Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Juni er her og kalenderen fylles opp av sommerfester og arrangementer en må på etter en lang dag på jobb. Lørdagen må en på jobbfest, resten av uken er det ørten avslutninger og kveldsmøter og enda mer fest + bursdager. Får helt fnatt. Orker ikke!!! Trenger en pause.  Håper juni går fort. 

Anonymkode: 67e3f...be3

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da er det bare å si nei :)

Anonymkode: 391a4...fbf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Juni er her og kalenderen fylles opp av sommerfester og arrangementer en på etter en lang dag på jobb. Lørdagen en på jobbfest, resten av uken er det ørten avslutninger og kveldsmøter og enda mer fest + bursdager. Får helt fnatt. Orker ikke!!! Trenger en pause.  Håper juni går fort. 

Du jo ingenting, så ikke skyld på noen andre enn deg selv. Jeg velger å delta på ting som er for familien min, er det som er viktig.

Jobbfest er jo bare tull og alkohol. Galskap at kollegaer møtes på den måten.

Nei, du må lære deg å organisere tiden din. Det er bare du som kan, ingen andre.

Anonymkode: c86a7...2b6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da er det bare å si nei :)

Anonymkode: 391a4...fbf

Det er ikke bare å si nei. En stiller jo opp for ungene selvfølgelig. Jobbting er det ikke bare å si nei til heller. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er synd at alt skal skje like før jul og like før ferien. Kunne være greit å fordelt mer på mer trauste årstider og. 

Anonymkode: 9f90e...1cc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her er det knapt et eneste slikt arrangement for meg. Jeg vet at ungdommen har et arrangement. Jeg skal i familieselskap da.

Anonymkode: be3c6...9d7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det går i ett..

I disse dager er det; I går, lørdag, søndag, tirsdag, onsdag... Det er fem av syv dager. Og i dag når det er rolig må jeg ut og handle inn gaver, og diverse annet. Men roer seg helt igjen i Juli, så synes det går helt greit. 

Anonymkode: 9fe36...4c9

Skrevet

Ja. Gleder meg til skoleferien begynner. Har hatt ørten konserter, avslutninger, bursdager, i tillegg til en hel haug med andre ting gjennom mai og nå juni. 
Savner koronaen jeg.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er ikke bare å si nei. En stiller jo opp for ungene selvfølgelig. Jobbting er det ikke bare å si nei til heller. 

Jo, du kan si nei. Hvorfor klager du når du ikke gjør noe med ting?

Still opp for ungene dine du, jobben bruker du jo nok tid på uansett.

Anonymkode: c86a7...2b6

• Nyttig 1
Skrevet

Har ikke hatt en "frihelg" siden påsken... kommer ikke til å få noen "frihelg" før sommerferien starter i Juli. I tillegg er det hektisk på jobb for oss begge, pluss at jeg jobber annahver helg. Vi begynner å bli utslitt både psykisk, men også fysisk, så siste dagen før ferien blir jeg henta på jobb av typen så reiser vi på hytta bare oss to en langweekend så vi endelig kan være alene og bare slappe av. Gleder meg ENORMT. 

Skrevet (endret)

.

Endret av nissejenta
AnonymBruker
Skrevet

Må stille opp på alt som har med ungene å gjøre. For ungenes skyld. De gleder seg til sommerfest i bhg og sommeravslutning på turningen osv. 

Sier blankt nei til alt som jobben finner på av tull og tøys. Ja, det fører til surmuling og stikk fra sjefen, men jeg er i min fulle rett til å ikke stille opp på jobbting ubetalt på fritiden. Om de synes sosialt samvær er så utrolig viktig, så får de enten arrangere det i arbeidstiden, eller gi meg lønn for å stille opp. 

Anonymkode: 84674...eac

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Får åndenød av alle sosiale tilstellninger.

Anonymkode: 8b396...3ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...