Gå til innhold

Celleforandring eller festeblødning?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Da har det seg slik at jeg har alltid hatt uregelmessig mens. Den kommer aldri på samme dato som forrige måned. Den kan komme dager før som dager for sent. 
Jeg har fått påvist celleforandringer. Er ei jente i slutten av 20 årene. Jeg har tatt jevnlig celleprøve de siste årene. Men ingenting alvorlig. Ligget lavt og stabilt. 

Men over til det jeg lurer på.. Jeg har aldri før spottet før, under, etter EL eller før mens. Jeg har tisset mye mer enn vanlig, 2 ganger på 1 time. Ingen kløe, ingen sviing. Helt siden igår, så har det vært svakt ferskt blod på pairet. Ingenting i trusa, bare når jeg tørker meg. Rosa utflod. Jeg har mensmurring/ smerter nederst i magen og korsryggen. Jeg skal ikke ha mensen før 1.5-2 uker.

noen som har vært borti dette før? Kan ikke tro at dette er festeblødning, for det tror jeg er umulig så lenge før menstruasjon. 

trenger tips og råd…

Anonymkode: a6751...9a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du kan ha urinveisinfeksjon UTEN symptomer som nå da gir blødninger.

Det kan være pga celleforandringer, men da bør det sjekkes selvom det evt er kort tid siden sist.

Det kan være festeblødning, for den kommer ikke når mensen skal komme men på denne tiden.

Ta en urinprøve hos legen er første skritt å ta, så graviditetstest ved tiden rundt forventet mens og så bestille time til gynekolog for celleprøve/sjekk

Anonymkode: a88c4...3a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...