AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #41 Skrevet 16. juni 2022 Vi brukte maxway. Byttet for noen uker siden, han blir 5 i oktober, og er lengre enn gjennomsnittet, så var på tide nå😅 Anonymkode: 18cf0...556
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #42 Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vi brukte maxway. Byttet for noen uker siden, han blir 5 i oktober, og er lengre enn gjennomsnittet, så var på tide nå😅 Anonymkode: 18cf0...556 Hvor lang og tung er gutten deres? Anonymkode: f74d9...669
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #43 Skrevet 16. juni 2022 mingus skrev (På 11.6.2022 den 15.43): Haha hva faen 9 kg? Babyen min ble nettopp 4 mnd og veier 9 kg! Å sette henne i forovervendt sete nå er det dummeste jeg har hørt. 3,5 åringen min og for så vidt. Barnehagekompisen på 4 fikk nettopp framovervendt sete, og det dømmer jeg ikke for altså. Sjekket opp tryggtrafikk om vår og kanskje var blitt så stor han kunne ha det, men jeg tør ikke enda etter å ha sett videoen deres. Så han blir nok sittende bakover en stund til, men ikke så overdrevent lenge som enkelte her liker å gjøre narr av. Forskjell på 6 og 12 år liksom.🙄 Har du sjekket bilstolvelgeren til Trygg Trafikk? Jeg tror nemlig ikke at det står noen plass hos de at barnet ditt i teorien var stor nok til å snus. Det er godt at du ikke gjorde det, også 🙂 Anonymkode: a4875...c53
mingus Skrevet 16. juni 2022 #44 Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har du sjekket bilstolvelgeren til Trygg Trafikk? Jeg tror nemlig ikke at det står noen plass hos de at barnet ditt i teorien var stor nok til å snus. Det er godt at du ikke gjorde det, også 🙂 Anonymkode: a4875...c53 Bakovervendt småbarnstol, så jeg nå ja men magefølelsen min sa bare "ikke bytt" etter jeg så den filmen hos trygg trafikk. Det er jo bare en simulering og ikke ekte unge, men sånn som den blir slengt fram får meg til å se for meg mine egne og begynner å grine, så hadde ikke orket å kjøre framovervendt bare fordi andre gjør det/noen på KG sier det er hysterisk. Hallo, han går jo fortsatt i bhg, det er ikke akkurat en konformant jeg kjører rundt med.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #45 Skrevet 16. juni 2022 Kjøpte også to stk Max Way Plus til mine barn på 2 og 3 år. Da har de trygge, gode seter de kan sitte bakovervendt i til skolestart. Ikke minst praktisk at de er beltemonterte, slik at man ikke er avhengig av isofix (kan også brukes i forsetet om man kobler ut airbag). Hvis man bruker flere biler kan man kjøpe flere sett forankringsseler, slik at man kun trenger å flytte selve setet. Og det går like fort som et babysete når forankringsselene er på plass. Anonymkode: 89c12...6d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå