AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #1 Skrevet 8. juni 2022 Jeg sjekka samordna og husker at på det jeg skulle komme inn på så var det 4,7 som var laveste poenget i hovedopptaket, jeg gikk fra 23 plass til 3 plass i August, så jeg lurer på hvordan det står at 4,7 var laveste poengsummen som kom inn på suppleringsopptaket. Anonymkode: 18e7e...54f
gobbledigook Skrevet 8. juni 2022 #2 Skrevet 8. juni 2022 Er spørsmålet ditt hvordan laveste poengsum som kom inn var 47 poeng når du ikke kom inn med samme poeng? Isåfall er svaret det at du ikke var alene om å ha 47 poeng, men søkere rangeres på andre måter når poengsummen er lik. Alder, for eksempel. Eldre søkere ligger da foran deg i køen. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #3 Skrevet 8. juni 2022 gobbledigook skrev (35 minutter siden): Er spørsmålet ditt hvordan laveste poengsum som kom inn var 47 poeng når du ikke kom inn med samme poeng? Isåfall er svaret det at du ikke var alene om å ha 47 poeng, men søkere rangeres på andre måter når poengsummen er lik. Alder, for eksempel. Eldre søkere ligger da foran deg i køen. Spm var egt at jeg hadde 46,3 og jeg kom på 3plass rundt 24august. Noe jeg synes er rart, det er jo ganske nærme for at det laveste som kom inn var 4,7 i snitt. Er jo en del forskjell mellom 46,3 og 4,7. Derfor tenkte jeg at laveste som kom inn på supplering ikke kan ha vært 4,7 i snitt Anonymkode: 18e7e...54f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå