AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #1 Skrevet 8. juni 2022 Nå regner jeg alt som trolling, inntil det motsatte er bevist. Sånn er det. Anonymkode: 608d8...224 6
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #3 Skrevet 8. juni 2022 Jeg synes det er interessant at folk på nett alltid er så skråsikre på at de vet helt sikkert hva som er sant og ikke av historier folk skriver. Og hvorfor bryr det deg i det hele tatt om noe er sant eller ikke? Det er jo fullstendig irrelevant for diskusjonen? Anonymkode: eeba9...cde 3 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #4 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg synes det er interessant at folk på nett alltid er så skråsikre på at de vet helt sikkert hva som er sant og ikke av historier folk skriver. Og hvorfor bryr det deg i det hele tatt om noe er sant eller ikke? Det er jo fullstendig irrelevant for diskusjonen? Anonymkode: eeba9...cde Enig. Jeg leste om ei som hadde det gøy med å dikte opp ulike case som skapte stor diskusjon. Er det så farlig? Det er diskusjonen rundt et tema som er interessant, ikke personen som starter det hele. Det beste er om historien er sann, men troll trenger ikke være så ille de heller. Finnes mange sjarmerende troll der ute. Anonymkode: cc03c...bfa 1
Ænema Skrevet 8. juni 2022 #5 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enig. Jeg leste om ei som hadde det gøy med å dikte opp ulike case som skapte stor diskusjon. Er det så farlig? Det er diskusjonen rundt et tema som er interessant, ikke personen som starter det hele. Det beste er om historien er sann, men troll trenger ikke være så ille de heller. Finnes mange sjarmerende troll der ute. Anonymkode: cc03c...bfa er enig i dette, er ikke så viktig om det er sant eller ikke, men noen er jo helt ekstreme i scenarioer 😛
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #6 Skrevet 8. juni 2022 KrXs skrev (Akkurat nå): er enig i dette, er ikke så viktig om det er sant eller ikke, men noen er jo helt ekstreme i scenarioer 😛 Og så? Det viktigste er jo en god diskusjon. Det aller, aller verste jeg vet på kg er trolljegere som hopper inn i alle tenkelige tråder og roper TROLL, TROLL, TROR IKKE PÅ DEG! Forferdelig slitsomt, og sporer av diskusjonen. Og så er det noen av dem som begynner å stille voldsomt detaljerte spørsmål for å prøve å ta TS, og i det øyeblikket TS svarer på det de spør om så er det AHA, men nå bare dikter du opp nye detaljer for å få historien til å stemme! Trolljegere er mye verre enn troll. Anonymkode: eeba9...cde 5
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #7 Skrevet 8. juni 2022 17 minutter siden, AnonymBruker said: Nå regner jeg alt som trolling, inntil det motsatte er bevist. Sånn er det. Anonymkode: 608d8...224 Er denne tråden også trolling, inntil det motsatte er bevist? Anonymkode: 7168d...e82 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #8 Skrevet 8. juni 2022 99% av alt her inne er trolling og bullshit. Anonymkode: 4eb8c...e76 1 2
Ænema Skrevet 8. juni 2022 #9 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og så? Det viktigste er jo en god diskusjon. Det aller, aller verste jeg vet på kg er trolljegere som hopper inn i alle tenkelige tråder og roper TROLL, TROLL, TROR IKKE PÅ DEG! Forferdelig slitsomt, og sporer av diskusjonen. Og så er det noen av dem som begynner å stille voldsomt detaljerte spørsmål for å prøve å ta TS, og i det øyeblikket TS svarer på det de spør om så er det AHA, men nå bare dikter du opp nye detaljer for å få historien til å stemme! Trolljegere er mye verre enn troll. Anonymkode: eeba9...cde ja jeg er ikke uenig i dette heller. men de leser jeg ikke innlegge til, hopper glatt over dem.