Ullvott Skrevet 8. juni 2022 #21 Del Skrevet 8. juni 2022 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis de vil vite hvor ambisiøs man er så får de stille DET spørsmålet da… Går jo ikke an å kode spørsmål og så satse på at kandidaten klarer å de-kode riktig. Det er å legge ut feller, det, og det regner jeg med at arbeidsgivere holder seg for god til. Anonymkode: 48116...bc2 De ønsker seg vel arbeidstakere som har språkforståelse nok til å vite at det finnes mer enn én måte å uttrykke seg på, da. Eller som ikke leser alt helt konkret og bokstavelig. Det spørsmålet er IKKE kode. Endret 8. juni 2022 av Ullvott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 8. juni 2022 #22 Del Skrevet 8. juni 2022 Jeg har svart at jeg har mer tyngde og komptens i mitt arbeid, og forhåpentligvis spart opp nok penger til en drømmeferie for meg og nære i familien! Ganske kleint, men enkelt å velde samtalen mot noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #23 Del Skrevet 8. juni 2022 49 minutter siden, DundreMilfin said: Jeg synes spørsmålet stort sett er overkill fordi de fleste virksomheter ikke har tenkt/kapasitet/budsjett å tilby ansatte særlig mye utvikling/avansering. Nettopp. I bedriften jeg var på jobbintervju hos så var det svært lite rom for å få lederansvar og faglig utviling. Og det er også grunnen til at jeg kun ønsker at denne stillingen skal være en mellomstasjon. Man må jo ha jobb og mange jobber krever noen års relevant jobberfaring, det er hva jeg håper at denne jobben skal tilby. Men det kan jeg jo ikke si. TS Anonymkode: bb43e...924 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå