miabrud-03 Skrevet 18. oktober 2002 #1 Skrevet 18. oktober 2002 Hei dere som har Meister ringer. Hvem er det som fører de? Har lest at det er et par som har de i ulike varianter. Hørtes spennende ut med gravering utenpå. Har søkt litt på nettet etter Meister, men finner ikke noen ringer :cry:
Gjest Qlio Skrevet 18. oktober 2002 #2 Skrevet 18. oktober 2002 "Karat" i Oslo, tvers over for Eldorado kino. De er vakre, vi er kjempefornøyde med våre. Vi har den typen med navnene gravert på utsiden. Nyyyyydelige! De er spesielle, men ser fortsatt ut som gifteringer.
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2002 #3 Skrevet 18. oktober 2002 Hei Meister-ringer kan du kjøper (i Oslo) i Paleet og på Aker Brygge. Jeg vet at de også finnes på nettet, men fant de ikke selv heller i farten. Firmaet er tysk, så kanskje dette kan hjelpe deg på vei. Vi har Meister-ringer og er kjempefornøyde!! Lykke til!!
HMSP Skrevet 18. oktober 2002 #4 Skrevet 18. oktober 2002 Hei! Jeg vet ikke om dette er riktig Meister, men dette ser ut til å være noe de kaller Meister ringer. http://www.schmuck-cafe-wenzel.de/Angebot/...ge/Eheringe.htm Jeg kan prøve å spørre på karat når jeg skal ned dit nå etterpå.
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2002 #5 Skrevet 18. oktober 2002 De selger Meister-ringer også på david-andersen på egertorget i oslo, der er de veldig flinke. Du finner meister på nettet på www.meisterschmuck.ch Ringene er nydelige!
HMSP Skrevet 18. oktober 2002 #6 Skrevet 18. oktober 2002 Hei! Jeg var innom Karat og de gav meg en nydelig hefte med alle ringene i. Enig i at de er kjempefine Den adressen jeg skrev tidligere er altså (som gjest sier - feil) Karat sitt hefte sier www.meisterschmuck.com - som er samme adresse som gjest sin (spør ikke meg hvorfor de har to adresser :-) ) Lykke til i valget
miabrud-03 Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter #7 Skrevet 18. oktober 2002 Tusen takk! Skal ta en tur og titte på de, så helt nydelige ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå