Gå til innhold

Rar fetisj

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min som jeg har vært sammen med i 4 måneder og ellers er veldig glad i har en fetisj for armbånd. Han har fortalt at han tenner på at jeg jeg går med det, helst med flere, og på begge armene. Jeg syns det er litt merkelig og ikke så veldig turn on, så jeg har prøvd å skifte tema når han nevner det. Nylig lå det en pakke med flere stykker til meg da jeg kom hjem. Hva bør jeg gjøre?

K, 36

Anonymkode: 7e966...804

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du elsker han da har du på deg armbånd — for ham. Dette er veldig uskyldig «fetish»  

Det blir satt pris på. Det kan jeg garantere.

Anonymkode: ca013...60e

• Liker 2
Skrevet

Det var nå en veldig uskyldig fetisj ,så i ditt tilfelle ville jeg nå bare brukt de for å glede han 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, dette er da ingenting å henge seg opp i. Ta nå på armebåndene for han og gi han litt tilbake. Tror neppe jeg har lest om en så uskyldig fetisj noen ganger.

Anonymkode: 7b16e...5d1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var jo en snill og uskyldig greie da?  Er det et problem så får du ta det opp med han, men hvis det ikke skal mere til for å få mannen glad så hadde hvertfall jeg satt dem på 

Anonymkode: 76cdb...cb2

AnonymBruker
Skrevet

Anse deg som heldig som kan tilfredsstille han på en så enkel måte ☺️

Anonymkode: 1b44a...e90

• Liker 1
Skrevet

Hvis du ikke finner det direkte avtennende, så skader det vel ikke å prøve for å glede han? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...