Gjest Audrey2 Skrevet 11. november 2005 #1 Del Skrevet 11. november 2005 Trenger litt hjelp her folkens! Har forelsket meg i en kollega, og er litt i tvil om hva jeg skal gjøre. Kjenner ham ikke veldig godt, men jeg har på følelsen at han er litt interessert. (Har tatt feil på sånt før så jeg stoler ikke helt på min egen vurderingsevne) Så, skal jeg fortelle ham hva jeg føler og ta sjansen på å drite meg ut, eller vente på at han tar initiativet. Er det greit å flørte med en kollega? Vet at jeg høres litt fjortis ut, men dette med forhold på jobben er ikke noe jeg har erfaring med! All hjelp tas imot med takk! Audrey2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2005 #2 Del Skrevet 11. november 2005 TJA vist du ikke prøver får du jo heller aldri vite. så jeg synnes du skal prøve og ikke gi deg før han må ta ut besøksforbud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente 22 Skrevet 12. november 2005 #3 Del Skrevet 12. november 2005 Argh! Sorry men nå er jeg dritalei av å lese innlegg hvor folk skriver ; Jeg liker denne personen godt..Hva skal jeg gjøre?? Hva er det å gjøre da?? Det er TO ting..Enten gi F og glemme hele greia.. Eller ta kontakt med personen! Det høres ut som om dere vil vi skal svare ; ta det med ro, han kommer på en hvit hest imorgen og banker på døra di og ber deg om å elske han for resten av livet.. Skjønner at ikke alle er like på hvordan man skal takle en slik situasjon...Men som sagt, man har bare to valg.... GO FOR IT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clueless Skrevet 12. november 2005 #4 Del Skrevet 12. november 2005 Argh! Sorry men nå er jeg dritalei av å lese innlegg hvor folk skriver ; Jeg liker denne personen godt..Hva skal jeg gjøre?? Hva er det å gjøre da?? Det er TO ting..Enten gi F og glemme hele greia.. Eller ta kontakt med personen! Det høres ut som om dere vil vi skal svare ; ta det med ro, han kommer på en hvit hest imorgen og banker på døra di og ber deg om å elske han for resten av livet.. Skjønner at ikke alle er like på hvordan man skal takle en slik situasjon...Men som sagt, man har bare to valg.... GO FOR IT!!! ← Eller det tredje alternativet, vente til julebordet. Der dummer så mange seg ut at et avslag på en invitasjon til en kaffekopp er for ingenting å regne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #5 Del Skrevet 13. november 2005 Argh! Sorry men nå er jeg dritalei av å lese innlegg hvor folk skriver ; Jeg liker denne personen godt..Hva skal jeg gjøre?? Hva er det å gjøre da?? Det er TO ting..Enten gi F og glemme hele greia.. Eller ta kontakt med personen! Det høres ut som om dere vil vi skal svare ; ta det med ro, han kommer på en hvit hest imorgen og banker på døra di og ber deg om å elske han for resten av livet.. Skjønner at ikke alle er like på hvordan man skal takle en slik situasjon...Men som sagt, man har bare to valg.... GO FOR IT!!! ← Jeg er enig med deg, jente 22, men samtidig vil jeg minne deg på at noen av oss damer er jo litt sånn....hva skal jeg si..preget av romantikk, starlet, michelle, legeromanen (gamle tenåringsblader) og drømmen om prinsen på hvit hest som kommer og redder prinsessen ut av sin miserable verden. Altså, en kvinne kan være tøff i forhandlinger, tøff på jobb, selssikker og utadvendt - men når det kommer til kjærlighet, menn, følelser og det å ta initiativ..kan fortone seg neo vanskelig for en hver...Vet ikke hvorfor det er slik jeg altså, men klart det er dumt! Og vi risikerer jo at vi blir sittende alene. Selv tar jeg initiativ som bare det med folk jeg likevel ikke føler "kribling i magen og fasinasjon for"...mens de andre er lette å "ta". Klart det aller beste er som du sier, å ta ansvar for eget kjærlighetsliv. -jente,32- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Obs Skrevet 17. desember 2005 #6 Del Skrevet 17. desember 2005 Hei Hvordan har det gått? Har du snakket med han kollegaen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeliasse Skrevet 17. desember 2005 #7 Del Skrevet 17. desember 2005 Inviter ham hjem til deg en dag da vel. Kanskje du samtidig skulle be et par andre kollegaer. Da får du jo en ypperlig mulighet til å finne ut om han liker deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2005 #8 Del Skrevet 18. desember 2005 Send en mail der du f. eks foreslår at dere tar en lønningspils sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 19. desember 2005 #9 Del Skrevet 19. desember 2005 Send en mail der du f. eks foreslår at dere tar en lønningspils sammen. ← For så vidt et glimrende forslag. Et annet aspekt her er at det på mange arbeidsplasser oppleves som mildt sagt negativt ( i verste fall forflytning eller at du blir skvisa) dersom kolleger plutselig blir kjærester. Kult å være forelska men et helvete hvis det skjærer seg og man surrer rundt i samme bedrift/etat hver eneste dag. Think you a little about! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 22. desember 2005 #10 Del Skrevet 22. desember 2005 Julebord, julelunsj, lønningspils, fredagskaffe, kurs osv osv.. Det er mange anledninger til å bli litt bedre kjent og føle seg frem om interessen er der Det viktigste er vel å finne ut om han er ledig på markedet og er han det så ta sjansen da vel? Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå