Gå til innhold

Jenter; har dere noen gang vært desperat etter en gutt, for å så trekke dere tilbake?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må bare først få sagt at jeg ikke har noe som helst hensikt med å opptre "toxic" (kanskje mer manipulerende hvis jeg kan si det), men jeg lurer bare generelt på hvordan det fungerer, om det i det hele tatt har funket for noen. Jeg er helt sinnsykt dårlig på dating, og det er vel sikkert derfor det aldri har gått så bra. Har vært singel ganske lenge, og jeg får det aldri til å fungere uansett hvem jeg dater. Er skikkelig slitsomt, begynner å lure på om det er noe jeg gjør feil... 

I alle fall. 

Har dere jenter noen gang vært veldig "på" en fyr dere er interesserte i, for å så trekke dere tilbake? Altså: vise de masse interesse, ta ofte kontakt, være åpen om følelsene deres, skrive mye og generelt vært veldig på - og deretter gå fullstendig kald? Har det funket med tanke på at vedkommende da begynner å vise interesse tilbake når dere har trukket dere litt unna? 

Jeg sliter noe innmari med å i det hele tatt få noen til å bli forelsket i meg, og jeg vet ikke hva det er jeg gjør som er galt... Jeg har holdt på med flere gutter som har hatt ekser som ikke ser bra ut i det hele tatt, og de har vært dødsforelsket i de eksene sine. Nå mener jeg ikke at utseende er en avgjørende faktor her, men ville bare nevne det før noen nevner noe om utseende. Jeg ser ganske bra ut og har det de fleste gutter liker, men jeg får aldri av en eller annen grunn noen til å bli like glad i meg slik jeg blir i de... 

Jeg har prøvd alt: være ganske åpen, være hard to get, være noe midt i mellom, være positiv men samtidig vise grenser, være ganske ydmyk og ikke ha grenser osv osv. Vet at det kan høres innmari teit ut, å måtte "endre personligheten" sin, men jeg ville bare rett og slett teste hvordan det gikk. Og ingenting funket. 

Anonymkode: b5535...aec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du?

Du fremstår noe umoden, usikker og desperat. Kan være det som er årsaken.

Bare vær deg selv. Ikke spill et spill. 

Anonymkode: 80b32...2ba

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde anbefalt deg å prøve å være deg selv bare. Ikke tenk på alle regler som du må overholde. Det virker også sånn at du trenger litt tid for å finne deg selv og "trygghet" i deg selv. 

Anonymkode: 52a7e...21c

AnonymBruker
Skrevet

Regel nummer 1, tenk «er han bra nok for meg/passer han for meg», ikke «er jeg bra nok for han/passer jeg for han».

Og ja jeg har prøvd det du skriver om, men ikke med vilje. Jeg har kastet meg ut med hodet først om jeg har vært veldig betatt, men hvis de har gitt meg tvil om deres interesse eller gjort meg usikker på noen måte har jeg skygget banen og lukket meg helt. Flere har blitt ekstremt intense i jakten på meg etterpå og det er ikke noe gøy, de jeg virkelig likte men som jeg fikk panikk for at skulle stikke av eller utnytte meg responderte med å bli stille når jeg ble stille så de mistet jeg.

Ingenting godt har kommet ut av dette, jeg er alltid i fight or flight når jeg ignorerer menn og forstår ikke hvorfor noen vil være varm og kald med vilje. En av grunnene til at jeg er blitt ufrivillig varm og kald er en manipulator som drev med dette bevisst for å bruke og kaste meg som han ville over flere år. Bare skadelig. Vær deg selv, fokuser på deg selv og hva DU vil ha. Vær avslappet så godt du klarer.

Anonymkode: ff0ab...039

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...