ashera Skrevet 11. november 2005 #1 Skrevet 11. november 2005 Poden hadde seg et deilig bad her i kveld. Syns det skummet så utrolig fint i vannet, så jeg spurte ham hva han hadde hatt oppi. Da ble det stille, da.... Viste seg at han hadde forsynt seg av den lilla blondineKMS-sjampoen min, og det til gagns.... Fargen var så kul, og det boblet så bra. Jeg telte til ti flere ganger, for han var så salig der han lå i de fine boblene sine. Forklarte fakta og at dette var dyrt, og han lovet at det ikke skulle gjenta seg.
Charmina Skrevet 12. november 2005 #2 Skrevet 12. november 2005 Hadde en liten gutt som dusja seg med shampoen min her om dagen jeg også!
Gjest Gjesta Skrevet 12. november 2005 #4 Skrevet 12. november 2005 Og store gutter som bruker ansiktspeeling på brystet... Bra jeg ikke likte den, for å si det sånn. Men rart at han ikke lurte på hvorfor det var så små korn i den? Og hvorfor i all verden ikke heller ta den store tuben med kroppspeeling som stod ved siden av?
Chihiro Skrevet 12. november 2005 #6 Skrevet 12. november 2005 Perler for svin? Jeg prøver sterkt å hinte til min kjære, som bare har 1 mm langt hår på hodet, om at han kan la Kerastase-shampoen min være i fred. Forresten er det kjekt med en mann i huset når man må få brukt opp shampoflasker o.l. (slik at man med god samvittighet kan bestille noe nytt og bedre på LF... ) Bare sett det frem i dusjen, så tar han det som står nærmest...
gladidag Skrevet 14. november 2005 #7 Skrevet 14. november 2005 sambo vasket hele kroppen med ansiktsrens! " Jaaa....syns kanskje den skummet litt dårlig...." Lillegull brukte HELE flaksa med lactacyd i badekaret...
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #8 Skrevet 14. november 2005 Mannen min bruker alltid min Redken-shampoo til det lille håret sott OG resten av kroppen. Gjerne litt balsam også, må huske å ta den ut av dusjen jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå