AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #1 Skrevet 8. juni 2022 Hender det dere damer tar initiativ til en kjapp runk av mannen deres når dere er hjemme? Exen min kunne plutselig runke meg i garasjen, ute i hagen (bor alene på landet), på kjøkken osv. Hun jeg bor med nå er det kun i senga eller dusjen som gjelder... Anonymkode: 2c9b8...1ab 1
Gjest Smeltemann Skrevet 8. juni 2022 #4 Skrevet 8. juni 2022 Ja kona kunne godt fiske den frem i hagen,når vi var på ukjente steder,alle steder i huset,stallen og når jeg kjørte bil.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #5 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hender det dere damer tar initiativ til en kjapp runk av mannen deres når dere er hjemme? Exen min kunne plutselig runke meg i garasjen, ute i hagen (bor alene på landet), på kjøkken osv. Hun jeg bor med nå er det kun i senga eller dusjen som gjelder... Anonymkode: 2c9b8...1ab Har du sagt til henne at dette er noe du ønsker? Hvordan skal hun kunne lukte at du vil det uten å si fra? Anonymkode: 57600...568
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #6 Skrevet 9. juni 2022 Forskjellen var at exen din hadde en helt annen seksualitet. I hennes hode var sex såpass langt framme, at hun kunne tenke at det ville vært en kul ting å gjøre, akkurat her og nå. Din nåværende er sikkert av en helt annen type. Det gir henne ingenting å runke deg spontant, men hun gjør det i gitte situasjoner for å glede deg, eller etter at du har hintet. Så hvordan greide du å stelle deg slik at hun ble eksen din? Likte hun å runke andre menn også? Anonymkode: 296f4...48e
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #7 Skrevet 9. juni 2022 Kunne godt gjort det spontant jeg, men han synes ikke en håndjager er bra nok. Jeg kunne hatt glede av å overraske han med det, kanskje på tidspunkt og steder som er litt risky. Men nei, bare BJ eller samleie som er bra nok og de tinga er det litt mer med, så da er det ikke alltid det passer eller at jeg ønsker å gjøre det. Tror ikke det er fordi jeg er dårlig til det, men i så fall kunne han jo instruert da. Anonymkode: 82988...4c2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #8 Skrevet 9. juni 2022 Hvor ofte tar dere en kjapp fingring av damene dere da? Spontant, ute i hagen, når hun kjører bil, osv osv som dere skriver - les, UTEN Å FORVENTE NOE TILBAKE😂 Kan ikke be om en massasje for stiv nakke engang før jeg kjenner en stiv bak i ryggen.... Anonymkode: 05dee...4f8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå