AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #21 Del Skrevet 9. juni 2022 Kom på at jeg savnet tørrshampo! Fikk ikke til å dusje håret. Og håndkrem var gull for var så sykt tørr og vasket hendene mye, en uten parfyme. Tenker det sikkert er litt forskjell på hva man trenger om man er på barsel eller barselhotell også.. jeg var glad jeg hadde noen klær som jeg følte jeg kunne gå ned i kantinen på hotellet med feks.. Også forskjell på sykehus. Vi fikk feks veldig bra bleier til baby (libero touch) men ikke noe klær - det var på ullevål. Vet andre sykehus har noe klær til baby. Nå kledde ikke vi på ungen før etter et par dager da, pakket henne bare inn i de "klutene" og dyna vi fikk på sykehuset 😄 Ser mange sier at man skal ha med badekåpe det hadde ikke jeg. Fikk låne en på barsel faktisk når baby skulle på undersøkelse og jeg ikke kunne kle på meg noe utenpå sykehusskjorta pga kateter og dårlig tid. Men annet enn akkurat da så trengte jeg ikke det følte jeg, og den jeg fikk låne var helt ok for den lille tiden selv om den var stygg. Anonymkode: 3446c...a8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå