Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt usikker på om dette spørsmålet hører til under denne kategorien eller heller kanskje Hus og hjem eller Hobby og fritid. 

Hva gjør dere med tomme bokser og beholdere etter kremer og kurer? Skjønner de kan kastes, men er det noen smart måte å gjenbruke de på? For eksempel bokser med litt størrelse slik som bodybutter, storpakker med hukrem osv. 

Kan såklart ha knapper, hårspenner og diverse stæsj i dem, men ønsker å høre konkrete forslag og ting dere faktisk bruker selv for å få litt ideer til gjenbruk. Takk på forhånd! 😊bilde3.PNG.d8ab82ff5c23f5b7305a5f9ce8b363e4.PNGbilde2.PNG.543014d216d4e6d2d8843bc1822b2eb9.PNGbilde1.PNG.ebefbaac677e0635364749307ffae2cb.PNG

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lager body shimmer av body lotion og bronzer/highlighter og har oppi tomme beholdere☺️

Klipper opp kremtuber for å få alt ut,og har i små-begere.

• Liker 1
Skrevet
flusa skrev (3 minutter siden):

Jeg lager body shimmer av body lotion og bronzer/highlighter og har oppi tomme beholdere☺️

Klipper opp kremtuber for å få alt ut,og har i små-begere.

Oi, gøy! Det har jeg ikke tenkt på. Bruker du da fast bronzer (i kompaktpudder-form) og skraper ut til pulver som blandes med kremen? 

Eller er bronzeren allerede i kremform? Spør bare fordi jeg ikke har tenkt på at dette går an å lage selv før...🙂

Takk for svar forresten! 

• Hjerte 1
Skrevet
j23 skrev (Akkurat nå):

Oi, gøy! Det har jeg ikke tenkt på. Bruker du da fast bronzer (i kompaktpudder-form) og skraper ut til pulver som blandes med kremen? 

Eller er bronzeren allerede i kremform? Spør bare fordi jeg ikke har tenkt på at dette går an å lage selv før...🙂

Takk for svar forresten! 

Jeg har til nå kun brukt pudder,som jeg knuser og blander inn i kremen🤗

• Liker 1
Skrevet

Jeg resirkulerer de bare. Til strikk og klemmer etc så bruker jeg heller gamle duftlys, de er finere :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kaster de i vanlig søppel eller i plastavfall.

Anonymkode: affa7...b88

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar alle dere som tar dere tid!🤗😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...