AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #1 Skrevet 8. juni 2022 Jeg har prøvd personnr, fødselsdato, siste siffer i kontonr, passord jeg hadde tidligere for å logge meg inn på siden. skal selvfølgelig ringe imorgen, men om noen vet så hadde det hjulpet. Anonymkode: 90fed...9bb
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #2 Skrevet 8. juni 2022 Det skal være personnummer ja Anonymkode: 5ee86...6ca
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #3 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det skal være personnummer ja Anonymkode: 5ee86...6ca Rart det ikke fungerer. Kan det ha noe med at jeg ikke jobber der lenger? Er feriepenger, men det skal jo være det samme selvom Anonymkode: 90fed...9bb
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #4 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Rart det ikke fungerer. Kan det ha noe med at jeg ikke jobber der lenger? Er feriepenger, men det skal jo være det samme selvom Anonymkode: 90fed...9bb Tilgangen din er nok sperret siden du ikke jobber der lenger. Anonymkode: e5c11...7b5
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #5 Skrevet 8. juni 2022 Du har ikke tilgang lengre til Employe 3 mnd etter arbeidsforholdets opphør fikk jeg vite da jeg var ansatt Anonymkode: fa652...77e
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #6 Skrevet 8. juni 2022 Jeg mistet tilgang i det jeg sluttet i tidligere jobb, selv før siste utbetaling 🙄 folka på lønn og folka i visma var alle fast bestemt på at pdf med passord skulle funke selv uten tilgang til employee. Måtte til slutt få dem tilsendt pr post... Anonymkode: baad9...0b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå