AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #1 Skrevet 8. juni 2022 Hvorfor er det så mange overvektige som skjuler vekten sin med vinkler og måten de tar bildene sine på?. Er dere ikke klare over at dere kasterbort tiden til personen dere matcher med?. Dere nekter å sende bilde av kroppen deres, og det er ikke før vi møtes på date at jeg får se at dere veier 40kg mer en hva bildene deres tilsier.. Dere kaster faktisk bort tiden til de som blir utsatt for dette! Faen jeg blir så forbanna!. Anonymkode: de94d...920 9
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #2 Skrevet 8. juni 2022 De kaster ikke bort tiden...de gjør dette for å ikke treffe på slike som deg...som bryr seg bare om hvordan folk ser ut. Keep going..så slipper de å treffe deg...dine bilder passer nok ikke personlighet din Anonymkode: d6bef...d0f 11 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #3 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De kaster ikke bort tiden...de gjør dette for å ikke treffe på slike som deg...som bryr seg bare om hvordan folk ser ut. Keep going..så slipper de å treffe deg...dine bilder passer nok ikke personlighet din Anonymkode: d6bef...d0f Hvis de ville unngå å møte meg så hadde de faktisk brukt realistiske bilder og ikke gjemt bort 40kg.. Seriøst legg ut bilder som er realistiske til hvordan dere ser ut, det er bare trist og irriterende for oss som blir utsatt for denne catfishinga.. Anonymkode: de94d...920 16 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #4 Skrevet 8. juni 2022 Da får du velge de bildene som ikke er vinklet og i helfigur rett forfra, helst i tights eller badetøy så du slipper "catfishinga" og å bli forbanna. Fjott. Anonymkode: c81b2...4d5 12 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #5 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da får du velge de bildene som ikke er vinklet og i helfigur rett forfra, helst i tights eller badetøy så du slipper "catfishinga" og å bli forbanna. Fjott. Anonymkode: c81b2...4d5 Hvorfor skal det være nødvendig? kan dere ikke bare ta bilder som viser åssen dere ser ut istedet for disse fake bildene som villeder? Anonymkode: de94d...920 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #6 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): De kaster ikke bort tiden...de gjør dette for å ikke treffe på slike som deg...som bryr seg bare om hvordan folk ser ut. Keep going..så slipper de å treffe deg...dine bilder passer nok ikke personlighet din Anonymkode: d6bef...d0f Det ENE utelukker da ikke det ANDRE, gjør det vel? Det går med andre ord helt fint å være en god person, SAMTIDIG som man ikke ønsker å date overvektige / feite mennesker. Hva vil det egentlig innebære å ha en bmi på over 30? Eller 35 for den saks skyld. Mener du at det ikke setter noen begrensninger i samlivet? Anonymkode: 39439...569 9 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #7 Skrevet 8. juni 2022 De fleste prøver vel å skjule skavanker, uansett hva det skal være. Menn som velger gamle bilder eller bruker lue i forsøk på å skjule viker og tynt hår, jenter som airbrusher for å skjule kviser, kvinner med kraftig filter for å skjule rynker osv. Det er bare å være litt kritisk og gjøre forsøk på å søke opp vedkommende før mann treffes 😊 Anonymkode: afe1e...72b 8
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #8 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): De kaster ikke bort tiden...de gjør dette for å ikke treffe på slike som deg...som bryr seg bare om hvordan folk ser ut. Keep going..så slipper de å treffe deg...dine bilder passer nok ikke personlighet din Anonymkode: d6bef...d0f Vet, vet du hva? Det er faktisk frivillig å ikke tenne på overvektige kvinner/menn. Det sier ingenting om personligheten til vedkommende. Anonymkode: 21888...ccf 9 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #9 Skrevet 8. juni 2022 Jeg er enig med deg TS, alle har ulike preferanser.. Jeg ville ikke vært sammen med en overvektig mann, fordi jeg verdsetter kosthold og trening i mitt liv og jeg forventer at partneren skal ha samme livsfilosofi. Anonymkode: 7c6df...f2e 9
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #10 Skrevet 8. juni 2022 Jeg har sett fenomenet. Dundrer på tohundre som tar bilder ovenfra og ned. De cropper bildet også så man kun ser det man tror er et yndig fjes. Nå er ikke jeg mann, men skjønner hva du mener. Ser det på FB. Anonymkode: 31a54...ed1 5
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #11 Skrevet 8. juni 2022 Se ettet kragebena. Anonymkode: 8034d...c83 5
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #12 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor skal det være nødvendig? kan dere ikke bare ta bilder som viser åssen dere ser ut istedet for disse fake bildene som villeder? Anonymkode: de94d...920 Det går treigt, skjønner jeg. Jeg tar det med dråpeteller: det er ikke alle som har lyst til å vise frem valker og hengemage på en datingside, eller vise seg fra mindre flatterende sider (forstår du ordene?) så de velger å ta bilder der dette ikke synes. Jeg har vondt for å forstå hvorfor du gidder å jazze deg opp i det hele tatt, det enkleste er jo at du velger de som har bilder i helfigur som viser seg å være innenfor dine kriterier. Hvor vanskelig kan det være? Så får du kverne videre på at du synes at det ikke er greit, at du blir forbanna, at det ikke kan være så vanskelig å ta et realistisk bilde, und so weiter. Anonymkode: c81b2...4d5 13
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #13 Skrevet 8. juni 2022 Om du bruker sminke på noen av dine bilder så kan vel det samme argumentet brukes mot deg. Anonymkode: fce6c...7e8
AprilLudgate Skrevet 8. juni 2022 #14 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har sett fenomenet. Dundrer på tohundre som tar bilder ovenfra og ned. De cropper bildet også så man kun ser det man tror er et yndig fjes. Nå er ikke jeg mann, men skjønner hva du mener. Ser det på FB. Anonymkode: 31a54...ed1 Joda, men dette VET jo alle er en greie på Tinder. Om noen bare tar nærbilder/rart vinklede bilder av ansikt er det fordi de ikke ønsker vise kropp. Så om kropp er viktig: stay away. Mange over- og underkommuniserer en haug av ting. Hva med de som har litt liten pikk? Skal kvinner forvente at de viser den på bilder? Da har man jo ikke bare brukt en date, men mange flere. Hva med høyde? Mange menn skriver dette i bioen fordi de vet endel ønsker det. Men hvem skal bestemme hvilket tall som er uaktuelt og må oppgis? Du nevner alvorlig fedme. Spurte en kamerat om det samme, og han sender bilde av ei som bare var litt overvektig. Altså; hun var på ingen måte tjukk. Andre blir irriterte fordi daten ikke er høyere enn 1.90 og ikke har veltrent kropp. Jeg mener…..om noe er viktig: spør. Nekter de svare, next. Best for alle. 14 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #15 Skrevet 8. juni 2022 Bør man kanskje rett og slett bare legge ut nakenbilde med kopi av lege og psykolog journal? Jeg har ingenting imot overvekt, men stygge tenner er kjempe turnoff. Er det da innafor å bli ordentlig surmuggen når det ikke er smilebilder med tenner? Anonymkode: 58c62...8ed 7
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #16 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det går treigt, skjønner jeg. Jeg tar det med dråpeteller: det er ikke alle som har lyst til å vise frem valker og hengemage på en datingside, eller vise seg fra mindre flatterende sider (forstår du ordene?) så de velger å ta bilder der dette ikke synes. Jeg har vondt for å forstå hvorfor du gidder å jazze deg opp i det hele tatt, det enkleste er jo at du velger de som har bilder i helfigur som viser seg å være innenfor dine kriterier. Hvor vanskelig kan det være? Så får du kverne videre på at du synes at det ikke er greit, at du blir forbanna, at det ikke kan være så vanskelig å ta et realistisk bilde, und so weiter. Anonymkode: c81b2...4d5 Hahaha, dette var nedlatende. Viser du dine mindre flatterende sider som personligheten din på datingsidene..? Anonymkode: 7c6df...f2e 2
AprilLudgate Skrevet 8. juni 2022 #17 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om du bruker sminke på noen av dine bilder så kan vel det samme argumentet brukes mot deg. Anonymkode: fce6c...7e8 Ånei, SMINKE er helt topp. Litt silikon og fillers sålenge det ikke er så tydelig også. Farget hår, vokset underliv (sistnevnte applauderes noe voldsomt). Generelt mye pynt uten å se helt bimbo ut er terningkast 10. Men gud…..har du en kropp JEG ikke har preferanse for? Nei, vettu hva. Angrefrist nå 🙃 2
Coronas Skrevet 8. juni 2022 #18 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hvorfor er det så mange overvektige som skjuler vekten sin med vinkler og måten de tar bildene sine på?. Er dere ikke klare over at dere kasterbort tiden til personen dere matcher med?. Dere nekter å sende bilde av kroppen deres, og det er ikke før vi møtes på date at jeg får se at dere veier 40kg mer en hva bildene deres tilsier.. Dere kaster faktisk bort tiden til de som blir utsatt for dette! Faen jeg blir så forbanna!. Anonymkode: de94d...920 Såååeh, utseende teller 98%? Kanskje 100%? Hvorfor ville du møte personen i første omgang? 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #19 Skrevet 8. juni 2022 Om damer ikke har bilde i helfigur, så dropp å ta kontakt? Menn som ikke oppgir høyde dropper jeg, for eksempel. Jeg er veldig høy, det blir ofte kjipt for alle om det ikke er avklart på forhånd. Anonymkode: 61713...a31 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #20 Skrevet 8. juni 2022 Coronas skrev (7 minutter siden): Såååeh, utseende teller 98%? Kanskje 100%? Hvorfor ville du møte personen i første omgang? Fordi hun så bra ut på bilde, men bilde stemte ikke med realiteten? Ja, jeg må faktisk kunne føle meg tiltrukket til personen for å ville gå på date.. Anonymkode: de94d...920 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå