Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er skikkelig nedfor. Vi har prøvd på nr 2 i 20. mnd.(jeg har 2 barn fra forrige ekteskap så blir nr 4 for meg)Har blitt gravid en gang i denne periode. Men spontan aborterte ca 5-6 uker på vei. Jeg tar eggløsningstester og har eggløsning.. er bare veldig nedfor, begynner miste håpet om å få 4. og siste barnet. Er 29 og føler tiden begynner og renne ut :(  vi får dessverre ikke hjelp pga jeg har barn fra før. Vet sambo veldig ønsker seg et eget barn til. Tips? Råd? 

Anonymkode: 5e87f...7a9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere får uansett utredning og bør starte der. Ting kan ha skjedd både med deg og han. Eller så får der spare opp penger og ta det privat.

Anonymkode: 24e7a...315

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er skikkelig nedfor. Vi har prøvd på nr 2 i 20. mnd.(jeg har 2 barn fra forrige ekteskap så blir nr 4 for meg)Har blitt gravid en gang i denne periode. Men spontan aborterte ca 5-6 uker på vei. Jeg tar eggløsningstester og har eggløsning.. er bare veldig nedfor, begynner miste håpet om å få 4. og siste barnet. Er 29 og føler tiden begynner og renne ut :(  vi får dessverre ikke hjelp pga jeg har barn fra før. Vet sambo veldig ønsker seg et eget barn til. Tips? Råd? 

Du skriver du har to med eksen og dette hadde blitt ditt fjerde barn, da har du vel ett barn med nåværende samboer allerede? Hvor lang tid brukte dere på din Nr 3?

Anonymkode: b7176...052

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du skriver du har to med eksen og dette hadde blitt ditt fjerde barn, da har du vel ett barn med nåværende samboer allerede? Hvor lang tid brukte dere på din Nr 3?

brukte 1 år ca på minstemann. Jeg ble relativt fort gravid med exen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

brukte 1 år ca på minstemann. Jeg ble relativt fort gravid med exen. 

Da er dere vel dårlig match eller hans sperm er for dårlig. Hadde tatt Nr 4 som en bonus eller gått privat. 

AnonymBruker
Skrevet

Her er jeg ti år eldre. Fikk nr 1 og nr 2 etter første forsøk. men nr 3 brukte vi 17 pp på. Plutselig satt den. Er bare 10 uker pp vei, så tidlig enda. Aner ikke hvorfor den plutselig satt. Du er 10 år yngre og har tre. Så god tid. 

Anonymkode: 010cf...eda

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Her er jeg ti år eldre. Fikk nr 1 og nr 2 etter første forsøk. men nr 3 brukte vi 17 pp på. Plutselig satt den. Er bare 10 uker pp vei, så tidlig enda. Aner ikke hvorfor den plutselig satt. Du er 10 år yngre og har tre. Så god tid. 

Anonymkode: 010cf...eda

Med samme far? Ble jo gravid for 10 mnd siden, men mistet. Det var veldig tøft.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Da er dere vel dårlig match eller hans sperm er for dårlig. Hadde tatt Nr 4 som en bonus eller gått privat. 

Ja, skal sjekke kvalitet nå. Er det noe man kan gjøre for å bedre? Han røyker(drikker ikke) men vil ikke gi opp røyken. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...