AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #1 Skrevet 8. juni 2022 Hei, Jeg har vært sammen med samboer i fem år. Vi begge er i midten av 20 årene. Jeg elsker han og han er som en bestevenn for meg. Vi har hatt mange perioder med mye kjærlighet og mange perioder med mye dritt og krangling. Jeg har ofret veldig mye for dette forholdet, ifh til at jeg bor der han er (på grunn av hans jobb), lært meg hans språk på Lånekassen - det er dyrt ( bor i Europa). Jeg aksepterer at han jobber frem til 2100/22 på vinteren og til 19/20 på sommeren (han er selvstendig næringsdrivende). Jeg har vært utrolig støttende kjæreste og jeg kjenner mange som ikke hadde vært så «chill» som det jeg har vært, i mangel på bedre ord. Dette har jeg vært fordi jeg har følt at han bygger opp en fremtid. Men årene går og det blir aldri bedre. Samme regla hvert år. Glasset begynner å renne over for meg: Jeg har dårlig råd fordi jeg er master student. Dette vet han veldig godt. Jeg fortalte han hvor viktig det hadde vært for meg å dra på en tur sammen, vekk fra byen vi bor i. Han har vært på tur i Spania i 4 uker, familie hus til samboer som jeg skulle bli med på med kunne ikke pga sen pass produksjon og lite penger. Hvor er han nå? På guttetur. Jeg stoler på han og det handler egentlig ikke om det, men at han velger å bruke (masse) penger på guttetur og sier at vi kan dra til Norge og ha en billig ferie hvor vi bor hos familie. Jeg syntes rett og slett det er usexy. Han drikker seg drita hver dag , spiser ute, bor i en fin leilighet etc. Jeg prøver å holde sinne inne men jeg vet ikke om jeg klarer. Jeg har lyst til å eksplodere på meldinger, men jeg sier til meg selv at jeg skal vente til han kommer hjem.. Min far ringte meg i dag og spurte hva samboer driver med.. Han følger samboer på insta. Pappa er old school og vet at jeg har lite penger og jobber livet ut av meg hver dag. Han sa «Hvorfor tar ikke han med deg på en ferie?» «Hvorfor må du ringe meg når det ikke strekker til med penger en mnd?» (dette gjø