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #10 Skrevet 8. juni 2022 KrXs skrev (Akkurat nå): ja jeg er ikke uenig i dette heller. men de leser jeg ikke innlegge til, hopper glatt over dem. Jeg prøver på det, men i noen tråder tar det helt av, og halvparten av innleggene er trolljegere. Anonymkode: eeba9...cde 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #11 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og så? Det viktigste er jo en god diskusjon. Det aller, aller verste jeg vet på kg er trolljegere som hopper inn i alle tenkelige tråder og roper TROLL, TROLL, TROR IKKE PÅ DEG! Forferdelig slitsomt, og sporer av diskusjonen. Og så er det noen av dem som begynner å stille voldsomt detaljerte spørsmål for å prøve å ta TS, og i det øyeblikket TS svarer på det de spør om så er det AHA, men nå bare dikter du opp nye detaljer for å få historien til å stemme! Trolljegere er mye verre enn troll. Anonymkode: eeba9...cde Så sant. Disse er det atskillig flere av, og de opererer i flokk. De mobber ts helt til de føler at de har kverket personen fullstendig gjennom iherdig granskning av anonymkoder osv. De tror bare på sin egen verden. Nabokjerringer kalles de i hverdagen, på nett opererer de som trolljegere. Anonymkode: cc03c...bfa
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #12 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og så? Det viktigste er jo en god diskusjon. Det aller, aller verste jeg vet på kg er trolljegere som hopper inn i alle tenkelige tråder og roper TROLL, TROLL, TROR IKKE PÅ DEG! Forferdelig slitsomt, og sporer av diskusjonen. Og så er det noen av dem som begynner å stille voldsomt detaljerte spørsmål for å prøve å ta TS, og i det øyeblikket TS svarer på det de spør om så er det AHA, men nå bare dikter du opp nye detaljer for å få historien til å stemme! Trolljegere er mye verre enn troll. Anonymkode: eeba9...cde Ja, men det er jo enkelte trollebrukere som er lett å kjenne igjen, med stadig nye nick. En ting er gode historier, noe annet er de tåpelige som disse kommer med og som eskalerer så dumt. Anonymkode: 21670...b46 2 1
Ænema Skrevet 8. juni 2022 #13 Skrevet 8. juni 2022 ja veit det. men man blir dreven etterhvert. pr nå så har jeg også brukere med nick jeg også hopper glatt over kommentarene på.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #14 Skrevet 8. juni 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: 99% av alt her inne er trolling og bullshit. Anonymkode: 4eb8c...e76 Er det dine egne innlegg du har trukket fra da? Anonymkode: 7168d...e82 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #15 Skrevet 8. juni 2022 Er enig. Synes synd på de som biter på og utleverer seg selv med personlige historier. Anonymkode: d5ee9...3da 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #16 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er enig. Synes synd på de som biter på og utleverer seg selv med personlige historier. Anonymkode: d5ee9...3da Men hvis historien hadde vært sann så er det helt greit at de utleverer seg med personlige historier? Anonymkode: eeba9...cde
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #17 Skrevet 8. juni 2022 Enig. En ting er når det er gode trollehistorier, da blir det en god og morsom diskusjon. Men de opplagte tullete trådene, det blir det for mye av. Blir veldig mye som må siles ut til tider. Anonymkode: 81032...d05 1
Hensatt Skrevet 8. juni 2022 #18 Skrevet 8. juni 2022 Scroller som regel forbi alle som ikke har nick.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #19 Skrevet 8. juni 2022 Det er ikke skillet reell/fiktiv problemstilling/ historie som avgjør om noe er trolling. Trolling er å forsøke å fyre opp temperaturen i en diskusjon ved hjelp av ulike virkemidler, feks endeløs avsporing. Noen gjør dette for underholdningens skyld, og noen fordi de har en agenda (politisk eller annen). KG må snart komme seg over Milla-tiden, troll er mer enn fantasifulle skrønemakere. En fiktiv problemstilling trenger ikke å være trolling, og trolling kan være så mye mer enn oppdiktede scenarier. Anonymkode: 7cce2...0c0
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #20 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Enig. En ting er når det er gode trollehistorier, da blir det en god og morsom diskusjon. Men de opplagte tullete trådene, det blir det for mye av. Blir veldig mye som må siles ut til tider. Anonymkode: 81032...d05 Det er dessverre enkelte som ikke en gang egner seg som troll. Men slike tråder er det lett å ignorere, selv om det kan være provoserende når de dukker opp over alt. Anonymkode: cc03c...bfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå