Gå til innhold

Hvor mye har prisene økt på byggematerialer/byggearbeid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I fjor var det snakk om så høy økning. Søstera mi utsatte å bygge veranda fordi de økte trevare prisene hadde hun ikke i budsjettet.

Burde jeg bare kjøre igang med å få skiftet tak? Jeg kan vel ikke gamble på at prisene synker. Jeg tenkte da på å bruke et firma som Monter for eksempel.

Arbeidskraft har vel ikke økt i pris? Ikke mer enn det normalt ville gjort.

Jeg tør ikke bruke svart arbeid.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
ops2 skrev (2 minutter siden):

I fjor var det snakk om så høy økning. Søstera mi utsatte å bygge veranda fordi de økte trevare prisene hadde hun ikke i budsjettet.

Burde jeg bare kjøre igang med å få skiftet tak? Jeg kan vel ikke gamble på at prisene synker. Jeg tenkte da på å bruke et firma som Monter for eksempel.

Arbeidskraft har vel ikke økt i pris? Ikke mer enn det normalt ville gjort.

Jeg tør ikke bruke svart arbeid.

Hvor mye prisene på byggematerialer har økt? Aner ikke. Forsøk Maxbo. De kan muligens gi deg svaret i prosent.

Anonymkode: 1e481...753

AnonymBruker
Skrevet

Vi kjøpte nå inn lister for hele huset og endte opp med å betale omtrent 40% mer. Om dette stemmer for annen type byggevarer vet jeg ikke.

Anonymkode: 3065b...14f

AnonymBruker
Skrevet

Rundt 20-40 prosent. Likevel er det timene som går til fagperson som blir dyrest, så regnestykket trenger nødvendigvis ikke bli så ille. 

Anonymkode: 17296...cfc

Skrevet

Takk for svar. Jeg har sett på en takkalkulator, og det ser ikke så dyrt ut. Det er vel best å få firmaet hit.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...