AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #1 Skrevet 8. juni 2022 Jeg lurer på hvor lenge det er vanlig å bli kalt inn på intervju feks? Eller at man hører fra søknad? Jobbet som vikar 1 år, og ble oppfordret av sjefene å søke på en fast stilling. Har hatt 2 X 80 % stilling men jobbet mye ekstra i tillegg. Er et lite sted og ikke mange søkere og jobben virket å være satt opp på det jeg sa jeg ønsket å jobbe med. Fristen var 6 juni. Jeg sendte inn i mai. Burde jeg være bekymret om ikke hørt noe? Anonymkode: 12897...af1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #2 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg lurer på hvor lenge det er vanlig å bli kalt inn på intervju feks? Eller at man hører fra søknad? Jobbet som vikar 1 år, og ble oppfordret av sjefene å søke på en fast stilling. Har hatt 2 X 80 % stilling men jobbet mye ekstra i tillegg. Er et lite sted og ikke mange søkere og jobben virket å være satt opp på det jeg sa jeg ønsket å jobbe med. Fristen var 6 juni. Jeg sendte inn i mai. Burde jeg være bekymret om ikke hørt noe? Anonymkode: 12897...af1 Du har vel fått svar at de har fått søknaden? Ellers er det ikke mange dagene siden fristen gikk ut. Anonymkode: 4999d...151
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #3 Skrevet 8. juni 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Du har vel fått svar at de har fått søknaden? Ellers er det ikke mange dagene siden fristen gikk ut. Anonymkode: 4999d...151 Joda fikk bekreftelse på at jeg hadde søkt og at de kaller inn til intervju pågående Anonymkode: 12897...af1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #4 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg lurer på hvor lenge det er vanlig å bli kalt inn på intervju feks? Eller at man hører fra søknad? Jobbet som vikar 1 år, og ble oppfordret av sjefene å søke på en fast stilling. Har hatt 2 X 80 % stilling men jobbet mye ekstra i tillegg. Er et lite sted og ikke mange søkere og jobben virket å være satt opp på det jeg sa jeg ønsket å jobbe med. Fristen var 6 juni. Jeg sendte inn i mai. Burde jeg være bekymret om ikke hørt noe? Anonymkode: 12897...af1 Det er 2 dager siden søknadsfristen gikk ut. Med mindre du allerede er blitt tilbudt jobben og det av ren formaliteter må utlyses en stilling ville jeg tatt det heeeelt kuli og ventet. Kan fort ta noen uker etter søknadsfrist før man faktisk setter opp intervjuer.. Anonymkode: 97130...f4c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå