ops2 Skrevet 8. juni 2022 #1 Skrevet 8. juni 2022 I fjor var det snakk om så høy økning. Søstera mi utsatte å bygge veranda fordi de økte trevare prisene hadde hun ikke i budsjettet. Burde jeg bare kjøre igang med å få skiftet tak? Jeg kan vel ikke gamble på at prisene synker. Jeg tenkte da på å bruke et firma som Monter for eksempel. Arbeidskraft har vel ikke økt i pris? Ikke mer enn det normalt ville gjort. Jeg tør ikke bruke svart arbeid.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #2 Skrevet 8. juni 2022 ops2 skrev (2 minutter siden): I fjor var det snakk om så høy økning. Søstera mi utsatte å bygge veranda fordi de økte trevare prisene hadde hun ikke i budsjettet. Burde jeg bare kjøre igang med å få skiftet tak? Jeg kan vel ikke gamble på at prisene synker. Jeg tenkte da på å bruke et firma som Monter for eksempel. Arbeidskraft har vel ikke økt i pris? Ikke mer enn det normalt ville gjort. Jeg tør ikke bruke svart arbeid. Hvor mye prisene på byggematerialer har økt? Aner ikke. Forsøk Maxbo. De kan muligens gi deg svaret i prosent. Anonymkode: 1e481...753
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #3 Skrevet 8. juni 2022 Vi kjøpte nå inn lister for hele huset og endte opp med å betale omtrent 40% mer. Om dette stemmer for annen type byggevarer vet jeg ikke. Anonymkode: 3065b...14f
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #4 Skrevet 8. juni 2022 Rundt 20-40 prosent. Likevel er det timene som går til fagperson som blir dyrest, så regnestykket trenger nødvendigvis ikke bli så ille. Anonymkode: 17296...cfc
ops2 Skrevet 8. juni 2022 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2022 Takk for svar. Jeg har sett på en takkalkulator, og det ser ikke så dyrt ut. Det er vel best å få firmaet hit. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå