AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #1 Skrevet 8. juni 2022 Underviser fast i naturfag, gym, samfunnsfag og norsk på u.skolen. Hadde prøvd noe nytt i timen, og hadde brukt ord som «person med vagina» og «person med penis» for å unngå å bruke ordene gutt og jente, og opplevde massevis kritikk fra en persons forelder. Hun mente at hun kunne lært ungen sin naturfag hjemme, og at det er vranglære jeg driver med. Altså, hva i alle dager? Verden har gått fremover, og det er vel ikke slik at man fornekter at det finnes flere kjønn? Anonymkode: 4a546...86d
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #2 Skrevet 8. juni 2022 Jeg blir alltid så skuffa når folk som skal skrive trolleinnlegg for å fyre opp en debatt gjør en så dårlig jobb. Anonymkode: eaaad...0a6 11
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #4 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Underviser fast i naturfag, gym, samfunnsfag og norsk på u.skolen. Hadde prøvd noe nytt i timen, og hadde brukt ord som «person med vagina» og «person med penis» for å unngå å bruke ordene gutt og jente, og opplevde massevis kritikk fra en persons forelder. Hun mente at hun kunne lært ungen sin naturfag hjemme, og at det er vranglære jeg driver med. Altså, hva i alle dager? Verden har gått fremover, og det er vel ikke slik at man fornekter at det finnes flere kjønn? Anonymkode: 4a546...86d Anonymkode: 61202...bb2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #6 Skrevet 8. juni 2022 Skjønner ikke dette her jeg. En person med vagina er en jente og en person med penis er en gutt. Hvorfor kalle en spade for redskap når det er en spade? Anonymkode: 966ef...1aa 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #7 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner ikke dette her jeg. En person med vagina er en jente og en person med penis er en gutt. Hvorfor kalle en spade for redskap når det er en spade? Anonymkode: 966ef...1aa Fordi en spade i noen tilfeller kan være en hammer eller et våpen. Anonymkode: dabfe...da6
Knirke Skrevet 8. juni 2022 #8 Skrevet 8. juni 2022 39 minutter siden, AnonymBruker said: Skjønner ikke dette her jeg. En person med vagina er en jente og en person med penis er en gutt. Hvorfor kalle en spade for redskap når det er en spade? Anonymkode: 966ef...1aa Det kan jo hende spaden, eller eieren til spaden, blir krenket? Kanskje den identifiserer seg som en krafse eller et spett.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #9 Skrevet 8. juni 2022 49 minutter siden, AnonymBruker said: Fordi en spade i noen tilfeller kan være en hammer eller et våpen. Anonymkode: dabfe...da6 Det blir uansett en spade uavhengig av hvilket formål den brukes til. 10 minutter siden, Knirke said: Det kan jo hende spaden, eller eieren til spaden, blir krenket? Kanskje den identifiserer seg som en krafse eller et spett. Jaja, da har tre kjønn da. Gutt. Jente. Intetkjønn. Anonymkode: 966ef...1aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå