AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #41 Skrevet 8. juni 2022 Klarer ikke å gå uten bh, så nei. Anonymkode: e9399...5fb
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #42 Skrevet 9. juni 2022 Jeg har en svak b cup å spisse pupper og jeg går ikke uten bh pågrunn av utseendet på dem..!! Men hvis/når jeg får ordna med operasjon til en pen og normal b cup så vil jeg absolutt gå uten bh da den ødelegger livet mitt. Syntes bh er helt for jævlig å gå med så jeg har samme problemet som deg ts med og ‘’ikke kunne’’ kle av meg i offentligheten hvis det plutselig ble varmt. Vinteren er alltid så mye lettere. Syntes det ser penere ut med pene pupper å ingen bh men ikke gedigene pupper vil jeg ikke ha for da vil det åsså bli sjenerende 😅 er ikke greit. Anonymkode: adfa1...3a9
Maestro Skrevet 9. juni 2022 #43 Skrevet 9. juni 2022 Hjemme går jeg alltid uten. Skal jeg i butikken, tar jeg alltid en jakke på uansett for jeg kjører moped. Har litt hengepupper, spesielt etter økning av vekt. gikk i fra 65D til 80F 😩 Så nei, skal jeg ut på noe elle besøk, så er bh på. Men jeg merker faktisk ikke at jeg har bh på engang. Begynt og kjøpe uten spiler ☺️ Syns dere det er vondt og ha på bh, så bruker dere feil str. Lærte på Change, mindre man er rundt, større blir cup. Mindre cup, større rundt. Mener og huske at det var noe sånn. Men det er 8 år siden, så kanskje jeg husker feil 😳
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #44 Skrevet 9. juni 2022 Aldri. Gutter og menn klarer jo ikke å holde øya for seg selv. Men tar av tvangstrøya hjemme. Anonymkode: 36ff9...4ed
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #45 Skrevet 9. juni 2022 Aldri. Gutter og menn klarer jo ikke å holde øya for seg selv. Men tar av tvangstrøya hjemme. Anonymkode: 36ff9...4ed
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #46 Skrevet 9. juni 2022 Anonymous 91 skrev (10 timer siden): Jeg har fått to barn etter reduksjon. Ønsker du å amme, anbefaler jeg å vente ja. Jeg kunne ikke amme mellomste, men kan delamme nå Ja jeg skal amme (om jeg får til så klart) så de får bare henge i veien en stund til Anonymkode: 7882c...9fa
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #47 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg syns som regel synet av pupper som dingler under en løs topp gir et ustelt inntrykk og kan ofte ødelegge et antrekk. Anonymkode: 2caaf...0a2 Nå er det ikke alle som har så fryktelig dinglende pupper. Men syns det er finest med en stram topp dersom man går uten, en som gjerne har litt tykt stoff. Anonymkode: 8b9fc...d6b
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #48 Skrevet 9. juni 2022 Jeg har ikke brukt bh på mange år, har heller ikke noe problem med puppene mine 😅 om noen ser konturene av brystvortene gjennom t-skjorten bryr jeg meg ikke om, jeg kler meg slik som føles behagelig for meg 😊 Anonymkode: 331b2...260 1
mingus Skrevet 9. juni 2022 #49 Skrevet 9. juni 2022 Før jeg ble mamma gjorde jeg det hele tiden, nå ser det bare vulgært ut.
Frøkenfryden Skrevet 9. juni 2022 #50 Skrevet 9. juni 2022 En sjelden gang med sommerkjoler eller singleter på sommeren. Alltid på ellers. Syns det er penest og syns ikke bh er plagsomt.
mingus Skrevet 9. juni 2022 #51 Skrevet 9. juni 2022 Maestro skrev (6 timer siden): Hjemme går jeg alltid uten. Skal jeg i butikken, tar jeg alltid en jakke på uansett for jeg kjører moped. Har litt hengepupper, spesielt etter økning av vekt. gikk i fra 65D til 80F 😩 Så nei, skal jeg ut på noe elle besøk, så er bh på. Men jeg merker faktisk ikke at jeg har bh på engang. Begynt og kjøpe uten spiler ☺️ Syns dere det er vondt og ha på bh, så bruker dere feil str. Lærte på Change, mindre man er rundt, større blir cup. Mindre cup, større rundt. Mener og huske at det var noe sånn. Men det er 8 år siden, så kanskje jeg husker feil 😳 Change sier nok det bare for å selge svindyre BHer, det er jo det de lever av. Jeg kjenner godt i skuldre og nakke som er litt vonde fra før av, at jeg har brukt BH, og den ryker med en gang jeg kommer inn. Samme med smale eller brede stropper på singlet, av med det. Faen så ubehagelig.
AprilLudgate Skrevet 9. juni 2022 #52 Skrevet 9. juni 2022 Nei. Det ene er at det gjør vondt når de beveger seg om man skal gå litt raskt, det andre er at jeg ikke liker å bli stirret på. Sånt er veldig blikkfang 🤷♀️ Jeg legger merke til folk som stirrer og synes det er ubehagelig. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #53 Skrevet 9. juni 2022 Det gjør jeg aldri. For meg handler det om å være skikkelig påkledd i forhold til medmennesker og høflighet. Folk som disser meg i møte i byen og på jobb er utrivelig. På stranda er det greit, men ikke ellers. Anonymkode: 63bed...1ba
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #54 Skrevet 9. juni 2022 Jeg gjorde det før da jeg ikke hadde klegger etter meg. 🥹 dere vet, sånne mygg som plager en. Anonymkode: 1a381...34f
Anonymous 91 Skrevet 9. juni 2022 #55 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja jeg skal amme (om jeg får til så klart) så de får bare henge i veien en stund til Anonymkode: 7882c...9fa Håper du får til ammingen 😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå