vil gå over, med han er det en livstidsdom.. 3 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #5 Skrevet 8. juni 2022 Du kan kutte all kontakt. Min forelder har behandlet meg like stygt, men jeg klarer ikke kutte kontakten pga at da kutter mine søsken meg ut😢 Anonymkode: 808a0...d81 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #6 Skrevet 8. juni 2022 Du er nok knyttet til hans ideale side? Ideen om et forhold hvor han ikke hakker på deg? Hvor ofte drev han med dette? Er jo IKKE hyggelig, men var han korttenkt eller slem? Godta sorgen selv om kjærligheten ikke var perfekt kanskje? Anonymkode: e9e66...806
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #7 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du er nok knyttet til hans ideale side? Ideen om et forhold hvor han ikke hakker på deg? Hvor ofte drev han med dette? Er jo IKKE hyggelig, men var han korttenkt eller slem? Godta sorgen selv om kjærligheten ikke var perfekt kanskje? Anonymkode: e9e66...806 Mitt håp var jo at han skulle slutte med disse tingene. Å konstant bli latterliggjort, kalt stygge ting osv av den man elsket er vondt. Han lovte meg å slutte, men det skjedde aldri. Ble han sur, var det ikke måte på hva jeg ble kalt. Men det var jo selvsagt ikke bare sånn. Vi hadde fine stunder og minner og det er derfor jeg ble. De jeg tenkte på og ville tilbake til. Anonymkode: 1ee93...2d3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #8 Skrevet 8. juni 2022 Han høres ut som en narsissist. Han er isåfall veldig syk og helseskadelig å være rundt. Jo før du kommer deg vekk fra sånne, jo bedre. De bryter deg ned for å få kontroll. Kontroll over andre og sitt oppblåste ego er alt de er opptatt av. Anonymkode: de673...efd 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #9 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mitt håp var jo at han skulle slutte med disse tingene. Å konstant bli latterliggjort, kalt stygge ting osv av den man elsket er vondt. Han lovte meg å slutte, men det skjedde aldri. Ble han sur, var det ikke måte på hva jeg ble kalt. Men det var jo selvsagt ikke bare sånn. Vi hadde fine stunder og minner og det er derfor jeg ble. De jeg tenkte på og ville tilbake til. Anonymkode: 1ee93...2d3 Ja. Jeg skjønner. Selv om tingene han sa var fæle så hadde han andre sider også. Ingen mennesker er endimensjonale. Hva tror du motivet hans var? Tok du det opp med han at kommentarene plaget deg? Anonymkode: e9e66...806
Perelandra Skrevet 8. juni 2022 #10 Skrevet 8. juni 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep, krenkende innhold, spekulasjoner og svar til dette. Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #11 Skrevet 8. juni 2022 En sånn fyr ville jeg ikke hatt noe hjertesorg over. Han er jo en ondskapsfull idiot som ikke fortjener å være sammen med noen dame. Tipper det hele bunner i veldig lav selvtillit, han er nok en type som er nederst på skalaen over hvem noen ønsker å ha kontakt med, og så tar han igjen med å være stygg mot deg. Steng døren til han der, og se deg ikke tilbake. Alt blir bedre uten ham. Anonymkode: 72296...205
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå