Gå til innhold

Beste måte å fjerne hår på?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Underarmer og rundt underlivet og legger. Jeg har dype armhuler så jeg får ikke tak med høvelen og til og med strips er vanskelig. Har sett det finnes en krem du kan bruke en svamp å skure av, men har aldri prøvd det. Blir resultatet finere? 

Anonymkode: 13e9d...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har prøvd krem,epilering,strips og syns barbering funker best for meg..

Jeg har også dype armhuler,sliter litt med å komme til med høvelen der.

Må ta tak og stramme huden litt for å komme til.

Endret av flusa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
flusa skrev (23 timer siden):

Har prøvd krem,epilering,strips og syns barbering funker best for meg..

Jeg har også dype armhuler,sliter litt med å komme til med høvelen der.

Må ta tak og stramme huden litt for å komme til.

Hvordan var krem da? Problemet mitt med høvel er feks at når jeg bruker selvbruning så blir det liksom sånne ekstra brune prikker der hårene vokser ut. Kanskje hvis jeg heller bruker strips så vil det ikke bli sånn? For da drar man vel ut hele håret? Krem høres mye lettere ut og man blir kanskje ikke like fort sår? Kan fort skjære seg litt med denne høvelen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hvordan var krem da? Problemet mitt med høvel er feks at når jeg bruker selvbruning så blir det liksom sånne ekstra brune prikker der hårene vokser ut. Kanskje hvis jeg heller bruker strips så vil det ikke bli sånn? For da drar man vel ut hele håret? Krem høres mye lettere ut og man blir kanskje ikke like fort sår? Kan fort skjære seg litt med denne høvelen. 

Krem funker greit, er raskt og effektivt👍

Men syns ikke den fjerner alt av hår,og må gnikke veldig for å få bort alle hårene. Dermed blir jeg veldig sår og huden irritert.

Jeg blir mere sår av krem enn høvel, den er for sterk for huden min.

Er mest vant til å bruke høvel🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
flusa skrev (1 time siden):

Krem funker greit, er raskt og effektivt👍

Men syns ikke den fjerner alt av hår,og må gnikke veldig for å få bort alle hårene. Dermed blir jeg veldig sår og huden irritert.

Jeg blir mere sår av krem enn høvel, den er for sterk for huden min.

Er mest vant til å bruke høvel🤗

Ja er derfor jeg ikke har kjøpt siden jeg tenker jeg vil angre på kjøpet. at det ikke er så bra som jeg håper.... takk for info , da kjøper jeg ikke. Skjer sikkert at min hud blir irritert også hvis man må drive å gnikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja er derfor jeg ikke har kjøpt siden jeg tenker jeg vil angre på kjøpet. at det ikke er så bra som jeg håper.... takk for info , da kjøper jeg ikke. Skjer sikkert at min hud blir irritert også hvis man må drive å gnikke.

Har hørt om mange som er fornøyd med krem,altså.

Jeg vil ikke påvirke til det ene eller det andre,det kan være huden din tåler det bedre enn min🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...