Gå til innhold

Er det mulig at jeg er gravid?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sist jeg var gravid fikk jeg tydelig positiv test allerede en uke før forventet mens. Jeg tok ut spiralen for litt siden, og fikk ganske kjapt mensen. Jeg skulle (i følge FLO) fått eggløsning fredag sist uke. Vi hadde samleie mandag og onsdag før, og jeg tok hele tiden eggløsningstester. De ble aldri positive. Jeg tenkte dermed at jeg ikke fikk eggløsning denne måneden, uten å stresse noe over det. Nå er det ca halvannen uke til jeg skal ha mensen, men jeg lurer på om jeg har symptomer på graviditet. Det er mulig jeg lurer meg selv, men jeg er så enormt trøtt, og brystene mine har gjort vondt de siste dagene. Både på fredag og i går måtte jeg gå å kjøpe meg en energidrikke på jobb, fordi jeg satt å gjespet kontinuerlig. Jeg er aldri SÅ trøtt! 

Lurer jeg meg selv nå? Kan jeg ha klart å befrukte et egg før jeg fikk positiv eggløsningstest? Kan det ha gått SÅ fort? Jeg blir på ingen måte skuffa om jeg ikke er gravid nå, fordi vi var veldig innstilte på at dette skulle ta opp til et halvt år! 

Anonymkode: 5ed7a...a1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

I teorien: klart det er mulig. 

Sannsynligheten er det dessverre ingen her som han hjelpe deg med, da det avhenger av så mye vi ikke vet. :) 

Anonymkode: efe46...49d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I teorien: klart det er mulig. 

Sannsynligheten er det dessverre ingen her som han hjelpe deg med, da det avhenger av så mye vi ikke vet. :) 

Anonymkode: efe46...49d

Hehe, jeg vet at du har helt rett. Jeg blir bare litt gal av å spekulere og trenger å lufte de tankene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fikk aldri positive eggløsningstester, men har visst hatt eggløsning alikevel. For her sitter jeg med positiv graviditetstest. Så du kan være gravid ja. :)

Anonymkode: c6170...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Jeg fikk aldri positive eggløsningstester, men har visst hatt eggløsning alikevel. For her sitter jeg med positiv graviditetstest. Så du kan være gravid ja. :)

Anonymkode: c6170...0e6

Er det lov til å være litt skuffa i såfall?😂 Jeg så litt frem til prøving! Litt spenning! Ihvertfall i noen måneder til. Og jeg hadde lyst på en sommer/høstbaby. Jeg vet at det er helt latterlig! For noen år siden prøvde vi desperat i ÅREVIS og jeg hadde gjort hva som helst for gravid-symptomer😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde noen dager sist syklus hvor jeg var helt utmattet. Aldri opplevd før, håpet det var et tegn. Var ikke gravid dessverre

Anonymkode: 9c314...f95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er i samme situasjonen. Tre dager siden jeg skulle hatt mens. Bare negative tester. Forstår ingenting😉 Krysser fingrene for begge to

Anonymkode: 11ccc...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...