Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dreit meg litt ut. Gikk på nachspiel til en venninne(som jeg har ligget med et par ganger), men de andre som skulle på nachspeil gikk heller hjem, så da ble vi sittende alene. 

Greia er at vi satt i armkroken til hverandre. Det føltes godt og fint der og da, og det skjedde ikke annet enn at vi strøk litt på hverandre. På et tidspunkt stoppet jeg henne, og det skjedde ikke mer enn det. 

Jeg fortalte dama hvor jeg hadde vært på nachspiel og at vi var alene men ikke noe mer. Jeg elsker kjæresten min og har aldri tvilt på at det er henne jeg vil ha. Jeg hadde blitt skuffet og såret om hun hadde gjort dette mot meg, så jeg skal aldri la noe sånn gå så langt noen gang. Nå har jeg begynt å få dårlig samvittighet. På en måte vil jeg lette hjertet mitt, på en annen side så vet jeg ikke om det er vits når det...

Anonymkode: 7b68e...07f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Celina holmkold
Skrevet

Er du sikker på at det var alt som skjedde? 

Gjest Celina holmkold
Skrevet

Kanskje du ikke elsker dama di så mye som du antar?🙂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om det er verdt å fortelle om det var alt som skjedde, men nå hadde jeg nok ikke brydd meg om noe såpass "uskyldig" om det var min partner.

Anonymkode: 35c88...4a9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke fortalt det. Motivet ditt ville være å få bedre samvittighet, men dama di ville sitte og fundere på om det skjedde noe mer. Du ville altså skjøvet problemene over på henne.

På den andre siden er det risky å sette seg i en slik situasjon hvor veien til utroskap er veldig kort. Det ville jeg forsøkt å unngå heretter om jeg var deg.

Anonymkode: 684c2...308

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Celina holmkold skrev (16 minutter siden):

Er du sikker på at det var alt som skjedde? 

Ja.

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg ville ikke fortalt det. Motivet ditt ville være å få bedre samvittighet, men dama di ville sitte og fundere på om det skjedde noe mer. Du ville altså skjøvet problemene over på henne.

På den andre siden er det risky å sette seg i en slik situasjon hvor veien til utroskap er veldig kort. Det ville jeg forsøkt å unngå heretter om jeg var deg.

Anonymkode: 684c2...308

Du har nok helt rett. Det var første og siste gangen. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis min kjæreste gjorde det du gjorde så ville jeg helst ikke visst det. For det første fordi du åpenbart angrer veldig og sier til deg selv at det aldri kommer til å skje igjen. (Bare du kan vite om du virkelig mener det). Og for det andre fordi at det skjedde ikke noe "alvorlig" sånn sett. Det høres ut som en fylle-feil.
Tenker dette er en samvittighetsbyrde du kan bære alene, og ikke dytte over på kjæresten din. Hun fortjener ikke den usikkerheten og klumpen i magen, tenker jeg. Den kan du kjenne på alene.

Hadde det vært noe mer alvorlig og hadde det vært mere følelser og sex/kyssing involvert så hadde jeg tenkt annerledes. Da hadde jeg likt å vite det sånn at jeg kunne dumpet deg. ;)

Anonymkode: a4eea...cbb

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke fortalt det. Du vil kun si det for å lette din egen samvittighet, og det er veldig egoistisk overfor dama di. Ville heller konsentrert meg om å ikke sette meg selv i så håpløse situasjoner. Hvorfor dro du ikke bare hjem? 

Anonymkode: 52dca...865

AnonymBruker
Skrevet

Vi lever i 2022, tror det er sykt mange under 30 som er utro på et eller annet vis.🤦‍♀️ Det der er ingenting, bare drit i å fortell henne det

Anonymkode: efb7f...529

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig skal du ikke fortelle henne det. Ved å si det sårer du henne og ødelegger tilliten mellom dere. Hun vil alltid lure på om det kanskje skjedde noe mer, i tillegg til at hun alltid vil være redd når du går ut uten henne. 

Du flørtet bare litt og nå angrer du. Drit i det! Sørg for å være snill med damen din og sørg for at stryking på andre damer ikke skjer igjen. Da har du gjort opp for det gale du har gjort.  

Anonymkode: 0425a...4b4

• Liker 1
Skrevet (endret)

Synes det er skikkelig rart at du tenker det er greit å ha intim-nachspiel, man kan ikke kalle det nachspiel egentlig en gang. Du hooket opp med en dame etter en tur på byen, men så ble det ikke til mer enn at dere satt og koste i sofaen...

Hva drev dama di med på dette tidspunktet da? 

Hadde ikke følt at dette var utroskap så lenge ikke mer skjedde, men jeg ville synes at det var pinlig utad om min mann dro på byen og tok med seg/ble med en venninne hjem etterpå. Det taler for seg.

Jeg hadde droppet kjæresten fordi hele greia hadde vist manglende respekt for meg, rett og slett en sånn æresgreie. Ja, vi damer kan også krenkes på ære 😉 

Endret av Poision-Ivy
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg dreit meg litt ut. Gikk på nachspiel til en venninne(som jeg har ligget med et par ganger), men de andre som skulle på nachspeil gikk heller hjem, så da ble vi sittende alene. 

Greia er at vi satt i armkroken til hverandre. Det føltes godt og fint der og da, og det skjedde ikke annet enn at vi strøk litt på hverandre. På et tidspunkt stoppet jeg henne, og det skjedde ikke mer enn det. 

Jeg fortalte dama hvor jeg hadde vært på nachspiel og at vi var alene men ikke noe mer. Jeg elsker kjæresten min og har aldri tvilt på at det er henne jeg vil ha. Jeg hadde blitt skuffet og såret om hun hadde gjort dette mot meg, så jeg skal aldri la noe sånn gå så langt noen gang. Nå har jeg begynt å få dårlig samvittighet. På en måte vil jeg lette hjertet mitt, på en annen side så vet jeg ikke om det er vits når det...

«Til en vennine jeg har ligget med et par ganger»😂 Hun fortjener bedre jævla egoist.

Anonymkode: d4e0a...0ae

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

«Til en vennine jeg har ligget med et par ganger»😂 Hun fortjener bedre jævla egoist.

Anonymkode: d4e0a...0ae

Dårlig venninne også, som sikkert vet at han har kjæreste men er med på notene likevel.

Anonymkode: 5f2ad...066

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Gikk på nachspiel til en venninne(som jeg har ligget med et par ganger)

For din del tror jeg rett og slett det er best om du lar det ligge. 
Selv fikk jeg for noen mnd tilbake høre at dama mi og bestevenninna hennes hadde dratt på nach i byen. På dette nachet hadde også en tidligere flamme av dama vært. En person hun hadde vært av og på med i 1,5 år. 
Hun kom hjem rundt 05:30 om morgenen og la seg ved siden av meg. Rett etter hun hadde lagt seg fikk hun en chattemelding på snap av denne fyren. (jeg åpnet ikke og jeg leste heller ikke)

Bestevenninna forsnakket seg på en annen fest og jeg fikk da vite at han fyren og dama mi hadde vært på nach sammen, og når du legger ved at hun mottok en chatmelding etter nachet, så begynte jeg virkelig å undre på hva som skjedde... 

Selv om du sier at ingenting skjedde, så var du alene på et nach med ei dame du åpenbart finner attraktiv. Gjør deg selv en tjeneste og la dama di slippe å fundere på samme måte som jeg gjorde, man blir bare så utrolig sliten av det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...