Gå til innhold

Minipille og vektøkning

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått på ppille siden jeg var 14, grunnet ekstrem akne. Sluttet på diane som jeg hadde gått på sammenhengende alle disse årene. Så hadde jeg 1 års pause på diane på grunn av at jeg ønsket finne ut av hvordan kroppen min fyngerte. 
noen turer senere hos gynekolog forklarer jeg at jeg fremdeles har smerter ved samleie. Jeg blir tilbudt minipille, slinda. Denne er ‘ny’ på markedet og er ganske trygg og forbedret i forhold til bivirkninger og skal faktisk hjelpe mot akne også. På samme tid som jeg starter på disse blir jeg fryktelig lei meg over hvordan jeg ser ut fordi vekten har økt jevnt og trytt lenge. Spiste godteri hver dag og spiste usunt. 
Ca når jeg startet på slinda startet jeg med å spise 4 ganger til dagen. Cottagecheese med blåbær og jordbær og sunne middagsmåltider. Her kommer problemet for jeg klarer ikke gå ned i vekt!! (Fettprosent).

jeg har vert noe tyngre en rask periode tidligere og jeg gikk ned 8 kg på 3 måneder. Hva i alle dager skal jeg gjøre. Kan minipillen ha noe med problemene mine å gjøre?

Anonymkode: 4c60c...9a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...