Debra Skrevet 11. november 2005 #1 Skrevet 11. november 2005 har bestillt den.. er den bra? har blandingshud, men litt sensitiv? renser den bra uten å være hard mot huden? bruker for øyeblikket en fra vichy... den er helt greit. men føler ikke at den resner ordentlig... noen erfaringer med den fra dermalogica...? har noen kviser noen ganger.. men vil gjerne minske dette... tror du de hjelper+ ? takk for all hjlep:)
Gjest Gjesta Skrevet 11. november 2005 #2 Skrevet 11. november 2005 (endret) Den er egentlig beregnet for veldig tørr hud, og jeg syntes den la en hinne på huden (jeg HAR veldig tørr hud). Jeg ville heller anbefalt enten Special Cleansing Gel eller Ultracalming Cleanser til blandingshud. Så du vil kanskje føle at den ikke renser veldig godt, siden den skal være skånsom mot tørr hud. Men stilte ikke du det samme spørsmålet for kort tid siden? Jeg mener det? :klø: Endret 11. november 2005 av Elphaba
Debra Skrevet 11. november 2005 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2005 ja, måtte bare spørre igjen... jeg bestillte special cleansing gel.... ikke soloution....skrev feil
Gjest Dalwhinnie Skrevet 11. november 2005 #4 Skrevet 11. november 2005 Jeg har blandingshud og bruker Special Cleansing Gel. Er godt fornøyd med den, men det avhenger selvsagt av at du finner en fuktighetskrem som funker sammen med den for akkurat din hud.
Gjest Gjesta Skrevet 11. november 2005 #5 Skrevet 11. november 2005 Da er saken annerledes! Den er kjempegod! Jeg skulle ønske jeg kunne brukt den selv Veldig drøy, og skummer godt i bruk.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 11. november 2005 #6 Skrevet 11. november 2005 Den er kjempegod! Jeg skulle ønske jeg kunne brukt den selv Veldig drøy, og skummer godt i bruk. ← Den er utrolig drøy og deilig å bruke i dusjen slik at en får renset hals og bryst skikkelig også (noe jeg aldri gidder ellers). Merker faktisk at huden på brystet er blitt finere etter at jeg begynte å bruke den.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2005 #7 Skrevet 12. november 2005 Den er utrolig god! Kjempedrøy, god å bruke, alt er bare flott m den! jeg bruker også Dermalogica ansiktskrem. Kjempefornøyd!
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2005 #8 Skrevet 12. november 2005 Den har jeg tenkt å kjøpe også. Den er veldig god og slett ikke så dyr som jeg mente å huske. Kan jeg få snike inn et spørsmål litt utenfor tråden din? Jeg er nemlig avhengig av toner, men syns ikke dermalogica sprayen er noe god. Finnes det noe alternativ som er bra. Rens og toner skal vel ideelt sett være fra samme serie siden de skal utfylle hverandre, men vil det fungere like bra om jeg bruker en toner fra et annet merke?
Gjest Gjesta Skrevet 12. november 2005 #9 Skrevet 12. november 2005 (endret) Jeg bruker rens fra Dermalogica, men toner fra Dr. Hauschka (den for normal/tørr hud). Den er knallgod, og roer faktisk eksemet mitt. Ellers har Lancome en god toner hvis du har tørr hud, den er i rosa flaske. Eller Mild Clarifying Lotion fra Clinique, som har salisylsyre som fjerner døde hudceller. Glimrende. Endret 12. november 2005 av Elphaba
Gjest Dalwhinnie Skrevet 12. november 2005 #10 Skrevet 12. november 2005 Eller Mild Clarifying Lotion fra Clinique, som har salisylsyre som fjerner døde hudceller. Glimrende. ← Har du noe erfaring med å bruke denne samtidig som Daily Microfoliant? Blir det for mye salisylsyre?
Gjest Gjesta Skrevet 12. november 2005 #11 Skrevet 12. november 2005 Jeg bruker ikke DM så ofte, den tørker for sterkt ut. MCL er mye mildere mot huden.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2005 #12 Skrevet 12. november 2005 MCL er en av mine favoritter, så da prøver jeg den med Special Cleansing gel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå