AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #1 Skrevet 8. juni 2022 Noen som har fått dette som voksen? Min sønn ble smittet av sitt søskenbarn for en uke siden og nå er jeg kjempesyk med 40 i feber, halsen har aldri vært så vond i mitt liv. Har fått masse blemmer i hele halsen, tungen er blitt taggete på hver side og begynner nå å få blemmer på hendene og munnen. Har vondt i hele kroppen og føler meg elendig! Søker på nett, men det står bare om det som barnesykdom og at det har et mildt forløp for barn. Det jeg har nå er absolutt ikke mildt. Hele halsen brenner og verker. Anonymkode: b3b00...eb9
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #2 Skrevet 8. juni 2022 Noen som har tips til hva man kan spise? 🤔😫 is? Har helt forferdelig smerter og åpne sår i halsen. Så klarer ikke spise vanlig mat Anonymkode: b3b00...eb9
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #3 Skrevet 8. juni 2022 Det er helt jævlig. Alle barnesykdommer er generelt langt verre hvis man får dem som voksen, og jeg husker hvor vondt det var, jeg hadde det for noen år siden.. Føler skikkelig med deg Det jeg kan si som kanskje kan løfte deg litt opp, er at jeg følte at de vonde sårene ble verre og verre, men så plutselig var de alle nesten borte over natta. Jeg fikk sår i ansiktet også, og et par av disse tok litt lengre tid før de forsvant, men det var bare som å ha to kviser som jeg hadde pelt på. Jeg flasset litt i ansiktet og på hendene og føttene i kanskje en måned etterpå, men uten smerter eller ubehag. Og jeg mistet en negl på en tå etter to måneder - det er visstnok normalt... Det er seriøst den merkeligste sykdommen jeg noensinne har vært borti. Jeg spiste masse smoothies, hovedsaklig med frukt, men jeg prøvde å få oppi litt grønnsaker også. REma 1000 har rimelige og gode smoothieblandinger i frysedisken. Et annet tips jeg har er å få i deg litt honning, sitron, ingefær og gurkemeie hver dag! Enten i smoothien, eller i en egen blanding. Det gjelder for uansett hvilken sykdom man har, eller på daglig basis for å unngå sykdom. Det fungerer helt fantastisk godt! Anonymkode: b7581...46f
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #4 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er helt jævlig. Alle barnesykdommer er generelt langt verre hvis man får dem som voksen, og jeg husker hvor vondt det var, jeg hadde det for noen år siden.. Føler skikkelig med deg Det jeg kan si som kanskje kan løfte deg litt opp, er at jeg følte at de vonde sårene ble verre og verre, men så plutselig var de alle nesten borte over natta. Jeg fikk sår i ansiktet også, og et par av disse tok litt lengre tid før de forsvant, men det var bare som å ha to kviser som jeg hadde pelt på. Jeg flasset litt i ansiktet og på hendene og føttene i kanskje en måned etterpå, men uten smerter eller ubehag. Og jeg mistet en negl på en tå etter to måneder - det er visstnok normalt... Det er seriøst den merkeligste sykdommen jeg noensinne har vært borti. Jeg spiste masse smoothies, hovedsaklig med frukt, men jeg prøvde å få oppi litt grønnsaker også. REma 1000 har rimelige og gode smoothieblandinger i frysedisken. Et annet tips jeg har er å få i deg litt honning, sitron, ingefær og gurkemeie hver dag! Enten i smoothien, eller i en egen blanding. Det gjelder for uansett hvilken sykdom man har, eller på daglig basis for å unngå sykdom. Det fungerer helt fantastisk godt! Anonymkode: b7581...46f Ja har det jævlig nå 😫 takk for tips. Skal prøve med smoothies og is. Har masse åpne sår i halsen og ganen nå. Anonymkode: b3b00...eb9
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #5 Skrevet 8. juni 2022 Fikk det jeg og. Det var fælt! Anonymkode: 0e1ba...9ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå