AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #1 Skrevet 8. juni 2022 Jeg har hatt silikon i 9 år. Men nå vil jeg bare ha de ut. Føler de er for store, og ønsker meg en naturlig kropp. Videre tror jeg at jeg er noe plaget av "silikonsyke" da jeg i alle årene har hatt diffuse smerter/plager som aldri er funnet ut av.. Så vil gjerne høre fra noen som har tatt de ut - er du fornøyd i etterkant? Hvordan ble brystene - formet de seg litt til etterhvert -eller ble det bare hengende hudlapper? Og hvilken klinikk brukte du? Anonymkode: e2da5...03f 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #2 Skrevet 8. juni 2022 Jeg fjernet mine etter 10 år, men valgte å legge inn igjen etter 3 år. Brystene mine var fine etter at jeg tok ut silikonen, men litt slappe. Bøyde jeg meg fremover var de som to skinnfeller. Fikk også en fold under hver nippel. Ble veldig kontrast for meg etter å ha hatt fine struttende bryster. Skal du fjerne vil jeg anbefale deg brystløft samtidig. Det var ikke vondt å fjerne. Anonymkode: 07d69...c6c 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #3 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg fjernet mine etter 10 år, men valgte å legge inn igjen etter 3 år. Brystene mine var fine etter at jeg tok ut silikonen, men litt slappe. Bøyde jeg meg fremover var de som to skinnfeller. Fikk også en fold under hver nippel. Ble veldig kontrast for meg etter å ha hatt fine struttende bryster. Skal du fjerne vil jeg anbefale deg brystløft samtidig. Det var ikke vondt å fjerne. Anonymkode: 07d69...c6c Jeg er ikke ts men kan jeg spørre deg grunnen for at du tok dem ut? Jeg ønsker å ordne meg pupper siden jeg er langt over 30 og tenkt i 15 år på det. Alikevel blir jeg redd for å gjøre det når jeg hører folk fjerner det. Anonymkode: 68a52...d2c
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #4 Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har hatt silikon i 9 år. Men nå vil jeg bare ha de ut. Føler de er for store, og ønsker meg en naturlig kropp. Videre tror jeg at jeg er noe plaget av "silikonsyke" da jeg i alle årene har hatt diffuse smerter/plager som aldri er funnet ut av.. Så vil gjerne høre fra noen som har tatt de ut - er du fornøyd i etterkant? Hvordan ble brystene - formet de seg litt til etterhvert -eller ble det bare hengende hudlapper? Og hvilken klinikk brukte du? Anonymkode: e2da5...03f Har du veldig store? Vurderer å ta minste størrelsen de kan tilby meg men er redd for det du beskriver desverre 😞 Anonymkode: 68a52...d2c
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #5 Skrevet 9. juni 2022 Jeg har fjernet mine! Jeg fikk det veldig mye bedre etterpå, men hadde alltid følt de var for store. Puppene er som de er nå, og sånn er det bare. Har uansett blitt mer glad i dem nå, så angrer ikke på at jeg prøvde brystimplantater. For noen vil det være rett å ha det, for andre ikke. Huden går litt sammen etter hvert, men mine ble ikke helt som før. Bildet viser hvordan de så ut noen måneder etter. Anonymkode: e6fff...13e 4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #6 Skrevet 9. juni 2022 Jeg byttet mine som var 17 år gamle med dråpeformede litt større i fjor. Var aldri et tema for meg å ta de ut, da hadde jeg ikke hatt noe igjen. Eneste jeg angrer på er at jeg ikke valgte litt større. Kroppen min er bygget på en måte som gjør at de forsvinner på meg enda jeg har en C80 cup. Anonymkode: 070e6...19e
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #7 Skrevet 9. juni 2022 TS her - takk for svar alle. Jeg føler mine er for store.( 250-300 - gikk fra a til stor C cup) Og ønsker som sagt en naturlig kropp uten disse implantatene. har i utgangspunktet vært veldig fornøyd, men mistenker sterkt at disse er grunnen til at jeg har så mye ledd/muskel smerter. Ønsker derfor å fjerne de -også for å se om mistanken min er riktig. Anonymkode: e2da5...03f 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #8 Skrevet 9. juni 2022 13 hours ago, AnonymBruker said: Har du veldig store? Vurderer å ta minste størrelsen de kan tilby meg men er redd for det du beskriver desverre 😞 Anonymkode: 68a52...d2c Ikke meg du siterer, men jeg tok minste størrelse og er fortsatt fornøyd mer enn 20 år senere. Anonymkode: ce51c...4cc
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #9 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ikke meg du siterer, men jeg tok minste størrelse og er fortsatt fornøyd mer enn 20 år senere. Anonymkode: ce51c...4cc Men siden du valgte minste størrelse …kan jeg mase (?) litt å spørre om du er veldig høy ? Hvor mange kilo er du..vekta forandrer seg jo da gjennom 20 år kanskje. Har du gått gravid ? Beklager puppe avhøret mitt men denne tråden syntes jeg virka seriøs. Blir så mange latterlige puppe tråder 😅 Mange sier arrene mine vil vises mer hvis jeg velger de minste men stemmer dette tror du ? Siden du har de minste tross alt. Har du noen gang opplevd å ikke kunne ligge på magen behagelig eller trene normalt ? Anonymkode: 68a52...d2c
Litjepiiia Skrevet 12. juni 2022 #10 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 10.6.2022 den 2.15): Men siden du valgte minste størrelse …kan jeg mase (?) litt å spørre om du er veldig høy ? Hvor mange kilo er du..vekta forandrer seg jo da gjennom 20 år kanskje. Har du gått gravid ? Beklager puppe avhøret mitt men denne tråden syntes jeg virka seriøs. Blir så mange latterlige puppe tråder 😅 Mange sier arrene mine vil vises mer hvis jeg velger de minste men stemmer dette tror du ? Siden du har de minste tross alt. Har du noen gang opplevd å ikke kunne ligge på magen behagelig eller trene normalt ? Anonymkode: 68a52...d2c Jeg er ikke den du siterer men kan svare jeg også 🙂 jeg har også silikon, har aldri hatt problem med å ligge på magen - annet enn de første ukene etter operasjon såklart. Samme med trening. Ikke noe spesielt, annet enn å bruke god sportsbh, men det gjelder jo silikon eller ei 🙂 husk å skrive ned spørsmål du ellers måtte ha, så du kan spørre evnt kirurg ved feks konsultasjon og få svar der. Lykke til med avgjørelsen 😊 (og skulle du ha fler spm så kan du sende meg en pm om du vil 😊) 1
Ænema Skrevet 12. juni 2022 #11 Skrevet 12. juni 2022 jeg mener å ha lest at jo større implantater man har jo lettere kan man få komplikasjoner i etterkant, har ikke noen link nå og orker ikke google. så skal ikke påstå at det stemmer helt slik, men kunne jo vært en ide og forhøre seg om det kan bli bedre med mindre implantater? 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #12 Skrevet 12. juni 2022 On 6/10/2022 at 2:15 AM, AnonymBruker said: Men siden du valgte minste størrelse …kan jeg mase (?) litt å spørre om du er veldig høy ? Hvor mange kilo er du..vekta forandrer seg jo da gjennom 20 år kanskje. Har du gått gravid ? Beklager puppe avhøret mitt men denne tråden syntes jeg virka seriøs. Blir så mange latterlige puppe tråder 😅 Mange sier arrene mine vil vises mer hvis jeg velger de minste men stemmer dette tror du ? Siden du har de minste tross alt. Har du noen gang opplevd å ikke kunne ligge på magen behagelig eller trene normalt ? Anonymkode: 68a52...d2c Det er meg du siterer. Beklager at jeg ikke så spørsmålene dine før nå! Jeg har ikke vært gravid etter operasjonen. Jeg er 165 cm høy og veide 54 kilo for 20 år siden, 56 kilo nå. At det har vært relativt lett for meg å holde vekta har nok gjort sitt til at puppene fortsatt er fine. Jeg har alltid (etter de første ukene) kunne ligge komfortabelt på magen og trene normalt. Implantatene er over muskelen, men har ikke blitt hengete. Det kan nok stemme