Gå til innhold

Tidligere date har tatt kontakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg datet ifjor har tatt kontakt nylig. Først veldig forsiktig, men etterhvert ganske tydelig på at han vil gjenoppta kontakten.

Det avsluttet egentlig da han ikke var klar for å forplikte seg eller være ekslusiv i fjor og det fadet enkelt og greit helt ut. Ingen sure miner eller noen kjærlighetssorg. Varte bare 1-2 mnd.

Nå ønsker han å fortsette der vi slapp. Jeg ønsker ikke noe forhold til han har jeg skjønt, han er ikke min type, men vi hadde det hyggelig og sexen var bra. Så, hva tenker dere. Bør jeg droppe dette og heller forsøke å finne noen jeg kan bygge noe med eller er det greit tidsfordriv til den rette dukker opp?

Må legge til at jeg går gjennom et ferskt brudd nå (1mnd) og er redd for at jeg gjør noe jeg vil angre på. Egentlig vil jeg helst ha eksen tilbake, men han gjorde det jo slutt så bør vel komme meg videre..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke orket når du vet at han ikke er din type. Bruk tid på noe annet.

Anonymkode: 2fc03...6df

AnonymBruker
Skrevet

Syns det høres så jævlig ut å bruke ett annet menneske som tidsfordriv??? Kunne jeg aldri ha gjort.  Har du null interesse så lar du det være i tilfelle han kommer til å få følelser. Men manger klarer ikke å la være alikevel for det er jo så digg å få bekreftelse på at noen vil ha en og syns en er pen og så kan man gjøre som man vil med den personen for man utnytter det at den andre er svak for deg.  Jeg liker ikke sånt. Men folk er jo forskjellige så folk får nå gjøre som de vil så lenge slike holder seg langt unna meg. 

Anonymkode: 69168...4c6

Skrevet

Ville du selv satt pris på at en du kanskje hadde hatt litt interesse for bare brukte deg som tidsfordriv mens han egentlig savnet eksen og ikke syns du var hans type ? Jeg hadde ikke satt pris på det så da gjør ikke jeg det mot andre heller

AnonymBruker
Skrevet

Skeptisk. Men sjansen er vel at du er tidsfordriv for ham også?  Problemet er at du risikerer å få følelser etterhvert, for noen du egentlig ikke passer sammen med, og du er ikke mottakelig for å treffe andre.  

Anonymkode: 557a4...48c

Skrevet

Skjønner reaksjonene deres. Og jeg er jo helt enig i at man ikke skal bruke et annet menneske. Han er fullt klar over situasjonen med eksen og vi har allerede snakket om hva dette isåfall skal være. Så begge går inn i dette fullt vitende om hva det betyr..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...