Gå til innhold

Gå på strand å grille med venner som ikke griller?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, nå er jo det kjempe fint vær ute og perfekt for å dra på strand å grille :) 

jeg og typen drar ut og griller i engangs grill for hvorfor ikke?

men tingen er at jeg og han synes såklart det er litt kleint å grille når bare meg og han skal ha mat, da vil jeg si når vi henger med venner i stranden, får vi har jo ikke mat til alle, hadde vært noe annet om folk spleiser så klart, og synes også er litt dumt å spise grillmat foran andre uten og tilby men er ikke nokk og vi vill jo helst ha maten selv vis ikke man har planlagt å lage grill med vennegjengen eller splise mat med dem. 

Sist gang hadde meg og typen med oss litt honning melon og litt bær for vi hadde ikke forventet å møte på en gjeng av meg i stranden vi spiste jo såklart meg og han men vi er jo begge sjenerte så vi har ikke tilbyd dem noe, hadde nokk gitt om de hadde spurt,  men folk kan jo ta med mat og bær osv selv uten at vi blir sett som gjerrig for vi ikke tilbydde? Va snakk om 7 andre personer 

Anonymkode: 63705...3e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si ifra til de andre at dere har tenkt å grille? Så kan de ta med mat hvis de vil. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Men tenker dere at de er tankeleser? Kan vær at de tenker det samme men tenker at det blir masse stress. 

Men det er jo bare å texte og si, vi planlegger å grille så ta med mat/drikke om dere også har lyst. 

Når man møter andre venner tilfeldig på stranden så tilbyr man om man har lyst, eller så sier man at dette er middag og du er sulten om noen stirrer deg ned å slever.

Men møter dere dem i stranden? Vanskelig å grille der altså 🤣

Anonymkode: a854e...ee0

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg tilfeldigvis hadde møtt på venner som grillet ute, hadde jeg IKKE forventet å få mat

Anonymkode: ef2c0...198

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vær forsiktig med engangsgrillen i dette været..

Anonymkode: 5479d...1d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta med mat som ikke kan deles da.Et par burgere eller et par kotteletter f.eks.

Anonymkode: e19ec...dd5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Meadow skrev (6 minutter siden):

Si ifra til de andre at dere har tenkt å grille? Så kan de ta med mat hvis de vil. 

Vi har tenkt på det men vis ingen vil sa hat meg og han funnet en perfekt plass å grille på der det er veldig roligt og ikke for mange folk :) 

AnonymBruker
Skrevet

En av få fordeler med å ha få venner er at man slipper sånne problemstillinger. 

Anonymkode: 91474...368

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi har tenkt på det men vis ingen vil sa hat meg og han funnet en perfekt plass å grille på der det er veldig roligt og ikke for mange folk :) 

Mener vi har spurt men folk som plutselig ikke har råd osv 

AnonymBruker
Skrevet

Dere overtenker. Dere er et par, dere har lyst til å grille på stranden. Da drar dere på stranden og griller. Om dere vil grille med venner, så avtaler dere på forhånd. Men ikke la være å grille fordi dere ikke har avtalt med andre. Det er bare tull. Kos dere masse dere :)

Anonymkode: bc266...058

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...