at det er større sjanse for at arrene vises med mindre implantater fordi det blir veldig lite heng. Det vil jo alltid være et visst heng med større implantater hvis de er operert for å fortsatt se naturlige ut, så da henger implantatet over arret hvis du skjønner hva jeg mener. Men arrene mine vises ikke med mindre man vet at de er der og jeg strekker begge armene i været. Anonymkode: ce51c...4cc 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #13 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er meg du siterer. Beklager at jeg ikke så spørsmålene dine før nå! Jeg har ikke vært gravid etter operasjonen. Jeg er 165 cm høy og veide 54 kilo for 20 år siden, 56 kilo nå. At det har vært relativt lett for meg å holde vekta har nok gjort sitt til at puppene fortsatt er fine. Jeg har alltid (etter de første ukene) kunne ligge komfortabelt på magen og trene normalt. Implantatene er over muskelen, men har ikke blitt hengete. Det kan nok stemme at det er større sjanse for at arrene vises med mindre implantater fordi det blir veldig lite heng. Det vil jo alltid være et visst heng med større implantater hvis de er operert for å fortsatt se naturlige ut, så da henger implantatet over arret hvis du skjønner hva jeg mener. Men arrene mine vises ikke med mindre man vet at de er der og jeg strekker begge armene i været. Anonymkode: ce51c...4cc Takker såå masse for svar. Har slitt med dette i 15 år og det blir ikke bedre i psyken selv om jeg har prøvd å jobbbe med meg selv på alle måter inkluder samtaleterapi i 2 år. Er bare så redd for at jeg skal føle det er fremmed legemer i kroppen og at jeg kommer til å få en følelse av å ikke være meg selv lenger. Vil heller ikke fremstå som overfladisk. Setter pris på det indre hos folk uansett,men føler meg som en gutt og syntes det er ekkelt å kjenne ‘’brystkassa’’ på den måten som jeg gjør. Er selv 1,63 høy og veier 50 kilo. Fint å høre at arrene ikke er så tydelige. Jeg tenker at så lenge jeg tar de minste og ikke tar noe som gjør at det ser rart ut i forhold til høyde og kropp og bredden på brystkassen så går det bra. Har på følelsen av at jo større pupper jo verre er det med tanke på å ligge på mage og det å trene osv. Jeg ønsker å ta over muskelen og hvis jeg har ganske bred ramme over brystet og har puppene veldig langt nede ( i forhold til at de ikke akkurat er store og hengende av den grunn ) så derfor føler jeg at jeg kanskje er en god kandidat for over muskel ? Kan hende jeg ikke klarer å svare til riktig person her nå ,fordi jeg er ny på dette men jaja la gå !;) Takker for all info. Anonymkode: 68a52...d2c
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #14 Skrevet 12. juni 2022 Vil bare si unnskyld til deg Ts. Du som tross alt spurte fordi du ønsket å fjerne dem. Jeg følte jeg overtok veldig med mitt mas her på tråden om å faktisk TA en operasjon å ikke ‘’angre’’ på en operasjon. Jeg vet fra de som har fjernet at de er fornøyde som regel ,men at noen angrer seg litt fordi de har blitt så vante med å ha ‘’strutte pupper’’ så følelsen av å ikke ha det blir uvant. lykke til uansett ❤️ Fra meg som vurderer sterkt å ordne meg pupper 😅 Anonymkode: 68a52...d2c 1
Gjest Anonym433 Skrevet 11. mars 2023 #15 Skrevet 11. mars 2023 Har du fjernet, TS? Jeg har nettopp gjort det.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #16 Skrevet 15. mars 2023 Jeg har også fjernet, for 4 uker siden. Helt nydelig! Anonymkode: 3922c...f72 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #17 Skrevet 15. mars 2023 Skremmende hvor mange som har silikon i dette landet! Tenk, for 50år siden var dette ikke et tema en gang. Tror kvinnene var lykkeligere også da. Uten masse kroppspress og kroppsmote..... Anonymkode: 70a7c...154
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå