Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Lurer på om noen som har litt mer peiling enn meg kan svare. Leverte eksamen for 4 uker siden, og i følge en medstudent skal karakterene være ute nå. Jeg finner imidlertid ikke min. Er det normalt at de legges ut til ulike tidspunkter, eller er det alltid samtidig? Kjenner jeg er litt stressa… om jeg hadde strøket/ikke bestått ville jeg vel også fått beskjed om det? 

Anonymkode: 0c50d...937

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Karakterene legges ut samlet for alle studentene. Du må gå på resultater å finne riktig emnekode. 

Anonymkode: 9ebe3...52e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Karakterene legges ut samlet for alle studentene. Du må gå på resultater å finne riktig emnekode. 

Anonymkode: 9ebe3...52e

Dette har jeg gjort. Den ligger ikke ute…

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde at det kunne komme litt ulikt, +-3 dager når det var mange studenter. 

Anonymkode: 29ad2...986

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg opplevde at det kunne komme litt ulikt, +-3 dager når det var mange studenter. 

Anonymkode: 29ad2...986

Fikk litt håp nå. Tenkte at jeg har strøket, men ville vel stått det i StudentWeb da. 

Skrevet

Ta kontakt med faglærer. Har de andre fått karakter har det skjedd en feil. 

AnonymBruker
Skrevet

Sjekket opp litt, og er visstnok en til som ikke har fått. Merkelig, vi var bare 40 stk i emnet også. Takk for svar, alle sammen! Har sendt en mail:) 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Stryk står, men mistanke om fusk eller plagiat kan forsinke sensur. 

Det kan også være eksamenskontoret som ikke fikk lagt inn alle før arbeidsdagens slutt, da! Men stryk fører altså ikke til forsinkelse i publisering. 

Anonymkode: 3e6c1...48c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også opplevd at det er noen dagers forskjell mellom når studentene får sensur

Anonymkode: 52fcf...e88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...